Fabia 1.9 tdi PD 74KW nechytá
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia 1.9 tdi PD 74KW nechytá
Čau chlapi,mám problém s fábii,jezdí s tím dcera,tak popíšu příznaky,nevím co s čím souvisí,nebo ne.Auto jezdilo do tět bez problému,rozvody byli dělané asi před 3 měsíci.V neděli mi volá holka,že jí auto začalo z ničeho nic cukat a jko by šlo na 3 válce,tak zastavila chcípla to a zkoušela to znova nastartovat a běželo to nepravidelně a zase to chcíplo.Tak jsem pro ní jel,když jsem jií nastartoval,normálně chytla a odjel jsem s tím 30 km bez jediného problému ve všech režimech,ona stím ještě ten týž den najela dalších asi 30km bez problému.Ráno když jí nastartovala ,tak se to zase trochu zahádalo,ale po prošlápnutí plynu se to srovnalo a odjela bez problému 70 km.Další den ráno vše v pohodě a když se chtěla vrátit ze školy,tak už to nechytlo,točilo,ale nenastartovalo,jen náhodné zápaly 2-3 válce a chcíplo to,tak jsem to zkusil na sprej do sání a to normálně běželo,ale mlátilo to,bez spreje to chcíplo.Tak se to odtáhlo na laně domu,koupil jsem nový filtr,tet jsem ho tam dal,připojil přívod od nádrže a přez klíček jsem napustil filtr naftou,tak,že podávací čerpadlo je v pořádku,zapojil jsem zbytek ,ale bohužel nechytá,tak jsem to zkusil zase na ten sprej,to běží,ale nafta tam nejde mlátí to a bez spreje to chcípne.
Poradí někdo jak postupovat dál,abych zjistil závadu,nebo příčinu,proč to neběží?Podle mě tam vstřiky nepouští naftu,ale proč ???
Dík moc za radu Honza
Poradí někdo jak postupovat dál,abych zjistil závadu,nebo příčinu,proč to neběží?Podle mě tam vstřiky nepouští naftu,ale proč ???
Dík moc za radu Honza
Tak určitě první věc diagnostika,ale typnul bych to na špatné tandemové čerpadlo na boku hlavy nad převodovkou zkusit na zkošku jiné(nutné dát nové plechové těsnění) dále prohlednout kabeláž ke vstřikům,samotné vstřiky...
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
vstřiky jsou pod víkem a jsou jak mechanické tak elektronické a takový zvláštní systém pro někoho někdo si to chválí a někdo zase nadává těžko něco ovzdušníš,tlak paliva dělá právě to čerpadlo z boku vedou do něj dvě gumové hadice a to může být klidně špatné
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
ano hnané přes vahadla od vačky ale jsou i elektronickéZJ5.2 píše:Myslel jsem,že PD má vstřiky hnané vačkou a ne elektronicky.TomášTDI píše:Tak určitě první věc diagnostika,ale typnul bych to na špatné tandemové čerpadlo na boku hlavy nad převodovkou zkusit na zkošku jiné(nutné dát nové plechové těsnění) dále prohlednout kabeláž ke vstřikům,samotné vstřiky...
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
PD - skus pozriet na nete co to znamena
ak hladas klasicke vysokotlaqke cerpadlo, vysokotlake trubky a klasicke vtreky , tka PD je čerpadlo tryska v jednom
ale co to tu kecam, tu link http://www.autorubik.sk/clanky/vstrekov ... pumpe-duse
ak hladas klasicke vysokotlaqke cerpadlo, vysokotlake trubky a klasicke vtreky , tka PD je čerpadlo tryska v jednom
ale co to tu kecam, tu link http://www.autorubik.sk/clanky/vstrekov ... pumpe-duse
pokud to do teď jezdilo a naftu to z nádrže tlačí(podavací čerpadlo po otočení klíčku jde slyšet) tak za mě bych jako první dal tandem https://img.sbazar.cz/big/201609/0311/6 ... 1e0100.jpg
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
ani jednoho to neukáže snad ti ale může napovědět VAG diagnstika a kanál 13.ZJ5.2 píše:Aha,sakra co to zase kdo vymyslel .Diagnostika ukáže závadu,toho čerpadla,nebo vstřiku,nebo to bude pokus omyl?
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
ani jednoho to neukáže snad ti ale může napovědět VAG diagnstika a kanál 13.ZJ5.2 píše:Aha,sakra co to zase kdo vymyslel .Diagnostika ukáže závadu,toho čerpadla,nebo vstřiku,nebo to bude pokus omyl?
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
TomášTDI píše:pokud to do teď jezdilo a naftu to z nádrže tlačí(podavací čerpadlo po otočení klíčku jde slyšet) tak za mě bych jako první dal tandem https://img.sbazar.cz/big/201609/0311/6 ... 1e0100.jpg
dobře,zkusím ho někde sehnat a přehodit.