TURBO na SDI?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

nieje. je to ten isty odliatok aj material. a vo vysokych otackach to urcite lepsie dycha ako klasicka vacka na tdi
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Ako sa to potom chova v nizkych? Nie je to vecou kompromisu aku vacku(s hlavou) tam dat? :?
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Sifon píše:Ako sa to potom chova v nizkych? Nie je to vecou kompromisu aku vacku(s hlavou) tam dat? :?
nieje to benzin . tam sa palivo nenasava ale vstrekuje. cize mozno treoska viac dymu dole a menej hore. ale to su ciste teoreticke uvahy. vela sdi chodi s hlavami s tdi odo mna a zatial sa nik na nic nestazoval. Takte ciste medzi nami je to len ciste akademicka debata ohladom vaciek sdi a tdi
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

BH motor píše:
Sifon píše:Ako sa to potom chova v nizkych? Nie je to vecou kompromisu aku vacku(s hlavou) tam dat? :?
nieje to benzin . tam sa palivo nenasava ale vstrekuje. cize mozno treoska viac dymu dole a menej hore. ale to su ciste teoreticke uvahy. vela sdi chodi s hlavami s tdi odo mna a zatial sa nik na nic nestazoval. Takte ciste medzi nami je to len ciste akademicka debata ohladom vaciek sdi a tdi
No chlapy,oturbit SDI vam mohu jen doporucit pak jen ala do kytek,je to vyskousený na octe AQM,40000km najeto,bylo tam obtok s AGR a soft s SDI ,v nízkych to hulilo a pak se to chytlo,v tockach chybela nafta. Jde o zvyk,jelo to líp,to jo. Každopadne jezdilo se stím normalne a po 10620km písty deravý. :D
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

moj názor: radšej vymeniť celý motor a ušetrený cas obetovat na ladenie toho nového motora, ked uz je tdi vymyslené, tak načo to robiť znova.
Uživatelský avatar
Brejk
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
Bydliště: Hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brejk »

[/quote]
menit motor je moc rozpojovani (LOL)
zno, za 10 spis ne (crazy)
pisty, turbo, tesneni za 6 vpoho[/quote]

:o Co? A kde mas minimalne rozvodak, kde jsou ostatni tesneni (sani, vyfuk), novy srouby do hlavy i ojnic, pistni krouzky, prip. vybrus, olej, nemrzku atd atd. Me to s velkejma slevama a bez kupovani turba a pistu vyslo na 8,5 a to jsem si to delal sam.
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
Mikky
Přispěvovatel
Příspěvky: 446
Registrován: 09 říj 2008, 19:04

Příspěvek od Mikky »

asi lepsi koupit motor da se koupit do 15tis.pak proda ten svuj SDI a ma to s minimalnim rozdilem penez a urcite min trapeni,zda se mi nerozumny to predelavat prace stejna jak s vymenou a jeste drasi.musite pocitat s tim ze mu zbyde to SDI takze az ho proda treba za 10tis tak tam bude 5tis rozdil :) a kdyz ho proda dobre tak to ma zadarmo ;) jen ta prace s tim ale ta bude tak ci tak 8)
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

No jde to ! Motorori orig a zadny problem , zatim vykon nevydrzela jen prevodocka i spojka ze 74PD a turbo octavia , najeto s turbem asi 7 tis km. cca 130-140k :-)

Fabia 1.9 SDI r.v. 2000 vstriky Bosch 764
Case
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 13 kvě 2015, 07:11

Příspěvek od Case »

Tak mna tato vec s oturbenim SDi tiez napadla. Mam doma obtokove turbo z 1,9td, to ma 55kW, nechcem z toho tahat viac ako tych 55kW. Moja otazka znie ako sa k pretlaku v sani postavi riadiaca jednotka.
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

BH motor píše:
Sifon píše:Ako sa to potom chova v nizkych? Nie je to vecou kompromisu aku vacku(s hlavou) tam dat? :?
nieje to benzin . tam sa palivo nenasava ale vstrekuje. cize mozno treoska viac dymu dole a menej hore. ale to su ciste teoreticke uvahy. vela sdi chodi s hlavami s tdi odo mna a zatial sa nik na nic nestazoval. Takte ciste medzi nami je to len ciste akademicka debata ohladom vaciek sdi a tdi
Jazdim na starom AHU a s hlavoua vackou z SDI(aey) a v pohode,spodok o chlp slabsi ale strednych a vysokych ide lepsie ale zas nic brutal,vid popis....tlacim s bv43 1,7b dole a 1,65b hore minimalnou dymivostou a krutiak cca 400nm pri 2000 a 420 pri 2500 takze pri upravach ten slabsi spodok nevadi...ale zas toci bez problemou cez 5000ot...sdi ma aj ine ventilove pruziny.
Inak od kedy mam SDI vacku mam problem smykajucou spojkou ATD+Hds nestaci :? (noteeth)
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

a když se na tdi dá hlava sdi.. pasuje na tu hlavu vývěva nebo se podtlak do brzd musi vzít jinde?
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“