Stránka 1 z 1

Duše či bez duše u dodávky ?

Napsal: 14 lis 2016, 20:26
od VRoman
Ahoj,
Nevěděl by někdo užitečnou radu k rozhodnutí se ohledně použití duší v kolech? Mám Boxera a koupil jsem si ne něj dvě nové zimní pneumatiky (protektory), dle ventilků jsou na kolech duše, mám při přezutí nechat vrátit duše, nebo dát jako bezdušové ? druhé dvě kola se slušným vzorkem jsou dle ventilků bez duší a jsou na zadní nápravě a neucházejí, Boxerá mám na stavbu, žádné dalnicční ježdění spíš město, okrsky i trochu terén. Díky za rady a tipy ohledně výhod / nevýhod co se duší nebo bez duší týká.
Roman

Napsal: 14 lis 2016, 21:07
od slovacek.milos
klidně bez duše pokud to de, já mám třeba na motorce pneumatiku kde má být duše tube type a tři roky ok, dnes už se stejně vyrábí všechny pneu jako bezdušovky

Napsal: 14 lis 2016, 22:32
od VRoman
Díky, taky si myslím že lepší bez duše, trochu se jen bojím, aby nebyli orezlé hrany ráfku a guma dobře dosedla a neucházelo to pak

Napsal: 15 lis 2016, 07:43
od jericho-3
Dej tam duše a máš klid," pokrok "v některých věcech je jen na škodu.. :)

Napsal: 15 lis 2016, 12:57
od roman1648
kola vyzout, obrousit patky na discích a pro sichr natřít butylovým těsnícím roztokem a obout jako BEZDUŠOVÉ, nevím proč by ses měl vracet o 50 let zpátky a cpát tam duše, navíc každý hřebíček,šroubek který projde skrz v případě duše znamená defekt kdežto u bezdušáku tam zůstane a většinou s tím normálně dojedeš protože únik je nepatrný
je překvapivé kolik kol se objeví při přezouvání a jsou vlastně píchlé

Napsal: 12 pro 2016, 17:27
od VRoman
Díky, obrousil jsem, natřel 1x základovkou a 2x vrchní barvou, nechal nazout bez duše a zatím drží dobře.