1.8 TSI passat CC 2009 studeny volnobeh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
0W30 by som sa asi bál....to je už ako voda....
ACEA A3/B4 502.00 su snad vsetky nie?
http://olejposta.sk/Shell_Helix_Ultra_5 ... r_782.html
tento by mal byt OK...
Jasne pokial sa to bude robit u nas tak sem hodim info, nech je inšpiracia a vodítko pre ostatných..
Inak už je jasné prečo na starom motore skočili rozvody ....nebolo zrejme oleja!!!!
ACEA A3/B4 502.00 su snad vsetky nie?
http://olejposta.sk/Shell_Helix_Ultra_5 ... r_782.html
tento by mal byt OK...
Jasne pokial sa to bude robit u nas tak sem hodim info, nech je inšpiracia a vodítko pre ostatných..
Inak už je jasné prečo na starom motore skočili rozvody ....nebolo zrejme oleja!!!!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Viskozitu jsem schálně tady nedával, ale na tom linku píšu, 0W30 u nás zbytečná, 5W40/30 optimal.
Pozor na to, i oleje podle VW502.00 s ACEA A3/B4 maj někdy i Cx a nebo jenom Cx, to je samozřejmě nesmysl, pryč od něj. Pro ty s problémovými kruhy jen bez Cx a měnit podle fix, jinak GO nemine ...
No a proč to skákalo, to není olejem, ale opět konstrukcí, zoubky na napínáku nevydržely ... platí pro všechny EA888 1.8/2.0 až do 3/2012
http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=102001
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?s ... &p=1652914
Pozor na to, i oleje podle VW502.00 s ACEA A3/B4 maj někdy i Cx a nebo jenom Cx, to je samozřejmě nesmysl, pryč od něj. Pro ty s problémovými kruhy jen bez Cx a měnit podle fix, jinak GO nemine ...
No a proč to skákalo, to není olejem, ale opět konstrukcí, zoubky na napínáku nevydržely ... platí pro všechny EA888 1.8/2.0 až do 3/2012
http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=102001
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?s ... &p=1652914
- UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
C-komerčný olej použitelný pre osobné autá s tročinný katalyzátorom,DPF,atď.
už potom od čísla zaleží pre aký typ konkretne..
terajšie autá vyžadajú normu C3 z dovodu,že su "Vysokovykonné" a majú DPF a katalyzátory..olej neobsahuje s síru,fosfáty .atď.všetko čo by mohlo upchávať DPF po spalení.
už potom od čísla zaleží pre aký typ konkretne..
terajšie autá vyžadajú normu C3 z dovodu,že su "Vysokovykonné" a majú DPF a katalyzátory..olej neobsahuje s síru,fosfáty .atď.všetko čo by mohlo upchávať DPF po spalení.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Google ...
LowSAPS/MidSAPS, v prvé řadě určené pro diesly s DPF, maj méně kovů atd. aby se nezanášel filtr, ale tím paradoxně také hůř čistí, což karbonujícím a sazujícím TSI chybí, a když se to potká s konstrukčním geniem, kterej navrhne stírací kruh o výšce 1,5mm a místo prořezů je jen vyvrtá cca 0,7mm, tak je vymalováno. To je CDAA a spol, u BZB jsou kruhy OK ale karbonuje a sazuje uplně stejně ... Ale je to téma, kdy každej odborník má jiný názor ...
https://www.oleje.cz/clanek/Vykonnostni ... vych-oleju
https://www.oleje.cz/forum/zmeny-acea-s ... t5487.html
LowSAPS/MidSAPS, v prvé řadě určené pro diesly s DPF, maj méně kovů atd. aby se nezanášel filtr, ale tím paradoxně také hůř čistí, což karbonujícím a sazujícím TSI chybí, a když se to potká s konstrukčním geniem, kterej navrhne stírací kruh o výšce 1,5mm a místo prořezů je jen vyvrtá cca 0,7mm, tak je vymalováno. To je CDAA a spol, u BZB jsou kruhy OK ale karbonuje a sazuje uplně stejně ... Ale je to téma, kdy každej odborník má jiný názor ...
https://www.oleje.cz/clanek/Vykonnostni ... vych-oleju
https://www.oleje.cz/forum/zmeny-acea-s ... t5487.html
plnej internet ale musíš vědět co hledat. Tady je od rusa pěkně popsaná historie a typy kruhů, no a níže jejich forum a fotky. Ale pozor, platí jen pro 1.8/2.0 TSI od 2009 do 2012, ostatní jsou na tom líp.
https://www.drive2.ru/b/2783707/
https://www.drive2.ru/b/2786907/
http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=192986&st=0
https://www.google.cz/search?biw=1600&b ... 5hFBApnC_Q
https://www.drive2.ru/b/2783707/
https://www.drive2.ru/b/2786907/
http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=192986&st=0
https://www.google.cz/search?biw=1600&b ... 5hFBApnC_Q
Přesně tak, ale pro jistotu znovu upozorňuju, bavíme se stále o druhé generaci EA888.
1,5 ta byla nejhorší, 2,0 vrtaná fungovala od cca od 6/2011 do loňska (prý se taky ucpává, ale to už musí být prasečina s LL a závodní styl) no a 2,0 skládaný to má řešit i pro LL ...
Tady ještě názor tunera https://translate.google.cz/translate?h ... &sandbox=1
1ní generace je 2,0 s prořezy (a tu právě rusové dávaj do druhé jako levnější variantu GO, protože koncern navíc od 6/2011 zvětšil pístní čep z 21 na 23mm tím, že odstranil pouzdra ...), 3tí generace prý opět vrtaná ale zatím prý nejsou problémy.
No, pěkně jsme utekli od téma ...
1,5 ta byla nejhorší, 2,0 vrtaná fungovala od cca od 6/2011 do loňska (prý se taky ucpává, ale to už musí být prasečina s LL a závodní styl) no a 2,0 skládaný to má řešit i pro LL ...
Tady ještě názor tunera https://translate.google.cz/translate?h ... &sandbox=1
1ní generace je 2,0 s prořezy (a tu právě rusové dávaj do druhé jako levnější variantu GO, protože koncern navíc od 6/2011 zvětšil pístní čep z 21 na 23mm tím, že odstranil pouzdra ...), 3tí generace prý opět vrtaná ale zatím prý nejsou problémy.
No, pěkně jsme utekli od téma ...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: 1.8 TSI passat CC 2009 studeny volnobeh
[quote="octaviask"]motor vrčí 30-50 sekund
prosimtě tím vrčením myslíš že motor vrčí
nebo že normálně jede
moje 1,2TSi po startu zavrčí a stichne, zkoušel jsem i vyměnit olej, chvilku se zdálo že je po problému ale není, podle mě hydra KO
prosimtě tím vrčením myslíš že motor vrčí
nebo že normálně jede
moje 1,2TSi po startu zavrčí a stichne, zkoušel jsem i vyměnit olej, chvilku se zdálo že je po problému ale není, podle mě hydra KO
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
co třeba ucppat výfuk a tlakovat do karbecu jestli by se nenašla nějaká netěsnost
před dvěma lety jsem měl zajímavost s 1,2 TSi
odešly dvě svíčky tak jsem jel na dva válce
jelo to asi 70 km vcelku v pohodě ale když jsem přišlápl plyn vyletěl takový oblak že za mnou nebylo vidět a borec co jel zamnou tak říkal že neviděl ani na předek kapoty
před dvěma lety jsem měl zajímavost s 1,2 TSi
odešly dvě svíčky tak jsem jel na dva válce
jelo to asi 70 km vcelku v pohodě ale když jsem přišlápl plyn vyletěl takový oblak že za mnou nebylo vidět a borec co jel zamnou tak říkal že neviděl ani na předek kapoty
Takze sanie dole, ventile boli zababrané, netesnilo to. Vyčistené všetkým možným čo som našiel, od sprejov na klapky, čistič brzd, WD40, ...pokazil som asi 4 tenke štetce na malovanie...ale vyzerá to slubne!!!!
Problem je, že človek nevidí ako to vyzera odspodu...a v akom stave sú kruzky na piestoch. Takze po skompletizovaní to ešte prebehnem dakou špeci chemiou od BG na čistenie sania a spalovacej komory, malo by to očistiť 1. piestny kruzok...a snad troška aj tie ostatne.
Rovno vymena oleja s filtrom, prekodovanie intervalu na 15t....a už len dufat.
Foto nemam, fotak na telefone odmieta fotit makro...
Problem je, že človek nevidí ako to vyzera odspodu...a v akom stave sú kruzky na piestoch. Takze po skompletizovaní to ešte prebehnem dakou špeci chemiou od BG na čistenie sania a spalovacej komory, malo by to očistiť 1. piestny kruzok...a snad troška aj tie ostatne.
Rovno vymena oleja s filtrom, prekodovanie intervalu na 15t....a už len dufat.
Foto nemam, fotak na telefone odmieta fotit makro...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
chlapi panko tam ma naliate:
http://www.olej-shop.eu/SHELL-HELIX-ULT ... 205W-30-4L
je tam C3ka...nema to 502.00 co s tym teraz?
Problem je ze ten ich olej viem kupit v IC a ELIT len ako 20l sud..
504.00 je napr mobil ESP 5W30
http://olejposta.sk/Mobil_1_ESP_Formula ... _3994.html
mozem to tam naliat?
http://www.olej-shop.eu/SHELL-HELIX-ULT ... 205W-30-4L
je tam C3ka...nema to 502.00 co s tym teraz?
Problem je ze ten ich olej viem kupit v IC a ELIT len ako 20l sud..
504.00 je napr mobil ESP 5W30
http://olejposta.sk/Mobil_1_ESP_Formula ... _3994.html
mozem to tam naliat?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke