Stránka 1 z 5
opel zafira 2,O 74 kW s čerpadlem VP 44
Napsal: 09 pro 2016, 11:37
od slovacek.milos
jak zvednout startovací dávku?
Napsal: 09 pro 2016, 19:00
od p.s.
todle nevim ale pokud se tomu nechce startovat tak sem na bratrův vůz s tímto motorem udělal toto :
http://www.club-opel.com/forum-tema/res ... eslu-44797
Napsal: 09 pro 2016, 23:23
od dreizig5
tam je to užasný psg16,to byl výtvor

Napsal: 10 pro 2016, 08:05
od slovacek.milos
dreizig5 píše:tam je to užasný psg16,to byl výtvor

to je inventář naší dílny šeďa jezdí celou zimu nonstop s kamionem u wapasu vozí řepu a přes léto nemá co dělat,občas nám s něníčím pomůže,
, minule měl podělané mondeo a ted má rok zafiru a když jsem uviděl VP38 tak už jsem tušil , mínus pět a problém, navíc šeďa bydlí na chatě a nemá 220V
Napsal: 10 pro 2016, 08:07
od slovacek.milos
dík navrhnu mu to zatím laboruje s padáním nafty u filtru, ale tím to není, to chytne zdechne a pak nejde dlouho nastartovat, a on jen dlouho točí jak je kosa
Napsal: 10 pro 2016, 09:49
od joe
1.) Štartovacia dávka ide zdvihnúť napríklad aj cez KTS, a to v rozsahu 0-5 mg/zdvih. Obvykle však zdvihnutie štartovacej dávky nepomôže.
2.) Problém je v starom softwari v RJ motora. SW Revízia 6 žhavila iba pod +5 stupňov a krátko. SW Revízia 7 žhaví pod +15 stupňov a dlhšie. Treba nahrať cez Tech2 update SW.
3.) Tieto motory potrebujú mať pre dobrý studený štart v poriadku štartér a baterku. Pokiaľ sa motor netočí pri štarte s dostatočne veľkou uhlovou rýchlosťou, tak pri kompresii nedosiahne teplota stlačeného vzduchu požadovanú hranicu pre zapálenie vstrekovanej nafty. Pre tento motor sa dodávali štyri rôzne typy štartérov, kde postupne menili prevod v planétovej prevodovke tak, aby čo najlepšie vyhovoval. Treba kúpiť druhý štartér cez Bosch eXchange program, dáte starý a na výmenu príde repasovaný už s najnovšou verziou prevodovky.
4.) Čerpadlo nie je typu VP38, ale VP44
5.) Nemusí to byť PSG16, staršie kusy sa robili aj s PSG5
Napsal: 10 pro 2016, 10:22
od octaviask
joe píše:1.) Štartovacia dávka ide zdvihnúť napríklad aj cez KTS, a to v rozsahu 0-5 mg/zdvih. Obvykle však zdvihnutie štartovacej dávky nepomôže.
2.) Problém je v starom softwari v RJ motora. SW Revízia 6 žhavila iba pod +5 stupňov a krátko. SW Revízia 7 žhaví pod +15 stupňov a dlhšie. Treba nahrať cez Tech2 update SW.
3.) Tieto motory potrebujú mať pre dobrý studený štart v poriadku štartér a baterku. Pokiaľ sa motor netočí pri štarte s dostatočne veľkou uhlovou rýchlosťou, tak pri kompresii nedosiahne teplota stlačeného vzduchu požadovanú hranicu pre zapálenie vstrekovanej nafty. Pre tento motor sa dodávali štyri rôzne typy štartérov, kde postupne menili prevod v planétovej prevodovke tak, aby čo najlepšie vyhovoval. Treba kúpiť druhý štartér cez Bosch eXchange program, dáte starý a na výmenu príde repasovaný už s najnovšou verziou prevodovky.
4.) Čerpadlo nie je typu VP38, ale VP44
5.) Nemusí to byť PSG16, staršie kusy sa robili aj s PSG5
amen

Miloš...presne toto mas spravit
Napsal: 10 pro 2016, 13:39
od slovacek.milos
[quote="joe"]1.)
2.) Problém je v starom softwari v RJ motora. SW Revízia 6 žhavila iba pod +5 stupňov a krátko. SW Revízia 7 žhaví pod +15 stupňov a dlhšie. Treba nahrať cez Tech2 update SW.
jo čerpadlo je VP44,
žhavení fachčí dlouho zhasne kontrolka a žhaví dál, kolik vteřin bych musel zjistit protože když sem kontrolku dával byl teplý motor,
má tam tedy kontrolku nataženou, majitel se vyučil u JZD chvojkovice brod a nemohl pochopit že zhasnutí spirálky je signál k počátku startu nikoliv konec žhavení,tak jsem mu tam dal kontrolku,
startery jsou všechny 2 kW a když ho dám zgenerálkovat tak mi tam vymění ulíky futra ale určitě ne převodovku,
Napsal: 10 pro 2016, 15:51
od joe
Keď ho dáš zgenerálkovať na JZD, tak áno, vymenia uhlíky a šlus.
Z Bosch eXchange programu chodia aj s prevodovkou.
Napsal: 10 pro 2016, 16:11
od slovacek.milos
joe píše:Keď ho dáš zgenerálkovať na JZD, tak áno, vymenia uhlíky a šlus.
Z Bosch eXchange programu chodia aj s prevodovkou.
ok firmu jsem našel mejl jsem jim tam poslal jestli to udělají jak píšeš a kolik to bude stát díky moc
ted to startuje na drb oteplilo se, víš šeďa má 61 let, má svoji hlavu a řeší padání nafty, tak to chce i čas, kdyby mu padala nafta tak je stejný problém i dnes, ale to nemá,
jak mu pořádný starter zatočí motorem bude spokojený jak píšeš

Napsal: 10 pro 2016, 19:15
od joe
Dajbože

Dôležitý je aj update SW v ECU motora - mimochodom, je to čerpadlo PSG5 (jednošteker) alebo PSG16 (dvojšteker) ?
Napsal: 10 pro 2016, 22:32
od Tomas.cz
Ten startér Bosch výměnným fondem by měl mít označení 0 986 017 420
Napsal: 11 pro 2016, 00:40
od slovacek.milos
joe píše:Dajbože

Dôležitý je aj update SW v ECU motora - mimochodom, je to čerpadlo PSG5 (jednošteker) alebo PSG16 (dvojšteker) ?
zjistím nevím, šeďa si ten problém řeší sám jen přihlížíme, nebo pomůžeme,
lepšího pacienta jsem měl tento týden ten si koupil alhambru a když zapl klíček tak se mu zaplo spoustu kontrolek, z toho vydedukoval že je celé auto v háji, tak jel do autorizáku a tam mu dali kalkulaci na opravu asi za 50.OOO kč, výměna katu, egru, tandemu, +
když jsem auto napíchl tak tam byla jen jedna sporadická na adrese 15 nízké napětí pro střelení pytlu

Napsal: 11 pro 2016, 08:51
od geo
Tady jsou ty debilní gumičky u vstřiku tam to většinou přisává když to vychladne.
Napsal: 11 pro 2016, 09:10
od slovacek.milos
geo píše:Tady jsou ty debilní gumičky u vstřiku tam to většinou přisává když to vychladne.
jaké gumičky?
moje teorie je taková že když do nuly dobře startuje tak to přisáváním ani padáním nafty nebude, navíc je tam balonek, zpěták,