Volba nabíječky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Volba nabíječky
Chci si pořídit tuto nabíječku: http://www.autokelly.cz/Product/GV-STNA ... 11_2016-12
V letáku je uvedeno, že zvládne baterie WET, GEL, EFB. Ale není tam uvedeno VRLA. Jde mně o to, že když v budoucnu budu chtít dobít auto se start-stopem, aby to nabíječka zvládla. Je na to vhodná, nebo se podívat po něčem jiném? Používá se VRLA v autech?
Např. Tenhle Extool už VRLA má, ale stojí více.
http://www.extol.cz/naradi/rucni-naradi ... y/8897300/
Dík
V letáku je uvedeno, že zvládne baterie WET, GEL, EFB. Ale není tam uvedeno VRLA. Jde mně o to, že když v budoucnu budu chtít dobít auto se start-stopem, aby to nabíječka zvládla. Je na to vhodná, nebo se podívat po něčem jiném? Používá se VRLA v autech?
Např. Tenhle Extool už VRLA má, ale stojí více.
http://www.extol.cz/naradi/rucni-naradi ... y/8897300/
Dík
Nevymýšlej hovadiny a vědu, kup v akci tu procesorovou v Lídlu za 499CZK až bude zase v akci
Mám dvě (jednu starší ještě s LED, druhou už s displejem) nabíjím s nima kde co, od auta, motorky přes trakční pro lodní motor až po větší modelářské Pb... a vše OK.
Myslím si, že nejsem zdakleka sám, kdo je tady na fóru používá...
Pokud v tom chceš hledat vědu, tak si odpověz na otázku : "Jak je dobíjen aku v autě?" Tj. 99% svého života.
Mimochodem, to, co s aku dělá start/stop, to žádná nabíječka nedokáže
Mám dvě (jednu starší ještě s LED, druhou už s displejem) nabíjím s nima kde co, od auta, motorky přes trakční pro lodní motor až po větší modelářské Pb... a vše OK.
Myslím si, že nejsem zdakleka sám, kdo je tady na fóru používá...
Pokud v tom chceš hledat vědu, tak si odpověz na otázku : "Jak je dobíjen aku v autě?" Tj. 99% svého života.
Mimochodem, to, co s aku dělá start/stop, to žádná nabíječka nedokáže
GIV Variant TDi ???kW
Hlavně si nekupuj toto: http://www.autokelly.cz/Product/DO-STU3 ... 7;40107518
Včera jsem s tim měl tu čest a je to k ničemu. Kamarád chtěl pomoct, protože si přišel jako pitomec, když m žádná z cca 5ti různejch baterií nechtěla pořádně točit se startérem. Napětí nastoupalo k 14,5V a nabíjedlo zahlásilo "FULL" a přestalo dobíjet...
Osobně bych volil nějakej zdroj napětí, kde lze regulovat jak max proud, tak i max napětí. Pokud člověk trošku ví, co dělá, tak je to nejlepší způsob.
Lidlovku mám taky doma a ten nabíjecí, případně udržovací cyklus není úplně blbě vymyšlenej. Jen to, co je na displayi moc nesouhlasí s realitou, ale když s tím člověk počítá, dá se s tím žít.
Včera jsem s tim měl tu čest a je to k ničemu. Kamarád chtěl pomoct, protože si přišel jako pitomec, když m žádná z cca 5ti různejch baterií nechtěla pořádně točit se startérem. Napětí nastoupalo k 14,5V a nabíjedlo zahlásilo "FULL" a přestalo dobíjet...
Osobně bych volil nějakej zdroj napětí, kde lze regulovat jak max proud, tak i max napětí. Pokud člověk trošku ví, co dělá, tak je to nejlepší způsob.
Lidlovku mám taky doma a ten nabíjecí, případně udržovací cyklus není úplně blbě vymyšlenej. Jen to, co je na displayi moc nesouhlasí s realitou, ale když s tím člověk počítá, dá se s tím žít.
Oct asv 2000, DieselPower
volba nabíječky
Tak tak kup tu z Lídlu, jak píšou kluci. Mám ji dva roky, spokojenost.
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Již asi rok je v Lídlu mají s LCD, s LED byl starší model.Jarda S. píše:je to kopie ctekstanomx píše:tlačítko vymeníš za korunu
ja tiež vždy a všade použivám lidlovskú (vraj to je ctek) bez lcd, s led indikátormi
Vše je to origo číňan... Zda je to kopie Ctek nebo je Ctek kopie něčeho je irelevantní...
Tlačítko se nemění - vyreklamuje se nabíječka...
Případně koupíš druhou a de-facto můžeš mít na tu první záruku 6 let.
Reklamace jsou bezproblémové
GIV Variant TDi ???kW