Hele pokud to řešil Bosch servis tak máš recht, řešit opět s nimi, pak by se mohli vymlouvat že už do toho lezl někdo jinej atd.
A ano, oni asi chybu nepřiznají, předpokládám že to svedou na čerpadlo,regulátor nebo tak.
Zkus si ten vstřik co vykazuje špatný hodnoty označit, třeba jehlou na něm někde udělaj maličkatý X a hned budeš vědět jestli ho vyměnili nebo ne
dlouhe starty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: dlouhe starty
Já plně souhlasím s tím co píše reesha.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Re: dlouhe starty
Tak dnes info z diesel bosch ze vse je ok a na zadnou zavadu neprisli a ze jim to ted na vlaznej start trosku toci ale vse je ok a ma dobre hodnoty a nevi cim by to mohl byt, ze vstrikovace jsou v poradku este prikladam video co to dela me, je zajimave ze jen na vlazny start studeny uplne ok
https://youtu.be/EXHhaHmGV-M
https://youtu.be/EXHhaHmGV-M
Re: dlouhe starty
Komu není rady tomu není pomoci. Vždyť ti tady reesha psal čím to bude a já jsem jeho slova potvrzoval. Ty však nekomunikuješ a nedbáš jeho rad a raději plýtváš časem a fin. prostředky za kontrolu vstřikovačů i když tady bylo uvedeno, že ty nebudou příčinou tvých špatných "vlažných" startů.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Re: dlouhe starty
Bouzel nejsem automechanik a nemam diagnostiku. Auto jsem jim dal at vyresi problem ze startovanim s podezrenim na ten vstrik. Bouzel zkontrolovali vse vcetne tlaku cerpadla atd atd a na nic neprisli ze mam jezdit a az se to hodne vyrazne zhorsi prijet znovu.
Re: dlouhe starty
Kdybys takto komunikoval hned když ti reesha radil, že zřejmě máš problém s nízkými otáčkami motoru při startu, tak bychom ti mohli poradit, abys zkusil při "vlažném" motoru zařadit do obvodu čidla G-62 /čidlo teploty chl. kapaliny/ odpor o hodnotě kolem 4OOO Ohmů a tím sdělil ŘJ motoru, že je motor chladný a ŘJ by nařídila vstřikovat palivo okamžitě bez ohledu na ot. motoru. Uděláš to tak, že rozpojíš konektor G-62 a odpor o uvedené hodnotě zastrčíš mezi kontakty 3 a 4. Tím se k odporu čidla přiřadí i tento odpor a ŘJ to vyhodnotí jako chladný motor a nařídí vstřikovat palivo okamžitě při roztáčení motoru. Motor pak chytne na "drc".
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip