Stránka 1 z 2

Startovani za studena

Napsal: 21 pro 2016, 06:24
od rudis.belis
Zdravim mam na vas dotaz mam skodovku 1.9 81 skoro 2001 a najednou ted v zime zacala startovat blbe za studena myslel jsem si ze to je baterkou ale neni koupil jsem novou a stale to dela kdyz ji nabiju tak to ma taky problemy mam tam 74ah a kdyz pripojim 40 ah tak mi motor chytne kolikrat mi cvaka za jizdy vystrazni tlacitko na blikry nevite prosim cim by to mohlo byt diky za odpovedi

Napsal: 21 pro 2016, 07:26
od marena tdi
Jak spatne startuje ? Toci to pomalu ( demontovat starter a provest jeho kontrolu,kontrolu elektrickch spoju + a -, pripadna kontrola dobijeni ) , nebo toci dlouho a nechce chytnot ( kontrola zhaveni , teplotniho cidla , palivove soustavy ) .

Napsal: 21 pro 2016, 07:44
od rudis.belis
Toci ale nechytne kolikrat musim 5x za sebou nazhavit aby chytnul a kdyz pripojim tu 40 tak chytne na poprve, nemuze to delat kostra kdyz mi to cvaka to vystrazny ?

Napsal: 21 pro 2016, 08:08
od Huml
výstražný cvaká většinou kvůli špatné páčce, a není ta nová baterka špatná, když to nechce chytit se 74 a se 40 jo, tak pokud nejsou evidentně nějaký pošramocený kabely, že u tý menší baterky jsou jinak postavený, tak to může být snad jen baterkou

Napsal: 21 pro 2016, 08:18
od rudis.belis
Baterka je uplne nova kupovana minuli ctvrtek takze to asi ja si spis myslim ze to dela kostra kdyz to cvaka atd a se 40 to da normalne ze to treba kostru ma ok

Napsal: 21 pro 2016, 10:53
od Rayx
No a co žhavky, to je první věc ke kontrole, jakpak na tom jsou?

Napsal: 21 pro 2016, 12:09
od rudis.belis
To prave nevim jak zjistit, zda jsou dobry nebo ne, nechci nejak zalomit nebo neco abych to sois neposral nebo neco ☺mam auto z nemecka dotahli letos dekany rozvody s pumoou ale zhaveni jsem nedelal jeste muze to delat to ? Jak mam zjistit zda jsou ok nebo ne ? A jak je mozny ze kdyz napojim na 74 jeste 40 tak nasjoci uplne normalne

Napsal: 21 pro 2016, 12:12
od Woko_O
Vezmeš drát, dáš ho na plus a projedeš žhavičky. Musí jiskřit..

Žhavičky ale u přímýho vstřiku nemaj zas tak extremní vliv, že by ovlivnily krátkej nebo dlouhej start.. Dej tam jinou baterku, tuhle reklamuj..

Napsal: 21 pro 2016, 12:27
od misocko
pises "toci ale nechytne" podla mna toci pomaly
ked este k tomu pripojis tu 40tku tak toci rychlejsie lebo obe dodaju vecsi prud = starter dole, kontrola , vycistit ....

Napsal: 21 pro 2016, 12:44
od rudis.belis
Predtim jsem mel 72 ah a ted jsem koupil 74ah a kdyz je motor teplej tak u 72 se musel 2 x3x otocit aby chytnul ikdyz byl teplej, u novy to nazhavim otocim klickem a hned chytne kdyz je teplej motor tak je to o necem jinym.

Zhavycky musej jiskrit ja se je bojim ze je zalomim nebo nejak poskodim. Jak je demontovat ?

Napsal: 21 pro 2016, 12:58
od nemo
Vyndavat za tepla.

Napsal: 21 pro 2016, 13:18
od rudis.belis
Z toho mam prave vetry abych to nejak nezalomil 😐

Napsal: 21 pro 2016, 13:57
od rudis.belis
Ted sem prisel k autu 2x sem zkusil nastartovat motor se parkrat otocil a nenastartoval sem a ted se motor uz ani neotoci

Napsal: 21 pro 2016, 14:02
od Marek77
Baterka nebo startér. Já bych to viděl na repasi startéru (vyjde to na pár korun - čtyři futra a čtyři uhlíky), a tu "novou" baterku reklamovat, ta je evidentně v hajzlíku.

Napsal: 21 pro 2016, 15:27
od rudis.belis
Tak baterka je ok ale na starteru upalenej ten tlustej kabel