Tak jsem ještě zkusil žhavičky přímo na autě a proud do nich jde,dál jsem zkusil odpojit ten druhý vstřik,ale stejně to nechytlo,zkoušel jsem postupně všechny vstřiky,prý když je špatný jeden vstřik,tak řídící jednotka zablokuje start a po odpojení špatného vstřiku,to chytne na tři.
Jak změřím na konektorech pro vstřiky proud,musí se startovat,nebo by tam měl být proud už po otočení klíčku?
Fabia 1.9 tdi PD 74KW nechytá
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jo už jsem to včera proměřil a proud tam při startu jde.Podávací čerpadlo z nádrže naftu tlačí a po cestě k tandemu nemá nic jiného než filtr a ten jsem dal nový,tak ,že do tandemu nafta asi jde,ale jak zjistím ,jestli jde z tandemu do kanalu hlavy ke vstřikovačum a jestli má požadovaný tlak?jericho-3 píše:Musíš samozřejmě měřit při startu, kdy ŘJ začne otevírat vstříkovače. Pokud zapneš klíček a z přívodu ti půjde nafta, tak víš, že tandem má z čím pracovat a vstřiky jsou pod tlakem.
Protože mě už nenapadá nic jiného co by bránilo tomu aby to nastartovalo. Žavičky žaví,čerpadlo z nádrže dává,na konektorech vstřikovaču při startu jde proud,podle mě to muže už být fakt jedině ten tandem,nebo řídící jednotka,jinak už nevím.Jo a zkoušel jsem odpojit vždycky jeden vstřik a startovat,ale nic,tak si myslim ,že ani vstřikem to není a ještě jsem
je proměřoval multimetrem a proti kostře mají nekonečný odpor,tak by neměli být proseklé a řídíci jednotka by neměla bránit startu.
Nevím, prostě nevím,zítra nebo pozítří mě příde jiný tandem,tak uvidím a taky jsem si objednal diagnostiku,už mě nebaví nekoho prosit aby přijel.
Tak jsem to tet byl zkusit a při zapnutí klíčku,žhavení normálne svítí než se nažaví,pak zhasne,žádné probliknutí se neděje.Tet to mělo malinkou snahu jako by chytnout,ale fakt jen náznak a z výfuku šel černý kouř,ale taky jen málo,ale fakt černej.Tu klapku jsem tet po tmě nekontroloval.jericho-3 píše:Takže když startuješ, z výfuku nejde žádný čoud? Vzduchovou klapku máš otevřenou a při zapnutí klíčku ti žhavení problikne?
TAK DNESKA RÁNO AUTO ZÁHADNĚ NASTARTOVALO,JAKO BY SE NIC NEDĚLO,SE Z TOHO FAKT POS...TAK JSEM DOSTROJIL CO BYLO ROZHRABANÉ A JEL KE KÁMOŠOJ NA DIA,JDE SE PŘIPOJIT JEN KDYŽ NENÍ AUTO NASTARTOVANÉ,JAK SE NASTARTUJE TAK SE SPOJENÍ S AUTEM PŘERUŠÍ,ALE PSALO MU TO NĚCO JAKO TLAK V E VSTŘIKOVÁNÍ,PRÝ BUD TO TANDEM,NEBO KROUŽKY NA VSTŘIKÁCH.JEL JSEM DOMU A JELO TO BEZ PROBLÉMU,DOMA JSEM TO ZDECHNUL A KDYŽ JSEM ZNOVA NASTARTOVAL,TAK TO JDE NA 3 A UŽ TO BLBJE JEDE.TAK JSEM VYMĚNIT TEN TANDEM A SITUACE STEJNÁ,JDE TO NA 3.TAKY JE SLYŠET KDYŽ PODÁVÁ ČERPADLO Z NÁDRŽE JAKO BY TO V NÁDRŽI PĚNILO A VRACEL SE TAM SPÁTKY VZDUCH,TAKOVÝ ZVLÁŠTNÍ ZVUK,TAK JSEM TO ZKUSIL U STEJNÉHO AUTA A TAM TO TENHLE ZVUK NEDĚLÁ.TAK TET NEVÍM CO STÍM,JESTLI VYNDAT VSTŘIKY A VYMĚNIT GUMIČKY,PŘÍ TAKY MUŽE BÝT VYMAČKANÁ HLAVA OD VSTŘIKU JAK JE PŘIŠROUBOVANÝ JEN JEDNÍM ŠROUBEM,TAK SE VYVRACÍ A MUŽE TO VYMAČKAT,TO BY BYL ASI PRUSER.