Fabia 1.9 tdi PD 74KW nechytá

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ZJ5.2
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 27 črc 2014, 20:05
Bydliště: Jičín

Fabia 1.9 tdi PD 74KW nechytá

Příspěvek od ZJ5.2 »

Čau chlapi,mám problém s fábii,jezdí s tím dcera,tak popíšu příznaky,nevím co s čím souvisí,nebo ne.Auto jezdilo do tět bez problému,rozvody byli dělané asi před 3 měsíci.V neděli mi volá holka,že jí auto začalo z ničeho nic cukat a jko by šlo na 3 válce,tak zastavila chcípla to a zkoušela to znova nastartovat a běželo to nepravidelně a zase to chcíplo.Tak jsem pro ní jel,když jsem jií nastartoval,normálně chytla a odjel jsem s tím 30 km bez jediného problému ve všech režimech,ona stím ještě ten týž den najela dalších asi 30km bez problému.Ráno když jí nastartovala ,tak se to zase trochu zahádalo,ale po prošlápnutí plynu se to srovnalo a odjela bez problému 70 km.Další den ráno vše v pohodě a když se chtěla vrátit ze školy,tak už to nechytlo,točilo,ale nenastartovalo,jen náhodné zápaly 2-3 válce a chcíplo to,tak jsem to zkusil na sprej do sání a to normálně běželo,ale mlátilo to,bez spreje to chcíplo.Tak se to odtáhlo na laně domu,koupil jsem nový filtr,tet jsem ho tam dal,připojil přívod od nádrže a přez klíček jsem napustil filtr naftou,tak,že podávací čerpadlo je v pořádku,zapojil jsem zbytek ,ale bohužel nechytá,tak jsem to zkusil zase na ten sprej,to běží,ale nafta tam nejde mlátí to a bez spreje to chcípne.
Poradí někdo jak postupovat dál,abych zjistil závadu,nebo příčinu,proč to neběží?Podle mě tam vstřiky nepouští naftu,ale proč ???
Dík moc za radu Honza
ZJ5.2
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 27 črc 2014, 20:05
Bydliště: Jičín

Příspěvek od ZJ5.2 »

Má to nalítáno 360 000.,jinak to do tet jezdilo normálně,bez jediného problému.Myslel jsem,že to muže být zavzdušněné,protože to začalo dělat 10 km po natankování,jezdí nadoraz,tak jsem myslel,že si to nasálo třeba vzduch,ale to je blbost,když to pak vlastně dva dny jezdilo.
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Tak určitě první věc diagnostika,ale typnul bych to na špatné tandemové čerpadlo na boku hlavy nad převodovkou :) zkusit na zkošku jiné(nutné dát nové plechové těsnění) dále prohlednout kabeláž ke vstřikům,samotné vstřiky...
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
ZJ5.2
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 27 črc 2014, 20:05
Bydliště: Jičín

Příspěvek od ZJ5.2 »

Hledal jsem čerpadlo a vstřiky a nic jsem nenašel,to má vstřiky pod víkem ventilu a jsou mechanické?Jak to tam je,dá se tam povolit přívod do vstřiku a odvzdušnit to a zjistit jestli tam jde nafta?
ZJ5.2
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 27 črc 2014, 20:05
Bydliště: Jičín

Příspěvek od ZJ5.2 »

TomášTDI píše:Tak určitě první věc diagnostika,ale typnul bych to na špatné tandemové čerpadlo na boku hlavy nad převodovkou :) zkusit na zkošku jiné(nutné dát nové plechové těsnění) dále prohlednout kabeláž ke vstřikům,samotné vstřiky...
Myslel jsem,že PD má vstřiky hnané vačkou a ne elektronicky.
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

vstřiky jsou pod víkem a jsou jak mechanické tak elektronické :) a takový zvláštní systém pro někoho :D někdo si to chválí a někdo zase nadává :) těžko něco ovzdušníš,tlak paliva dělá právě to čerpadlo z boku vedou do něj dvě gumové hadice a to může být klidně špatné
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

ZJ5.2 píše:
TomášTDI píše:Tak určitě první věc diagnostika,ale typnul bych to na špatné tandemové čerpadlo na boku hlavy nad převodovkou :) zkusit na zkošku jiné(nutné dát nové plechové těsnění) dále prohlednout kabeláž ke vstřikům,samotné vstřiky...
Myslel jsem,že PD má vstřiky hnané vačkou a ne elektronicky.
ano hnané přes vahadla od vačky ale jsou i elektronické :)
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

PD - skus pozriet na nete co to znamena
ak hladas klasicke vysokotlaqke cerpadlo, vysokotlake trubky a klasicke vtreky , tka PD je čerpadlo tryska v jednom
ale co to tu kecam, tu link http://www.autorubik.sk/clanky/vstrekov ... pumpe-duse
ZJ5.2
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 27 črc 2014, 20:05
Bydliště: Jičín

Příspěvek od ZJ5.2 »

Aha,sakra co to zase kdo vymyslel :-) .Diagnostika ukáže závadu,toho čerpadla,nebo vstřiku,nebo to bude pokus omyl?
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

pokud to do teď jezdilo a naftu to z nádrže tlačí(podavací čerpadlo po otočení klíčku jde slyšet) tak za mě bych jako první dal tandem :) https://img.sbazar.cz/big/201609/0311/6 ... 1e0100.jpg
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

ZJ5.2 píše:Aha,sakra co to zase kdo vymyslel :-) .Diagnostika ukáže závadu,toho čerpadla,nebo vstřiku,nebo to bude pokus omyl?

tys byl někde zmraženej? :D
ZJ5.2
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 27 črc 2014, 20:05
Bydliště: Jičín

Příspěvek od ZJ5.2 »

dreizig5 píše:
ZJ5.2 píše:Aha,sakra co to zase kdo vymyslel :-) .Diagnostika ukáže závadu,toho čerpadla,nebo vstřiku,nebo to bude pokus omyl?

tys byl někde zmraženej? :D
No asi jo,připadám si tak :-D nikdy jsem tohle neviděl,nemám rád naftu.
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

ZJ5.2 píše:Aha,sakra co to zase kdo vymyslel :-) .Diagnostika ukáže závadu,toho čerpadla,nebo vstřiku,nebo to bude pokus omyl?
ani jednoho to neukáže :) snad ti ale může napovědět VAG diagnstika a kanál 13. :)
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

ZJ5.2 píše:Aha,sakra co to zase kdo vymyslel :-) .Diagnostika ukáže závadu,toho čerpadla,nebo vstřiku,nebo to bude pokus omyl?
ani jednoho to neukáže :) snad ti ale může napovědět VAG diagnstika a kanál 13. :)
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
ZJ5.2
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 27 črc 2014, 20:05
Bydliště: Jičín

Příspěvek od ZJ5.2 »

TomášTDI píše:pokud to do teď jezdilo a naftu to z nádrže tlačí(podavací čerpadlo po otočení klíčku jde slyšet) tak za mě bych jako první dal tandem :) https://img.sbazar.cz/big/201609/0311/6 ... 1e0100.jpg

dobře,zkusím ho někde sehnat a přehodit.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“