opel zafira 2,O 74 kW s čerpadlem VP 44

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Pokud ihned při startování motor nekouří, je to gumičkama. Kravilo se to už na poměrně mladých kusech a samozřejmě honění čerpadla naprázdno není pro něj moc zdravé..Zkus ten přepad ze vstřiků odpojit..Já tam dal kus průhledné hadičky na přívod a bylo krásně vidět, jak nafta mizí a vzduch postupně hadici zaplňuje..
nepropadat panice...
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1084
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

neni ještě možný že to jen málo krátce žhaví :?
skusil bych dát žárovku odpojil čidlo teploty a mělo by to žhavit aspon 6 vteřin
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

p.s. píše:neni ještě možný že to jen málo krátce žhaví :?
skusil bych dát žárovku odpojil čidlo teploty a mělo by to žhavit aspon 6 vteřin

to žhaví furt dal jsem tam malinkou kontrolku připojenou na žhaviče
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1084
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

žhaviče byly venku žhaví všechny :?
je fakt že tady tahat ven žhaviče je dobrodružství minule švagrovo 2,2dti 2 v pohodě 3 ti boj po půlhodce se mi zadařilo a u čtvrtý sem to vzdal nechtěl sem to přervat (LOL)
tak sem jí zkusil přez žárovku a ta se rozsvítila takže sem konstatoval že jede
co bude až nepude ví bůch asi specialista :(
ještě mi napad startér točí jak má neni línej :?
a další co dokáže potrápit sou polorozpadlý přepadový hadičky vono na první pohled nic vidět neni a lidi na to kašlou neb se to mění docela naprd
taky už mi to vyškolilo chtěli sme měnit ty gumy pod vstřikama a stačilo dát nový přepady
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Sundej dekl a zkus je přetáhnout už jsem je měl parkrát volný a vyměnit je je určitě rychlejší než zde o tom na pěti stránách psát.Občas jsou popraskaný ty t kusy u hlavy hned z přepadu.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ted se situace zdramatizovala motor startuje katastrofálně a šea zjistil že u téček je nafta
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

problém možná vyřešen, přepadové hadičky které tam jsou nové necelé dva měsíce tak katastrofa, jestli šeda nekoupil nějakou hadičku na podtlak, škoda že nemám foták, dal jsem gumovou 3,2 a zatím OK ;)

opět se potvrilo pravidlo že

problém treba hladat už v novom dieli (LOL)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zajímavé :? :? :?

vyměnili jsme gumičky na vstřikách v pátek auto bez komprese to bych chápal nevytlačili jsme hydra


motorem jsem do pondělka potáčel a komprese nastala , startujem startujem a motor bez komprese,

potkat se to nemohlo řemenice je na rysce a vačka na pravítko sedí :roll:
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

Miloši,hooooodně dlouho to trvá.Hlavně čerpadlo musíš řádně zaplavit palivem,nemá samonasávací vlastnost.Bosch má na to takovou sadičku,ale já to už mnoho let dělám podtlakovkou a ve dvou.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

denny píše:Miloši,hooooodně dlouho to trvá.Hlavně čerpadlo musíš řádně zaplavit palivem,nemá samonasávací vlastnost.Bosch má na to takovou sadičku,ale já to už mnoho let dělám podtlakovkou a ve dvou.
já vím 7 atm tam narvat

nejsem zcela mozkem této práce, šeda má moudra z netu
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="joe"]
3.) Tieto motory potrebujú mať pre dobrý studený štart v poriadku štartér a baterku. Pokiaľ sa motor netočí pri štarte s dostatočne veľkou uhlovou rýchlosťou, tak pri kompresii nedosiahne teplota stlačeného vzduchu požadovanú hranicu pre zapálenie vstrekovanej nafty. Pre tento motor sa dodávali štyri rôzne typy štartérov, kde postupne menili prevod v planétovej prevodovke tak, aby čo najlepšie vyhovoval. Treba kúpiť druhý štartér cez Bosch eXchange program, dáte starý a na výmenu príde repasovaný už s najnovšou verziou prevodovky.

gumky navstřikách jsme měnili, kompres jsme měřili, a bylo to v baterce je tam rok stará nabitá s měřákem, změřená zátěžákem, že je ok,

ale dal jsem tam svoji boženu a točí to jak raketa děkuji všem
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

jo a praskaji tam obali na filtrech je potreba ho poradne prohlednout a sundat. jen takovy tip jak rozposznat netesnici krouzky. kdyz vytahnete palivak tak je cely z pulky cerny od oleje ktery se dostane do vstriku a nasledne do prepadu a do filtru.
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ten obal to vím praskne ho ten kdo neví že tam je zobáček aby se deklík nasadil do správného směru, nasadím průhlednou hadici a tahám naftu tak zjistím prasklý obal, filtr taky čistý mění každý rok

možná pomohli i ty gumky, staré byly jak nové já je nepovoloval ale tonda žíkal že nebyly dotaženy vůbec, já jimdal 10Nm
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak už nechytá ani nejde roztáhnout


po startu skočí závada

1630 vstrřikované množství chybná funce


při startu se objeví otáčky motoru

vstřikované množství požadované 37 mg

vstřikované množství skutečné 36

dá se něco ještě zkusit nebo tasit čerpadlo? dík
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

KO elektronika čerpadla.
PSG 5 alebo PSG 16?
Odpovědět

Zpět na „Opel“