Práve že na tieto NGK boli dobré recenzie Ale objednám pre istotu aj PCV Ventil al originál sviečky.
Chová sa to divne najhoršia časť je pri jemnom pridávaní plynu z volnobehu okolo1000 ot. alebo po ubratí plynu ked je ešte studený motor tak pri prechode na volnobeh to ide skapať.
Čím vačšia zima tým je to horšie,Kd bolo -8 tak to za na studena ani neudrží volnobeh .
1.8 TSI passat CC 2009 studeny volnobeh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: 1.8 TSI passat CC 2009 studeny volnobeh
Tak vymnený pcv ventil žiadna zmena motor sa uplne skludní ked dosiahne olej 80 stupnov dovtedy sporadicky vynechá niektorý valec ale len na volnobeh chyba žiadna len vynechávanie zapalovania nič viac..
Proste ked je studený tak to robí problémy..
Rozmýšlam ešte či to môže robiť prestavenie tej vačky ked tam je slabší tlak oleja alebo sa natáča variabilné nastavenie tej sacej vačky až v otáčkach?
Neriešil niekto takýto problém?
Proste ked je studený tak to robí problémy..
Rozmýšlam ešte či to môže robiť prestavenie tej vačky ked tam je slabší tlak oleja alebo sa natáča variabilné nastavenie tej sacej vačky až v otáčkach?
Neriešil niekto takýto problém?
Re: 1.8 TSI passat CC 2009 studeny volnobeh
Tady vidím dva možné problémy ...
Momentálne je vymenená reťaz set od Engineteam pred výmenou 93/3,hodnota +4 po výmene cca 93/3 ,hodnota 0
Nekalené bláto od Engineteam a pravděpodobně stálá 0 v 93/3. Zaměřil bych se na stav rozvodu a jeho nastavení.
Variator sací vačky při volnoběhu je, tedy má být ve výchozí pozici, a to právě proto, aby byl volnoběh co nejstabilnější.
Pokud je v 93/3 stálá 0, je nastavení rozvodu mimo rozsah, co ještě ECU zvládne porovnat ...
Takto taky dopadá kvalita ET ...
Momentálne je vymenená reťaz set od Engineteam pred výmenou 93/3,hodnota +4 po výmene cca 93/3 ,hodnota 0
Nekalené bláto od Engineteam a pravděpodobně stálá 0 v 93/3. Zaměřil bych se na stav rozvodu a jeho nastavení.
Variator sací vačky při volnoběhu je, tedy má být ve výchozí pozici, a to právě proto, aby byl volnoběh co nejstabilnější.
Pokud je v 93/3 stálá 0, je nastavení rozvodu mimo rozsah, co ještě ECU zvládne porovnat ...
Takto taky dopadá kvalita ET ...
Re: 1.8 TSI passat CC 2009 studeny volnobeh
Díky za odpoved.
ano Hodnota 93/3 je okolo 0 ale stale iná ale cca okolo nuly niekedy -0,46 az +0,15 cca alebo niečo do plusu.
Retaz bola menená len pár sto km do zadu hlavne kôli tomu chodu na studený motor..
Po výmene sa chod motora ale nezmenil tak bádam dalej..
Neviem vôbec ktorým smerom sa vybrať. . Chcem skúsiť ešte prehrať jednotku lebo bola menená z iného auta ale číslo jednotky aj kod motora sedí podla partslink je to rovnaké.
Došli mi nápady .. Motor má rovnaké tlaky zhruba 10 bar tretí asi 9,5
tlak oleja na volnobeh tesne nad jedna stúpa pozvolna a v troch tisic má cca 3Bary.
Nedáva mi to zmysel lebo ked ten motor funguje ked je zohriaty tak čo mu vadí ked je studený.. Snímače chladiacej ukazujú realnu teplotu ...
Lambda ked je studený motor skôr chudobná zmes 1,15 -1,30 potom sa ustáli na 1.
ano Hodnota 93/3 je okolo 0 ale stale iná ale cca okolo nuly niekedy -0,46 az +0,15 cca alebo niečo do plusu.
Retaz bola menená len pár sto km do zadu hlavne kôli tomu chodu na studený motor..
Po výmene sa chod motora ale nezmenil tak bádam dalej..
Neviem vôbec ktorým smerom sa vybrať. . Chcem skúsiť ešte prehrať jednotku lebo bola menená z iného auta ale číslo jednotky aj kod motora sedí podla partslink je to rovnaké.
Došli mi nápady .. Motor má rovnaké tlaky zhruba 10 bar tretí asi 9,5
tlak oleja na volnobeh tesne nad jedna stúpa pozvolna a v troch tisic má cca 3Bary.
Nedáva mi to zmysel lebo ked ten motor funguje ked je zohriaty tak čo mu vadí ked je studený.. Snímače chladiacej ukazujú realnu teplotu ...
Lambda ked je studený motor skôr chudobná zmes 1,15 -1,30 potom sa ustáli na 1.
Re: 1.8 TSI passat CC 2009 studeny volnobeh
No že by 93/3 měla takto lítat, to nemám vypozorované ale nebudí to důvěru, korelace klika/sací vačka takto lítat nemá ...
Další podstatná věc je ta, že by u CDAA, tedy motoru s regulovatelným čerpadlem, měl tlak mazání stoupat pozvolna, to by tam někdo musel naroubovat neregulovatelný čerpadlo z Gen1 motorů, třeba BZB ...
U CDAA to musí mít tlak oleje dvoustavově, viz zelená linka v grafu
Na to, že to máš 1500 km to vypadá na pořádnýho zajíce v pytli, nešťastná koupě a teď co s tím, když už se do toho dál vrtalo a evidentně bez hlubší znalosti ... Já bych se bál tam ten ET klumpr dát, viz srovnání bláta s originálním dílem
Další podstatná věc je ta, že by u CDAA, tedy motoru s regulovatelným čerpadlem, měl tlak mazání stoupat pozvolna, to by tam někdo musel naroubovat neregulovatelný čerpadlo z Gen1 motorů, třeba BZB ...
U CDAA to musí mít tlak oleje dvoustavově, viz zelená linka v grafu
Na to, že to máš 1500 km to vypadá na pořádnýho zajíce v pytli, nešťastná koupě a teď co s tím, když už se do toho dál vrtalo a evidentně bez hlubší znalosti ... Já bych se bál tam ten ET klumpr dát, viz srovnání bláta s originálním dílem