1.8 TSI passat CC 2009 studeny volnobeh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No, to jsou oleje pro LL, norma jen VW504.00. Nalejt můžeš oba, normu výrobce to plní, BZB by to mělo kousnout.
Jestli bude pán jezdit dál k Tobě, uvidíš, jak to bude vypadat příště, upozorni ho, ať si hlídá olej podle měrky a ne podle toho přiblblýho čidla na vaně. Bude muset jistě něco dolívat i při intervalu 15tkm podle budíků.
Až to projedeš, dej vědět, jak se to chová, jestli je problém odstraněn
Jestli bude pán jezdit dál k Tobě, uvidíš, jak to bude vypadat příště, upozorni ho, ať si hlídá olej podle měrky a ne podle toho přiblblýho čidla na vaně. Bude muset jistě něco dolívat i při intervalu 15tkm podle budíků.
Až to projedeš, dej vědět, jak se to chová, jestli je problém odstraněn
Naposledy upravil(a) Rayx dne 27 led 2017, 12:33, celkem upraveno 1 x.
Uvidíš, záleží jak s tím bude jezdit, každej motor si něco bere, podle mě 1l na 15tkm je uplně normál zvlášť s LL, ale je to taky rozdíl mezi max/min na měrce. Když tam naleješ 4,5l, budeš cca na půlce měrky podle toho, jak to necháš vykapat. Nedával bych na max, ale na vršek "pilníku" na měrce, no a kolem 7-9tkm bude třeba dolít, jezdit s minimem není OK ...
Dáš info, jestli to hopsání na volnoběh je pryč?
Dáš info, jestli to hopsání na volnoběh je pryč?
ešte cakam na original diely, treba vymenit tie vrchne gumičky ktore idu do railu..kupit sa to da iba komplet sada na vstreky..takze teflonove tesnenia a prkotiny mi ostanú.... super domyslené!
info dám..jasne.
Este je otazka v akom stave je turbo a kolko oleja spapá..takže olej bude majitel sledovat, jasne.
info dám..jasne.
Este je otazka v akom stave je turbo a kolko oleja spapá..takže olej bude majitel sledovat, jasne.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Turbo asi problém nebude, tyhle motory na ně netrpěj. I motor v pořádku potřebuje mazat písty a kroužky, to je jedna cesta, no a pak ten bezva systém odlučovačů, ten taky něco přidá a to je druhá cesta, kudy se ten olej ztrácí v normálním množství.
Sací ventily se budou u tohodle přímovstřiku prasit furt, by mě zajímalo, jestli by tady taky někdo upravil soft jako Hartog, kterej upravuje časování/překrytí ventilů tak, aby se na nich neusazoval bordel z válců kouřících TSI ... viz.
https://translate.google.cz/translate?h ... p%3Ff%3D84
U některých motorů, v závislosti na verzi software, přizpůsobujeme software tak, aby se zabránilo znečištění co nejvíce (překrytí ventilů / ovládání EGR). Tuto úpravu děláme zdarma a při provozu si ničeho nevšimnete, je to jen drobný rozdíl. Je důležité, aby jste nikdy nenechali provést aktualizace software motoru v autorizovaném servisu nebo na jiném místě, vždy pouze po konzultaci s námi.
Jinak je lepší nejezdit na krouťák ale trochu to točit, no a občas to protáhnout, pokud možno trvale nad 3000, kdy se otvíraj škrtící klapky v sání a kolem ventilů to pak jde naplno a nevznikaj turbulence, díky kterým se na ventilech usazuje ten bordel.
Sací ventily se budou u tohodle přímovstřiku prasit furt, by mě zajímalo, jestli by tady taky někdo upravil soft jako Hartog, kterej upravuje časování/překrytí ventilů tak, aby se na nich neusazoval bordel z válců kouřících TSI ... viz.
https://translate.google.cz/translate?h ... p%3Ff%3D84
U některých motorů, v závislosti na verzi software, přizpůsobujeme software tak, aby se zabránilo znečištění co nejvíce (překrytí ventilů / ovládání EGR). Tuto úpravu děláme zdarma a při provozu si ničeho nevšimnete, je to jen drobný rozdíl. Je důležité, aby jste nikdy nenechali provést aktualizace software motoru v autorizovaném servisu nebo na jiném místě, vždy pouze po konzultaci s námi.
Jinak je lepší nejezdit na krouťák ale trochu to točit, no a občas to protáhnout, pokud možno trvale nad 3000, kdy se otvíraj škrtící klapky v sání a kolem ventilů to pak jde naplno a nevznikaj turbulence, díky kterým se na ventilech usazuje ten bordel.
Přeladit časování jsem už řešil asi před dvěma lety na checksumu a výsledek byl takový, že turbobenzín málokdo umí upravit korektně natož hrabat do variable timing
Já proti tomu bojuju Vervou a low SAPS olejem s 10.000km/365 intervalem. Byť tady někdo doporučoval ne-C3 olej, tak mám hlavně na dieselech vysledované, že EGR se zasírá podstatně méně, než s olejem s vyšším TBN. Čas ukáže...
Já proti tomu bojuju Vervou a low SAPS olejem s 10.000km/365 intervalem. Byť tady někdo doporučoval ne-C3 olej, tak mám hlavně na dieselech vysledované, že EGR se zasírá podstatně méně, než s olejem s vyšším TBN. Čas ukáže...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Ty už máš ale 2x měněný motor, že? Kdys měnil naposledy a co to má být, BZB nebo už CDAA? Pokud CDAA, kolik máš už najeto? A jestli se můžeš rozepsat, co byly důvody pro 2 výměny, skočenej rozvod a spotřeba oleje?
S tím Cx olejem, to jsem zmínil já, doporučení pro Rusko, mimo to pracovník od VW tvrdí, že Cx maj horší čistící schopnosti, takže na sirnatý palivo a problémové kruhy je asi horší než A3/B4. Tak jde o to, co se děje na kruzích problémových typů, sajrajt na ventilech musí jít trochu stranou. Ale i samotný rusáci na to kašlou, mnoho z nich stále jezdí na LL ... Přesně tak, čas a km ukážou.
S tím Cx olejem, to jsem zmínil já, doporučení pro Rusko, mimo to pracovník od VW tvrdí, že Cx maj horší čistící schopnosti, takže na sirnatý palivo a problémové kruhy je asi horší než A3/B4. Tak jde o to, co se děje na kruzích problémových typů, sajrajt na ventilech musí jít trochu stranou. Ale i samotný rusáci na to kašlou, mnoho z nich stále jezdí na LL ... Přesně tak, čas a km ukážou.
No, to by mě zajímalo, co na to autorizák, když si to u Tebe skočilo 2x. Při druhej výměně, ten napínák pro sichr zkoukli? Třeba u OII měl poslední K v serii naběhnout od 3/2012, tak je to právě přelom, snad na skladu moc starších kusů pro výměnu neměli, skákalo jim jedno za druhým ... No a otázka je řetěz, ten taky postupně modifikovali, měnili složení článků pro omezení možnosti přeskočení a opotřebení. První takový myslím měl být 06K..AA a ten nasadili až někdy v 2013 http://vwts.ru/images/repair210/216597_60.jpg
III generace má už hlídání natažení řetezu v ECU zakomponovanou, taky se to musí po výměně přizpůsobit. U těch starších I a II to právě trochu nahrazuje ta 93/3, a nebo průhled na napínák přes spodní kryt rozvodu.
No a tady ještě foto pro octaviask, na ventilech bejvá opravdu pěknej bordel
http://tigerbox.ru/reports/view?id=5
III generace má už hlídání natažení řetezu v ECU zakomponovanou, taky se to musí po výměně přizpůsobit. U těch starších I a II to právě trochu nahrazuje ta 93/3, a nebo průhled na napínák přes spodní kryt rozvodu.
No a tady ještě foto pro octaviask, na ventilech bejvá opravdu pěknej bordel
http://tigerbox.ru/reports/view?id=5
Je tam už K. Řetěz zatím neřeším, občas mrknu na polohu vaček, je tam tolerance +- 6 °KW a tam se vlezu zatím s přehledem.Rayx píše:No, to by mě zajímalo, co na to autorizák, když si to u Tebe skočilo 2x. Při druhej výměně, ten napínák pro sichr zkoukli? Třeba u OII měl poslední K v serii naběhnout od 3/2012, tak je to právě přelom, snad na skladu moc starších kusů pro výměnu neměli, skákalo jim jedno za druhým ... No a otázka je řetěz, ten taky postupně modifikovali, měnili složení článků pro omezení možnosti přeskočení a opotřebení. První takový myslím měl být 06K..AA a ten nasadili až někdy v 2013 http://vwts.ru/images/repair210/216597_60.jpg
III generace má už hlídání natažení řetezu v ECU zakomponovanou, taky se to musí po výměně přizpůsobit. U těch starších I a II to právě trochu nahrazuje ta 93/3, a nebo průhled na napínák přes spodní kryt rozvodu.
No a tady ještě foto pro octaviask, na ventilech bejvá opravdu pěknej bordel
http://tigerbox.ru/reports/view?id=5
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Takže ventilce vyčistené ako sa dalo...zlozené. Nie je to amerika, ešte sa to občas poháda za studena ale aspon neskape a nenaskakuje vynechanie valcov.
Bud sa to ešte usadí...alebo ...motor von.
Mimo to tečie voda z odtoku turba a spodna hadica do IC mala preseknutú tesniacu gumičku.....práca autorizovaneho servisu.
Bud sa to ešte usadí...alebo ...motor von.
Mimo to tečie voda z odtoku turba a spodna hadica do IC mala preseknutú tesniacu gumičku.....práca autorizovaneho servisu.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Neboj, usadí, možná by to chtělo vymazat ty adaptace, nastavit klapku, trochu pojezdit a uvidíš, že to bude OK. Motor bych víc nerozebíral, dokud si to nevyžádá něco zásadnějšího
No a k práci autorizáku bez komentáře, ještě že maj tak příznivé ceny ... No ale oni vlastně za toto placeno od zákazníka nedostali (měnili short asi na záruku, že) tak museli koncernu ještě prací zdarma přispět sami
No a k práci autorizáku bez komentáře, ještě že maj tak příznivé ceny ... No ale oni vlastně za toto placeno od zákazníka nedostali (měnili short asi na záruku, že) tak museli koncernu ještě prací zdarma přispět sami
Re: 1.8 TSI passat CC 2009 studeny volnobeh
Chcel by som oživiť trochu tému.
Mám Passat CC 1.8 TSI CDAA 2011 naj. orig.146 tis.km
Auto má presne rovnaký problém, Za studena na volnobeh vynecháva zapalovanie na všetkých valcoch zvyčajne jeden viacej ale to sa vždy mení raz je to 2 potom 4 alebo 3.V otáčkach a za jazdy to nie je cítiť.
Po zohriatí motora na 90 problém zmizne a kým je teplý tak ide hladko.
Problém nastane až pri studenom štarte po štarte si dvihne otáčky na zahriatie katu a počas toho už počuť občas vynechávanie potom stiahne volnobeh a má npravidelný chod a pri jemnom pridaní plynu aj zdochne začne blikať kontrolka motora.
Momentálne sú tam chyby len na vynechávanie zapalovania nič viac žiadny unik vzduchu..
Bola tam predtým sporadicky chyba na pozdné nastavenie sacích ventilov.
000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 - 000 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) - MIL ON
Vymenený ventil nastavenia mechanický aj elektrický nastavovač ale chyba zmzila až po rozobraní a zaaretovaní nastavovača ktorý bol mimo dráhu.Funguje v celom rozsahu podla požadovanej hodnoty..
Momentálne je vymenená reťaz set od Engineteam pred výmenou 93/3,hodnota +4 po výmene cca 93/3 ,hodnota 0
Nové sviečky originál NGK,Staré boli čierne nové sú tiež čierne na skúšku menené aj Cievky stále to isté.
Vyčistil som sanie + sacie ventily od bordelu. Vyjazdená nádrž s cističom vstrekov STP.
Vyčistená škrtiaca klapka nastavená vymazané adaptácie viackrát.
Motor ide velmi dobre má ťah nežerie olej aspon nie za posledných 1500 km čo ho mám.Neviem si vysvetliť čím to môže byť správa sa tak isto ej ked odpjím vahu vyźduchu,Pcv ventil je origo nie je deravý a skúšal som ho odpojiť (Vyradiť)a zaslepiť sacie otvory ale bez zmeny.Môžem ho skúsiť objednať pre istotu. Olej som dal 50200 SHELL HELIX HX7 5W40
Opticky nie je vidieť netesnosť ani nikde nenasáva falošný vzduch..
Každá rada by mi pomohla..
Mám Passat CC 1.8 TSI CDAA 2011 naj. orig.146 tis.km
Auto má presne rovnaký problém, Za studena na volnobeh vynecháva zapalovanie na všetkých valcoch zvyčajne jeden viacej ale to sa vždy mení raz je to 2 potom 4 alebo 3.V otáčkach a za jazdy to nie je cítiť.
Po zohriatí motora na 90 problém zmizne a kým je teplý tak ide hladko.
Problém nastane až pri studenom štarte po štarte si dvihne otáčky na zahriatie katu a počas toho už počuť občas vynechávanie potom stiahne volnobeh a má npravidelný chod a pri jemnom pridaní plynu aj zdochne začne blikať kontrolka motora.
Momentálne sú tam chyby len na vynechávanie zapalovania nič viac žiadny unik vzduchu..
Bola tam predtým sporadicky chyba na pozdné nastavenie sacích ventilov.
000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 - 000 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) - MIL ON
Vymenený ventil nastavenia mechanický aj elektrický nastavovač ale chyba zmzila až po rozobraní a zaaretovaní nastavovača ktorý bol mimo dráhu.Funguje v celom rozsahu podla požadovanej hodnoty..
Momentálne je vymenená reťaz set od Engineteam pred výmenou 93/3,hodnota +4 po výmene cca 93/3 ,hodnota 0
Nové sviečky originál NGK,Staré boli čierne nové sú tiež čierne na skúšku menené aj Cievky stále to isté.
Vyčistil som sanie + sacie ventily od bordelu. Vyjazdená nádrž s cističom vstrekov STP.
Vyčistená škrtiaca klapka nastavená vymazané adaptácie viackrát.
Motor ide velmi dobre má ťah nežerie olej aspon nie za posledných 1500 km čo ho mám.Neviem si vysvetliť čím to môže byť správa sa tak isto ej ked odpjím vahu vyźduchu,Pcv ventil je origo nie je deravý a skúšal som ho odpojiť (Vyradiť)a zaslepiť sacie otvory ale bez zmeny.Môžem ho skúsiť objednať pre istotu. Olej som dal 50200 SHELL HELIX HX7 5W40
Opticky nie je vidieť netesnosť ani nikde nenasáva falošný vzduch..
Každá rada by mi pomohla..
Re: 1.8 TSI passat CC 2009 studeny volnobeh
píšeš svíčky ngk originál. japan nebo poland? mám špatnou zkušenost, to samý kabely. tsi chce to dávat jen original volkswagen.
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI