Stránka 1 z 1

Už nevím co dál 1.8 ADR ( atmo )

Napsal: 17 pro 2016, 15:44
od Bradytec
Neřešil někdo chcípání motoru 1.8 ADR (atmo) při studeném startu to chytne vyletí otáčky ke 2tis. a chcipne. Druhý start se to kucká kolem 500 otáček občas to šlehne do sání až to chcípne. Třetí start už je to lepší kucká občas střelí už nemá snahu chcípnout a když jo tak na po čtvrté už ok. Jakmile je to ohrmřáé už to maká jak má. Zkoušel jsem už vše možné a už mám v plánu jen napínák sací vačky.

Dále na videu je vidět když zatáhnu za sání tak to začne kuckat a postřelovat do sání, ale když jsem to obstříkával čističem brzd nic to nedělalo.

Při odpojení váhy vzduchu to normál funguje... Váhy jsem mněnil už dvě. Nový snímač teploty/byl prasklej tak jsme to chtěl taky na 100% vyloučit. Dále jsem zkoušel zap. cívku a snímač vačky.

Přes origo Vag (žádný klon) čídla atd. mi přijdou všechny OK. Spínač volnoběhu v klapce kontrolován.

Neměl někdozkušenost?


https://www.youtube.com/watch?v=kJQgo42-VrI

Napsal: 17 pro 2016, 18:15
od optimista
skus vymenit tie prepajacie gumy sanie hlava s eskapaskami niekde ti to podla mna prisava a cisticom si sa k tomu nedostal preto pri odpojenejvahe ide ok nieco podobne robilo bratovi na jeho audi ale on mal zlu lambdu a ventil prepustania par z nadrze tiez sme sa a tym naondili musis skusat

Napsal: 17 pro 2016, 19:20
od slovacek.milos
pak zkus třeba podtlakovou hadičku jak vede k regulátoru tlaku na liště jestli v ní nenní benzín

Napsal: 17 pro 2016, 20:38
od octaviask
Kontrola skrtiacej klapky, vycistenie, adaptacia....diagnostika nič? Benzin je svina na taketo veci. Moze to robia lambda, klapka, netesnosti v sani, vo vyfuku..atd

Napsal: 18 pro 2016, 08:55
od roman1648
Hoši řeším +/- to samé u OI AGN, po chvilkách tak 2 měsíce
už jsem zkusil snad všechno...
ty starty mají stejný projev jak píše zakladatel tématu, mě to ještě občas bez varování umře za jízdy..
vyměněno všechno možné od zadku(čerpadlo) až po čidla,snímače,zapalovací modul...

Napsal: 18 pro 2016, 10:44
od octaviask
roman1648 píše:Hoši řeším +/- to samé u OI AGN, po chvilkách tak 2 měsíce
už jsem zkusil snad všechno...
ty starty mají stejný projev jak píše zakladatel tématu, mě to ještě občas bez varování umře za jízdy..
vyměněno všechno možné od zadku(čerpadlo) až po čidla,snímače,zapalovací modul...
Tebe som uz pisal do tvojho tematu ze ti muselo ujst nieco zakladne ;)

Napsal: 18 pro 2016, 11:00
od roman1648
No jo..ale co??
Uz fakt nevim..

Napsal: 18 pro 2016, 12:53
od jericho-3
A co podtlak k posilovači brzd, popřípadě vše ucpat, co vychází ze sání a nevadi to chodu na volnoběh..,

Napsal: 18 pro 2016, 15:41
od roman1648
To jsem vsechno zkousel....i strikat cisticem brzd vsude a prd

Napsal: 18 pro 2016, 19:36
od optimista
chlapi poradte ako sa v tom motore robi zakl nastavenie a adaptacia diky

Napsal: 24 pro 2016, 17:26
od dury2
Podívej se, jestli teplota motoruve vagu je stejná s reálnou.

Napsal: 24 pro 2016, 18:14
od geo
Není prdlá membrána v tom přestavovači klapek?