opel zafira 2,O 74 kW s čerpadlem VP 44
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
opel zafira 2,O 74 kW s čerpadlem VP 44
jak zvednout startovací dávku?
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 11 pro 2016, 16:26, celkem upraveno 1 x.
todle nevim ale pokud se tomu nechce startovat tak sem na bratrův vůz s tímto motorem udělal toto :
http://www.club-opel.com/forum-tema/res ... eslu-44797
http://www.club-opel.com/forum-tema/res ... eslu-44797
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to je inventář naší dílny šeďa jezdí celou zimu nonstop s kamionem u wapasu vozí řepu a přes léto nemá co dělat,občas nám s něníčím pomůže,dreizig5 píše:tam je to užasný psg16,to byl výtvor
, minule měl podělané mondeo a ted má rok zafiru a když jsem uviděl VP38 tak už jsem tušil , mínus pět a problém, navíc šeďa bydlí na chatě a nemá 220V
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
dík navrhnu mu to zatím laboruje s padáním nafty u filtru, ale tím to není, to chytne zdechne a pak nejde dlouho nastartovat, a on jen dlouho točí jak je kosap.s. píše:todle nevim ale pokud se tomu nechce startovat tak sem na bratrův vůz s tímto motorem udělal toto :
http://www.club-opel.com/forum-tema/res ... eslu-44797
1.) Štartovacia dávka ide zdvihnúť napríklad aj cez KTS, a to v rozsahu 0-5 mg/zdvih. Obvykle však zdvihnutie štartovacej dávky nepomôže.
2.) Problém je v starom softwari v RJ motora. SW Revízia 6 žhavila iba pod +5 stupňov a krátko. SW Revízia 7 žhaví pod +15 stupňov a dlhšie. Treba nahrať cez Tech2 update SW.
3.) Tieto motory potrebujú mať pre dobrý studený štart v poriadku štartér a baterku. Pokiaľ sa motor netočí pri štarte s dostatočne veľkou uhlovou rýchlosťou, tak pri kompresii nedosiahne teplota stlačeného vzduchu požadovanú hranicu pre zapálenie vstrekovanej nafty. Pre tento motor sa dodávali štyri rôzne typy štartérov, kde postupne menili prevod v planétovej prevodovke tak, aby čo najlepšie vyhovoval. Treba kúpiť druhý štartér cez Bosch eXchange program, dáte starý a na výmenu príde repasovaný už s najnovšou verziou prevodovky.
4.) Čerpadlo nie je typu VP38, ale VP44
5.) Nemusí to byť PSG16, staršie kusy sa robili aj s PSG5
2.) Problém je v starom softwari v RJ motora. SW Revízia 6 žhavila iba pod +5 stupňov a krátko. SW Revízia 7 žhaví pod +15 stupňov a dlhšie. Treba nahrať cez Tech2 update SW.
3.) Tieto motory potrebujú mať pre dobrý studený štart v poriadku štartér a baterku. Pokiaľ sa motor netočí pri štarte s dostatočne veľkou uhlovou rýchlosťou, tak pri kompresii nedosiahne teplota stlačeného vzduchu požadovanú hranicu pre zapálenie vstrekovanej nafty. Pre tento motor sa dodávali štyri rôzne typy štartérov, kde postupne menili prevod v planétovej prevodovke tak, aby čo najlepšie vyhovoval. Treba kúpiť druhý štartér cez Bosch eXchange program, dáte starý a na výmenu príde repasovaný už s najnovšou verziou prevodovky.
4.) Čerpadlo nie je typu VP38, ale VP44
5.) Nemusí to byť PSG16, staršie kusy sa robili aj s PSG5
amen Miloš...presne toto mas spravitjoe píše:1.) Štartovacia dávka ide zdvihnúť napríklad aj cez KTS, a to v rozsahu 0-5 mg/zdvih. Obvykle však zdvihnutie štartovacej dávky nepomôže.
2.) Problém je v starom softwari v RJ motora. SW Revízia 6 žhavila iba pod +5 stupňov a krátko. SW Revízia 7 žhaví pod +15 stupňov a dlhšie. Treba nahrať cez Tech2 update SW.
3.) Tieto motory potrebujú mať pre dobrý studený štart v poriadku štartér a baterku. Pokiaľ sa motor netočí pri štarte s dostatočne veľkou uhlovou rýchlosťou, tak pri kompresii nedosiahne teplota stlačeného vzduchu požadovanú hranicu pre zapálenie vstrekovanej nafty. Pre tento motor sa dodávali štyri rôzne typy štartérov, kde postupne menili prevod v planétovej prevodovke tak, aby čo najlepšie vyhovoval. Treba kúpiť druhý štartér cez Bosch eXchange program, dáte starý a na výmenu príde repasovaný už s najnovšou verziou prevodovky.
4.) Čerpadlo nie je typu VP38, ale VP44
5.) Nemusí to byť PSG16, staršie kusy sa robili aj s PSG5
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="joe"]1.)
2.) Problém je v starom softwari v RJ motora. SW Revízia 6 žhavila iba pod +5 stupňov a krátko. SW Revízia 7 žhaví pod +15 stupňov a dlhšie. Treba nahrať cez Tech2 update SW.
jo čerpadlo je VP44,
žhavení fachčí dlouho zhasne kontrolka a žhaví dál, kolik vteřin bych musel zjistit protože když sem kontrolku dával byl teplý motor,
má tam tedy kontrolku nataženou, majitel se vyučil u JZD chvojkovice brod a nemohl pochopit že zhasnutí spirálky je signál k počátku startu nikoliv konec žhavení,tak jsem mu tam dal kontrolku,
startery jsou všechny 2 kW a když ho dám zgenerálkovat tak mi tam vymění ulíky futra ale určitě ne převodovku,
2.) Problém je v starom softwari v RJ motora. SW Revízia 6 žhavila iba pod +5 stupňov a krátko. SW Revízia 7 žhaví pod +15 stupňov a dlhšie. Treba nahrať cez Tech2 update SW.
jo čerpadlo je VP44,
žhavení fachčí dlouho zhasne kontrolka a žhaví dál, kolik vteřin bych musel zjistit protože když sem kontrolku dával byl teplý motor,
má tam tedy kontrolku nataženou, majitel se vyučil u JZD chvojkovice brod a nemohl pochopit že zhasnutí spirálky je signál k počátku startu nikoliv konec žhavení,tak jsem mu tam dal kontrolku,
startery jsou všechny 2 kW a když ho dám zgenerálkovat tak mi tam vymění ulíky futra ale určitě ne převodovku,
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ok firmu jsem našel mejl jsem jim tam poslal jestli to udělají jak píšeš a kolik to bude stát díky mocjoe píše:Keď ho dáš zgenerálkovať na JZD, tak áno, vymenia uhlíky a šlus.
Z Bosch eXchange programu chodia aj s prevodovkou.
ted to startuje na drb oteplilo se, víš šeďa má 61 let, má svoji hlavu a řeší padání nafty, tak to chce i čas, kdyby mu padala nafta tak je stejný problém i dnes, ale to nemá,
jak mu pořádný starter zatočí motorem bude spokojený jak píšeš
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
zjistím nevím, šeďa si ten problém řeší sám jen přihlížíme, nebo pomůžeme,joe píše:Dajbože
Dôležitý je aj update SW v ECU motora - mimochodom, je to čerpadlo PSG5 (jednošteker) alebo PSG16 (dvojšteker) ?
lepšího pacienta jsem měl tento týden ten si koupil alhambru a když zapl klíček tak se mu zaplo spoustu kontrolek, z toho vydedukoval že je celé auto v háji, tak jel do autorizáku a tam mu dali kalkulaci na opravu asi za 50.OOO kč, výměna katu, egru, tandemu, +
když jsem auto napíchl tak tam byla jen jedna sporadická na adrese 15 nízké napětí pro střelení pytlu
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice