STK - kontrolka brzd

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Měl bych podobný dotaz - u Octavie 2 mi svítí kontrolka prasklý žárovky, ale všechny žárovky jsou ok. Zítra jdu na STK, můžou s tím mít nějaký problém?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Mazat závady jsi předpokládám zkoušel. Nemá to dodělané tažné? Případně bych se zaměřil na toto.

Mě jednou praskla žárovka a potom to i v klidovém stavu mělo velký odběr, že to cuclo baterku do mrtě. Až když se vymazala paměť tak auto už v pohodě usnulo.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

turbo kamna power píše:Měl bych podobný dotaz - u Octavie 2 mi svítí kontrolka prasklý žárovky, ale všechny žárovky jsou ok. Zítra jdu na STK, můžou s tím mít nějaký problém?
na slovensku to už začlo, svítí kontrolka málo vody do ostřikovačů a na 30 dnů,

zatím na stk vadí brzdy a erbegy kontrolka,
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Žárovka nevadila, ale neuvěřitelný problém byla ručka ;-)
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Uživatelský avatar
tommy215
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 06 úno 2014, 23:06

Příspěvek od tommy215 »

Měsíc zpět STK - A4 B6 -chyba sporadický odpor ( nebo tak nějak) : boční airbag + kontrolka na přístrojovce - bolest A4 - konektor - obě přední sedadla.

stanice a technik podle zkušeností dost přísný, připomínek plno, ohledně airbagu nikoliv.
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

mirek999 píše:Mazat závady jsi předpokládám zkoušel. Nemá to dodělané tažné? Případně bych se zaměřil na toto.

Mě jednou praskla žárovka a potom to i v klidovém stavu mělo velký odběr, že to cuclo baterku do mrtě. Až když se vymazala paměť tak auto už v pohodě usnulo.
Bohužel jsem zrovna neměl k dispozici diagnostiku. Ale v minulosti jsem to už jednou mazal ale po čase kontrolka zase vyběhne, ale objevuje se jen sporadicky. Asi chyba někde v kabeláži, možná kostra :? tažný to nemá, baterku to neždíme. Fakt miluju tyhle zbytečný kontrolky :)

Nicméně prošel jsem pro jistotu všechny žárovky a všechny trochu podezřelé vyměnil, kontakty jsem prostříkal kontaktolem a beze změny.

Každopádně STK to prošlo, nedali to ani do lehkých závad :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Proto tam sám nejezdím/e, řešit podobný krávoviny to by mě mohlo,kámoš dělá technika na stk,auto si vezme,udělá,doveze,napíše na papírek co třeba vyřešit a co jen doporučení...
Dohadovat se tam s nějakým chytrolínem, na to nemám nervy...
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Súhlas Miloši, ja to robím presne tak isto. Večer auto dovezem, na druhý deň poobede je hotové. Len horšie keď o toho “svojho” človeka prídeš, zrovna minule tu jeden neurobil skúšky aby mohol robiť STK technika, vraj to je celkom brutálne ale neviem teda presne na čom pohorel.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Marek001 píše:Súhlas Miloši, ja to robím presne tak isto. Večer auto dovezem, na druhý deň poobede je hotové. Len horšie keď o toho “svojho” človeka prídeš, zrovna minule tu jeden neurobil skúšky aby mohol robiť STK technika, vraj to je celkom brutálne ale neviem teda presne na čom pohorel.
Mne takisto jeden odešel a naučil sem si druhého. Peniaze má každý rád :)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To máš pravdu, ale člověk musí mít instinkt , jak takového člověka poznat. Já celý život nepoužíval tuto metodu, i když byla za socialismu běžná, protože nebylo téměř nic pořád na skladě, bohužel na STK jsem tohle použil, ale v podstatě ne pro mé auto..Protože buzerování díky hovadinám, nelze jinak obejít..Ale vždy jsem měl tip, komu mám dát a komu ne..Bohužel kamarádovi nastal problém v tom, že když dal jednomu, tak stejně neprošel, protože papíry dělal zase jiný a on říkal, přece nebudu dávat všem...Od té doby si nechá napsat závadu, vyhodit a koupí-opraví co je třeba..Ale on je v situaci, že má auta voňavky, zatímco já mám napohled šunku, ale v podstatě technicky je 1A. Bohužel psychologie pracuje a "šunka " už ve dveřích je téměř automaticky na odchodu..Kolikrát ti chytráci čumí, hele brzdy dobrý, jebou s koly jako splašení, svítí všude jako v jeskyni, protože už z podstaty svého kšeftu musí být ti, co poučují a jebou..Tak aspoň zajásají, když řeknou, no ty gumy na ramenech jsou už horší , chtělo by to do budoucna je vyměnit, nebo jinou hovadinu, protože minule mu povídám, zrovna tohle rameno je nové...Ale člověk chápe, že než se živit jako automechanik, je lepší být na kontrole a slintat...Mít právo použít razítko je naplnění EGA a ještě prachy k tomu... :)
nepropadat panice...
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

miloši slováčku tak to si pěkne pleteš ;) na emisích me zajímá jen a pouze readiness motorové jednotky a nesmí být přítomny závady P00 až P06 které mají vliv na řízení motoru potažmo na řízení emisí. pokud ti budou svitit brzdy nebo bagy to mě na emisích fakt vubec nezajímá a řeš to až s klukama na stk :) .. jinak pokud máš vozidlo které je kategorie N tak i když bude v paměti závada a nebude svítit kontrolak MIL tak je přímo uvedena vyjímka a vozidlo je z hlediska emisí způsobilé.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="patrikE39"]miloši slováčku tak to si pěkne pleteš ;) na emisích me zajímá

si přečti datumy, ono došlo zase ke změnám, už tě nikde nevyhodí z emisí bez udání důvodu ale udělají ti emise na 30 dnů a pokračuješ stk a to třeba vyhovuje jen musíš doladit emise,

závady, readiness, doplnkový test u benálu od 2002 a naffty 2005, odstavený dpf, komunikace s řj motoru, nebo třeba jak píšeš co musí být vše OK je a kouřivost místo max O,8 u PD je 2,4 a si namydlený,

to je furt taková loterie na kterou ti nedá žádný technik jednoznačnou odpověd, stále se něco mění a dochází k věcem nepochopitelným,

příklad měříš 3 roky emise a musíš mít školení na LPG a CNG přitom to dělat nechceš, nemáš na to mašinu ani zájem, je vysolíš prachy,


na emisích mě zajímá jen jedno projít :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“