rozvody OIII 1,6 tdi clh

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

rozvody OIII 1,6 tdi clh

Příspěvek od Tomas6 »

Chlapi prosím nemá někdo schema z Elsy?Dneska mi tu ten krumpl dotáhli s tekoucí pumpou. A nikde nemůžu najít jak na to.Vačku a čerpadlo mám na kolíku ale jak zajistit klikovku?Dvorní dodavatel dílů a nářadí hledá nějaký přípravek,ale na kolečku ani není žádná ryska,nic podle čeho by se to dalo zajistit. Je to OIII 2013 1,6 TDI motor CLH.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

to má ještě 5q převodovku, ne? Nemá to klasicky rysku na setrváku pod víčkem na převodovce?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nemá
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Číslo přípravku T10490


Obrázek
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Karel4 super.Děkuju.Už je objednaný.
Je tam nějaká záludnost při nastavování?Jinak úžasná vodní pumpa.S nějakou el.regulací za čtverku.Nevydržela ani interval řemene.Najeto 170tkm převážně na štrekách...Být to moje auto tak jde z domu a koupím si místo toho zpátky starou vranu.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

myslím že za 5500 umím celé rozvody origo i s pumpou...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jenže u starý pelešiny už bys za 170 tis dělal rozvody 2x celé a tady se můžeš zjančit, že po 170 tis teče... to je podle mě krásný že vydrží 170 tis nebo já už nevím co chcete :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Ladas dík ale netušil jsem.A navíc nejpozděj v pondělí odpoledne musí valit na Prahu.TO už by se nestihlo poslat.
MirekX u staré pelešiny bych ty rozvody dělal po 120 s tím že za sadu i s origo pumpou dám ty samé peníze jak tady jen za pumpu.A mimochodem na bývalém passatu B4 byla pumpa něco okolo 200tkm a 20 let co to auto bylo a o pumpě jsem ani neuvažoval. Ale tak doba si to žádá.Ona ta octa vyšla na stejné prachy jak ten Passat před 20ti lety.Ta inflace musí být na něčem znát.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

asi tak, jezdí ke mě pd a po 350 000 začala téct pumpa.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já měnil na AXR při 120 s rozvodama a tekla.
Stará vrána má rozvody po 90 a třeba první PD v sharanu měly interval 60 tis.... :o
Je to tak, olej je dneska sračka, chladící kapalina taky eko sračka, motor musí zpátky sežrat pomalu víc spalin než vypustí a k tomu dokáže ještě i docela fungovat. Myslím že namašlit moderní bižu na starou dobrou rotačku, nalít do ní 5W30 low saps tak se nedožije první výměny oleje. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

já tuhle dělal B6 a museli se udělat ve 100 protože ty zvuky co lezly z rozvodů byly strašidelný
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

jooo.Já.dělal F2 taky CR a měla 50 tis najeto a pumpa už taky byla od fridexu. A kladka chrčela. Ale to auto to najelo po městě.Průměrná dlouhodobá rychlost byla do 30km/h.Tady ta octa najede ročně přes 50 tis a většinou jen na dálnici.To že ta pumpa nevydržela ani to co výrobce předpokládá mi nepřijde zrovna nadvakrát košer. Myslím že jí moc nechybělo aby došlo k destrukci rozvodů. Volná,vevnitř vyloženě drhla kov o kov a v řemeničce se převalovaly kuličky.
Staré 2,3 JTD ducato má interval rozvodů tuším dokonce 240 tis a na všech co máme(asi 6) to díly bez problémů odjely.I ten aftermarket co se.dával následovně to ustál.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 709
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Kde se dá tento přípravek koupit-T10490 ???
Hledám a nenacházím....
To je situace!
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Já mám v autě vodní pumpu z roku 87 a pořad je v perfektním stavu :) Kolik má najeto raději ani nechci vědět.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

http://equipment.skoda-auto.cz/webapp/w ... reId=10001
Můj dvorní dodavatel dílů objednal po telefonu tady.Dneska odeslali, v pondělí to ráno doufám přijde.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“