TURBO na SDI?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nieje to benzin . tam sa palivo nenasava ale vstrekuje. cize mozno treoska viac dymu dole a menej hore. ale to su ciste teoreticke uvahy. vela sdi chodi s hlavami s tdi odo mna a zatial sa nik na nic nestazoval. Takte ciste medzi nami je to len ciste akademicka debata ohladom vaciek sdi a tdiSifon píše:Ako sa to potom chova v nizkych? Nie je to vecou kompromisu aku vacku(s hlavou) tam dat?
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
No chlapy,oturbit SDI vam mohu jen doporucit pak jen ala do kytek,je to vyskousený na octe AQM,40000km najeto,bylo tam obtok s AGR a soft s SDI ,v nízkych to hulilo a pak se to chytlo,v tockach chybela nafta. Jde o zvyk,jelo to líp,to jo. Každopadne jezdilo se stím normalne a po 10620km písty deravý.BH motor píše:nieje to benzin . tam sa palivo nenasava ale vstrekuje. cize mozno treoska viac dymu dole a menej hore. ale to su ciste teoreticke uvahy. vela sdi chodi s hlavami s tdi odo mna a zatial sa nik na nic nestazoval. Takte ciste medzi nami je to len ciste akademicka debata ohladom vaciek sdi a tdiSifon píše:Ako sa to potom chova v nizkych? Nie je to vecou kompromisu aku vacku(s hlavou) tam dat?
- Brejk
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
- Bydliště: Hlavní město Praha
- Kontaktovat uživatele:
[/quote]
menit motor je moc rozpojovani
zno, za 10 spis ne
pisty, turbo, tesneni za 6 vpoho[/quote]
Co? A kde mas minimalne rozvodak, kde jsou ostatni tesneni (sani, vyfuk), novy srouby do hlavy i ojnic, pistni krouzky, prip. vybrus, olej, nemrzku atd atd. Me to s velkejma slevama a bez kupovani turba a pistu vyslo na 8,5 a to jsem si to delal sam.
menit motor je moc rozpojovani
zno, za 10 spis ne
pisty, turbo, tesneni za 6 vpoho[/quote]
Co? A kde mas minimalne rozvodak, kde jsou ostatni tesneni (sani, vyfuk), novy srouby do hlavy i ojnic, pistni krouzky, prip. vybrus, olej, nemrzku atd atd. Me to s velkejma slevama a bez kupovani turba a pistu vyslo na 8,5 a to jsem si to delal sam.
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
asi lepsi koupit motor da se koupit do 15tis.pak proda ten svuj SDI a ma to s minimalnim rozdilem penez a urcite min trapeni,zda se mi nerozumny to predelavat prace stejna jak s vymenou a jeste drasi.musite pocitat s tim ze mu zbyde to SDI takze az ho proda treba za 10tis tak tam bude 5tis rozdil a kdyz ho proda dobre tak to ma zadarmo jen ta prace s tim ale ta bude tak ci tak
Jazdim na starom AHU a s hlavoua vackou z SDI(aey) a v pohode,spodok o chlp slabsi ale strednych a vysokych ide lepsie ale zas nic brutal,vid popis....tlacim s bv43 1,7b dole a 1,65b hore minimalnou dymivostou a krutiak cca 400nm pri 2000 a 420 pri 2500 takze pri upravach ten slabsi spodok nevadi...ale zas toci bez problemou cez 5000ot...sdi ma aj ine ventilove pruziny.BH motor píše:nieje to benzin . tam sa palivo nenasava ale vstrekuje. cize mozno treoska viac dymu dole a menej hore. ale to su ciste teoreticke uvahy. vela sdi chodi s hlavami s tdi odo mna a zatial sa nik na nic nestazoval. Takte ciste medzi nami je to len ciste akademicka debata ohladom vaciek sdi a tdiSifon píše:Ako sa to potom chova v nizkych? Nie je to vecou kompromisu aku vacku(s hlavou) tam dat?
Inak od kedy mam SDI vacku mam problem smykajucou spojkou ATD+Hds nestaci
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm