Stránka 1 z 3

seřizení turba

Napsal: 02 led 2017, 23:49
od pepino1234
Ahoj sory že zakladam nove tema ale co sem studoval ve starších tématech tak sem se toho moc nedozveděl mam octavii ASV po chipu na 105 kw egr off kat off velkej cooler a chci se zeptat jak nastavit turbo a to jak toho červíka a tahlo aktulatoru mam v autě budík a při přidání plynu nejlepe je to videt na 5ku tak mi to v 1200 ot začne zvedat tlak a pri 1800 ot už je na maximu 1,6 baru pak behem vteřiny tlak padne na 1,1 baru a pak se ustalí na 1,3 baru a podle uprace chipu by mel bejt tlak 1,3 baru maximum co mam seřidit aby to takhla nekolisalo za jizdi je to zna jak to zabere pak ubere a zase zabere díky za rady

Napsal: 03 led 2017, 10:53
od kubima
Doporučuji už takhle v počátku nic neřešit, turbo vyndat a nechat si ho za 1500 vyčistit a seřídit. Ušetříš si hromadu starostí a stejně to tak nakonec dopadne :-)

Napsal: 03 led 2017, 12:02
od octaviask
prosim vas...a kto ma v CZ/SK stroj na to aby nastavil banku a dorazový cerv?? ....to su kecy starej mamy. Taky stroj tu nie je.

Napsal: 03 led 2017, 13:28
od matesfox
červík se seřizuje podle EMP...a banka podle logu..nejde nastavit všechny turba stejně,každe je jiné a každej motor dáva jinou směs(emp)..

Napsal: 03 led 2017, 14:15
od manesik
a kolik nastavujes EMP idealne?
ja jsem zkousel natavit cca 0,19 a to se mi zdalo, ze uz je moc, tak sem ubral ted na 0,13. prestalo to vydavat podivne zvuky a pocitove to je lepsi.

Napsal: 03 led 2017, 14:44
od Forest
octaviask píše:prosim vas...a kto ma v CZ/SK stroj na to aby nastavil banku a dorazový cerv?? ....to su kecy starej mamy. Taky stroj tu nie je.
Nemel bys psat takove nesmysly, mohl by se toho nekdo chytit.

Nevim jak ostatni, ale Turbopower (Oleg) takovym zarizenim disponuje. Ma snimac polohy packy na turbu a aktivni regulator tlaku/podtlaku. Navic, k tomu vsemu ma i "stolici", kde je schopen nastavit to primo na zaklade zmerenych informaci.

No a na ruzna REA ma tez zarizeni.

Samozrejme, ze on to muze nastavit jen v souladu s "nejlepsim svedomim a vedomim", idealni je nasledne si to doladit.

Sve by vam k tomu mohl rict MirekX, ktery na ruznych turbech od Olega jezdi(l) - ikdyz je to nastavene dobre, na aute se to da naladit nejlip, hlavne v souladu s potrebami uzivatele.

... na toto je podle me nejlepsi REA, ktere se chiptuner (umi-li to) naladi bez nutnosti se spinit (pozn.: samozrejme, je-li toto nahrubo nastaveno spravne). Kdo vi, treba prijde i cas, kdy si lidi uvedomi, jak je toto nastavovani cervika a banky "trapne" a zacnou konecne svoje turba nechavat na puvodnich REA nebo podtlakove banky predelavat na REA :roll:

Napsal: 03 led 2017, 15:05
od pechy-turbo
octaviask píše:prosim vas...a kto ma v CZ/SK stroj na to aby nastavil banku a dorazový cerv?? ....to su kecy starej mamy. Taky stroj tu nie je.
Např Turbosport ;)

Napsal: 03 led 2017, 16:59
od martinsidlo
To ti jen drhne baňka,rez. Rozhýbat,namazat.

Napsal: 03 led 2017, 18:53
od octaviask
Ano a viete aj vyrobcu takej masiny ? :) Je to original stolica na turba? pretoze co som zatial videl, boli to len home-made pokusy zhruba to nastavit. Rád sa niečo nové dozviem.

Napsal: 03 led 2017, 19:02
od TDI tech
V tovarni sa to nastavuje na prietokovej stolici. Neviem o tom aby niekto niecim takym disponoval a hlavne mal vyrobcom dane parametre, kedze napr. firma Garrett oficialne na variabilne turba nedodava ND a ani neposkytuje kalibracne udaje. Ako pisal Forest pokial niekto takymto nastrojom disponuje, tak to turbo nastavi tak ako si mysli ze to bude dobre (sam to tak robim, ale "od oka" pomocou indikatora) Ked to neskoro nabehuje tak potom to riesim systemom pokus omyl priamo na aute. Akurat je to dost zdlhava robota aby sa dalo dostat k tomu dorazovemu cerviku. A pekne krasne po troske ho popustam tak aby turbo pekne nabehovalo a nedusilo motor. Niekedy sa trafim na prvy / druhy sup a niekedy sa stym seriem aj viac jak pol dna.

Napsal: 03 led 2017, 19:07
od octaviask
TDI tech píše:V tovarni sa to nastavuje na prietokovej stolici. Neviem o tom aby niekto niecim takym disponoval a hlavne mal vyrobcom dane parametre, kedze napr. firma Garrett oficialne na variabilne turba nedodava ND a ani neposkytuje kalibracne udaje. Ako pisal Forest pokial niekto takymto nastrojom disponuje, tak to turbo nastavi tak ako si mysli ze to bude dobre (sam to tak robim, ale "od oka" pomocou indikatora) Ked to neskoro nabehuje tak potom to riesim systemom pokus omyl priamo na aute. Akurat je to dost zdlhava robota aby sa dalo dostat k tomu dorazovemu cerviku. A pekne krasne po troske ho popustam tak aby turbo pekne nabehovalo a nedusilo motor. Niekedy sa trafim na prvy / druhy sup a niekedy sa stym seriem aj viac jak pol dna.
Presne o tom hovorim!!!!

Zakaznici mi tu furt rozpravaju ako maju turba po stolici nastavene..pritom stolica NEEXISTUJE....

to že to niekto nastavi ako vie..nie je stolica!!! Aj ja vam nastavim CR vstrekovač ako najlepsie viem.... :)

Hlavne garet nastavuje s original dielmi kde je tolerancia v stotinach mm, ked ma niekto turbatko po repase...diely od meletu...atd...

Napsal: 03 led 2017, 19:14
od Utmir
TDI tech píše:V tovarni sa to nastavuje na prietokovej stolici. Neviem o tom aby niekto niecim takym disponoval a hlavne mal vyrobcom dane parametre, kedze napr. firma Garrett oficialne na variabilne turba nedodava ND a ani neposkytuje kalibracne udaje. Ako pisal Forest pokial niekto takymto nastrojom disponuje, tak to turbo nastavi tak ako si mysli ze to bude dobre (sam to tak robim, ale "od oka" pomocou indikatora) Ked to neskoro nabehuje tak potom to riesim systemom pokus omyl priamo na aute. Akurat je to dost zdlhava robota aby sa dalo dostat k tomu dorazovemu cerviku. A pekne krasne po troske ho popustam tak aby turbo pekne nabehovalo a nedusilo motor. Niekedy sa trafim na prvy / druhy sup a niekedy sa stym seriem aj viac jak pol dna.
Tým pádom ked popúštaš,povoluješ červíka musíš povoliť aj tú tyčku z banky na ten doraz či s tym vobec nehýbeš aby tam bolo dodržane to predpätie?

Napsal: 03 led 2017, 19:17
od TDI tech
Predpatie je ina vec. Nemiesaj jablka s hruskami.

Napsal: 03 led 2017, 19:22
od Utmir
TDI tech píše:Predpatie je ina vec. Nemiesaj jablka s hruskami.
Jak iná vec ved tá tyčka od banky sa dotláča na ten červík na doraz ked bude tyčka zle nastavená tak ani ten doraz nedosiane či sa mýlim

Napsal: 03 led 2017, 19:33
od TDI tech
Predpatie urcuje max. krajnu polohu tiahla (otvorenia lopatkoveho kanala). Spodny dorazovy cervik urcuje min. krajnu polohu tiahla (zatvorenia lopatkoveho kanala). Tiahlom sa mysli ta klucka na uzle, nie ticka actuatora.