1.8 TSI passat CC 2009 studeny volnobeh

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jasný, pokud by se autorizák cukal a čistilo by se u Tebe, hoď schálně pár foto i info, sice je to známý, ale i tak stále zajímavý :D

No i když je to BZB, pokud nedělá velký nájezdy na dálnici, doporučil bych mu dávat olej podle spec co doporučuje koncern pro novější typy v Rusku ;)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

0W30 by som sa asi bál....to je už ako voda....

ACEA A3/B4 502.00 su snad vsetky nie?

http://olejposta.sk/Shell_Helix_Ultra_5 ... r_782.html

tento by mal byt OK...


Jasne pokial sa to bude robit u nas tak sem hodim info, nech je inšpiracia a vodítko pre ostatných..

Inak už je jasné prečo na starom motore skočili rozvody ;)....nebolo zrejme oleja!!!!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Viskozitu jsem schálně tady nedával, ale na tom linku píšu, 0W30 u nás zbytečná, 5W40/30 optimal.

Pozor na to, i oleje podle VW502.00 s ACEA A3/B4 maj někdy i Cx a nebo jenom Cx, to je samozřejmě nesmysl, pryč od něj. Pro ty s problémovými kruhy jen bez Cx a měnit podle fix, jinak GO nemine ...

No a proč to skákalo, to není olejem, ale opět konstrukcí, zoubky na napínáku nevydržely ... platí pro všechny EA888 1.8/2.0 až do 3/2012
http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=102001
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?s ... &p=1652914
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

čo je to "C" u tych olejov?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

C-komerčný olej použitelný pre osobné autá s tročinný katalyzátorom,DPF,atď.
už potom od čísla zaleží pre aký typ konkretne..
terajšie autá vyžadajú normu C3 z dovodu,že su "Vysokovykonné" a majú DPF a katalyzátory..olej neobsahuje s síru,fosfáty .atď.všetko čo by mohlo upchávať DPF po spalení.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

to je super nie? :) Taky olej je fajn..prečo nemoze do TSi?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Google ...

LowSAPS/MidSAPS, v prvé řadě určené pro diesly s DPF, maj méně kovů atd. aby se nezanášel filtr, ale tím paradoxně také hůř čistí, což karbonujícím a sazujícím TSI chybí, a když se to potká s konstrukčním geniem, kterej navrhne stírací kruh o výšce 1,5mm a místo prořezů je jen vyvrtá cca 0,7mm, tak je vymalováno. To je CDAA a spol, u BZB jsou kruhy OK ale karbonuje a sazuje uplně stejně ... Ale je to téma, kdy každej odborník má jiný názor ...

https://www.oleje.cz/clanek/Vykonnostni ... vych-oleju
https://www.oleje.cz/forum/zmeny-acea-s ... t5487.html
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

jaj tak :)

nemate niekto link kde je vlastne problem s tými kruzkami pri TSI piestoch? hladam hladam..nič tam nevidim. Nejake porovnanie zlych / dobrych kruzkov z foto...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

plnej internet :D ale musíš vědět co hledat. Tady je od rusa pěkně popsaná historie a typy kruhů, no a níže jejich forum a fotky. Ale pozor, platí jen pro 1.8/2.0 TSI od 2009 do 2012, ostatní jsou na tom líp.

https://www.drive2.ru/b/2783707/
https://www.drive2.ru/b/2786907/

http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=192986&st=0

https://www.google.cz/search?biw=1600&b ... 5hFBApnC_Q
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

cize globalne mame 3 druhy stierakov?

1,5mm vrtany
2,0mm vrtany

2,0mm skladany

ano?

Prve 2 stoja za....3ti je ok?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Přesně tak, ale pro jistotu znovu upozorňuju, bavíme se stále o druhé generaci EA888.

1,5 ta byla nejhorší, 2,0 vrtaná fungovala od cca od 6/2011 do loňska (prý se taky ucpává, ale to už musí být prasečina s LL a závodní styl) no a 2,0 skládaný to má řešit i pro LL ...
Tady ještě názor tunera https://translate.google.cz/translate?h ... &sandbox=1

1ní generace je 2,0 s prořezy (a tu právě rusové dávaj do druhé jako levnější variantu GO, protože koncern navíc od 6/2011 zvětšil pístní čep z 21 na 23mm tím, že odstranil pouzdra ...), 3tí generace prý opět vrtaná ale zatím prý nejsou problémy.

No, pěkně jsme utekli od téma ...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: 1.8 TSI passat CC 2009 studeny volnobeh

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="octaviask"]motor vrčí 30-50 sekund

prosimtě tím vrčením myslíš že motor vrčí
nebo že normálně jede

moje 1,2TSi po startu zavrčí a stichne, zkoušel jsem i vyměnit olej, chvilku se zdálo že je po problému ale není, podle mě hydra KO
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co třeba ucppat výfuk a tlakovat do karbecu jestli by se nenašla nějaká netěsnost :?


před dvěma lety jsem měl zajímavost s 1,2 TSi

odešly dvě svíčky tak jsem jel na dva válce
jelo to asi 70 km vcelku v pohodě ale když jsem přišlápl plyn vyletěl takový oblak že za mnou nebylo vidět a borec co jel zamnou tak říkal že neviděl ani na předek kapoty
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Takze sanie dole, ventile boli zababrané, netesnilo to. Vyčistené všetkým možným čo som našiel, od sprejov na klapky, čistič brzd, WD40, ...pokazil som asi 4 tenke štetce na malovanie...ale vyzerá to slubne!!!!

Problem je, že človek nevidí ako to vyzera odspodu...a v akom stave sú kruzky na piestoch. Takze po skompletizovaní to ešte prebehnem dakou špeci chemiou od BG na čistenie sania a spalovacej komory, malo by to očistiť 1. piestny kruzok...a snad troška aj tie ostatne.

Rovno vymena oleja s filtrom, prekodovanie intervalu na 15t....a už len dufat.

Foto nemam, fotak na telefone odmieta fotit makro... (LOL)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

chlapi panko tam ma naliate:

http://www.olej-shop.eu/SHELL-HELIX-ULT ... 205W-30-4L


je tam C3ka...nema to 502.00 co s tym teraz?


Problem je ze ten ich olej viem kupit v IC a ELIT len ako 20l sud..

504.00 je napr mobil ESP 5W30

http://olejposta.sk/Mobil_1_ESP_Formula ... _3994.html

mozem to tam naliat?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“