Jumpstart bezbaterie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jumpstart bezbaterie
Ahoj, nemá s tímhle zařízením někdo zkušenost, podle videa to vypadá jako zázrak a pro potřeby autoservisu by to byla docela spása v momentě, kdy před dílnou stojí 10 aut a je několik stupňů pod bodem mrazu.To pak člověk stráví půl dne taháním prodlužky v jedné ruce a silnou nabíječkou na kolečkách v ruce druhé.
http://stualarm.cz/produkt/35947-jumpst ... ce-450amp/
http://stualarm.cz/produkt/35947-jumpst ... ce-450amp/
Nafta patří do TDi!
Skuste s tym nastartovat nejaky novši F bavorak Myslim si ze 50% pripadov uz nenastartuje, nikdy. Pripadne som uz riesil novsie volva po 2008... 3 z 10 riadiacich jednotiek potrebovali reflash po hodinom podpati.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
vnutry to ma nejaky moderny akumulator ktory sa pouziva aj v RC modeloch. tie su schopne kratkodobo dodat velmi vysoky prud, sice pochybujem ze su schopne nabit sa za 15minut z usb ale z aku v aute aj ked vybyteho by to mohlo este nieco vycucnut, uskladnit a nasledne kratkodobo vydat, hlavne tam ide o to ze vybity aku ma uz velky vnutorny odpor a neda velky prud na nastartovanie, toto zariadenie ma akumulator ktory ma velmi nizky vnutorny odpor a doda tak vela prudu (kratkodobo). avsak ako je aj spomanute na nalinkovanej stranke , pre moderne auta je to nepouzitelne (konkretne je tam spomenute aj to volvo)
To píšeš o Powerbance, která v sobě akumulátor na bázi Lithia opravdu má, ale tohle baterii neobsahuje, lépe si přečti ten text u produktu.misocko píše:vnutry to ma nejaky moderny akumulator ktory sa pouziva aj v RC modeloch. tie su schopne kratkodobo dodat velmi vysoky prud, sice pochybujem ze su schopne nabit sa za 15minut z usb ale z aku v aute aj ked vybyteho by to mohlo este nieco vycucnut, uskladnit a nasledne kratkodobo vydat, hlavne tam ide o to ze vybity aku ma uz velky vnutorny odpor a neda velky prud na nastartovanie, toto zariadenie ma akumulator ktory ma velmi nizky vnutorny odpor a doda tak vela prudu (kratkodobo). avsak ako je aj spomanute na nalinkovanej stranke , pre moderne auta je to nepouzitelne (konkretne je tam spomenute aj to volvo)
Nafta patří do TDi!
No ja nevim,ale jak tu pise kolega. V teply garazi tim startujou pekne, ale mne osobne baterka jeste v teply garazi neklekla. Takze v -5 to myslim bude pripominat tu komedii Vrteti psem misto vrteti motorem.
Za 4000Kc s omezenym vyuzitim na starsi auta mi to jako orgasmus neprijde a ten prurez tech kabliku, to bude opravdu maximalne na 3 sekundy startovani...
Byt servisakem, tak mam v garazi hozenou polozdravou 74Ah baterku 278x175x175 vejde se vsude a natoci vsechno. Mit ji pichlou na zdroj 13,5v z rozslaplyho tabletu a nazdar.
Za 4000Kc s omezenym vyuzitim na starsi auta mi to jako orgasmus neprijde a ten prurez tech kabliku, to bude opravdu maximalne na 3 sekundy startovani...
Byt servisakem, tak mam v garazi hozenou polozdravou 74Ah baterku 278x175x175 vejde se vsude a natoci vsechno. Mit ji pichlou na zdroj 13,5v z rozslaplyho tabletu a nazdar.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4192
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
to ano, z mrtvý baterky vycucne a naakumuluje štávu na otočení motoru ale pro jednotku už nezbyde stávaTDI tech píše:Velmi zjednodusene povedane kumuluje el. energiu do kondenzatorov. Analogicky nieco podobne ako napr. chladnicka, klomatizacia a pod.Jarda S. píše:vycucne energii z baterie a pak jí vrátí kde je teda ten efekt ?
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG