Stránka 1 z 2
zástavba gtb2566vk
Napsal: 30 led 2017, 11:00
od kompaktor
Ahoj budu dávat turbo GTB2566VK je uděláno z audi verze. Chci se zeptat jsou použitelné AGR svody (mám to na nich navařené), nebo si mám sehnat už nějaké větší? Bude to v kombinaci s tryskami firad 80% a hlava a vačka budou sériové.
A jaký potenciál to může mít cca??
Napsal: 30 led 2017, 17:19
od UchoTD
tak ked to dáš do zetora tak by to mohlo celkom šlapať,aj vetrieska by si stym poradila.
skus napisat do akého motora to chceš dať:)
Napsal: 30 led 2017, 20:03
od kompaktor
jasný sem zapoměl...

1.9tdi ATD

Napsal: 31 led 2017, 21:14
od F4ever!
takze do 74kw motora ako mam ja vo fabii dat 2556 turbo ? no to si hadam myslim ja mam 1749vb a slabe to dostacuju mam aj pocit ze ci nahodou takyto motor s takym nizkym vykonom na 190k ci sa nevysype ale hodit tam take velke turbo co vydrzi ten motor ? aky bude mat spodok vrch kolko koni no to by ma vsetko velmi rado zaujimalo lebo s takym turbom to musi mat aj 300k

tam nato treba aj podvozok napravy brzdy kolesa atd
ja ked som siel na fabke 220kmh tak nemohol som mat brzdy zo serie to by som neubrzdil

takze potom napis viac ako postupujes
Napsal: 31 led 2017, 21:29
od Ladas
Napsal: 31 led 2017, 22:58
od Forest
Uprimne: netusim, co je oznaceni 2566 (protoze prvni dvojcisli urcuje oznaceni "rodiny" a ta zustava nezmenena) ale pokud je tim myslen turbinovy rotor s exducerem 49mm+ pak toto turbo (alespon od Olega z Turbopower) dokaze az prekvapive zajimave fungovat (co se spodku a odezvy na pridani plynu tyce). Sve o tom vedi Moucha nebo Radek Martinec a verim, ze i dalsi ze sprinterske "spicky".
Osobne bych se svodum z AGR obloukem vyhnul (staci se podivat na jejich tvar a kdo je nekdy videl rozrizle, pochopi svoje).
@F4ever!: Sleduji te jiz delsi dobu - vice studuj, hledej informace a hlavne premyslej. Placas tu nehorazne nesmysly a pokud nejsi pouze a jenom nejaky provokater nebo emo_jedinec pak je to ostudne a smutne.
K tomu, co zminil Ladas bych se byt tebou zameril napriklad na praci uzivatele Mirulu.
PS: mysleno v tom nejlepsim
Napsal: 01 úno 2017, 08:40
od kompaktor
Forest píše:Uprimne: netusim, co je oznaceni 2566 (protoze prvni dvojcisli urcuje oznaceni "rodiny" a ta zustava nezmenena) ale pokud je tim myslen turbinovy rotor s exducerem 49mm+ pak toto turbo (alespon od Olega z Turbopower) dokaze az prekvapive zajimave fungovat (co se spodku a odezvy na pridani plynu tyce). Sve o tom vedi Moucha nebo Radek Martinec a verim, ze i dalsi ze sprinterske "spicky".
Osobne bych se svodum z AGR obloukem vyhnul (staci se podivat na jejich tvar a kdo je nekdy videl rozrizle, pochopi svoje).
[/i]
Ano myslím přesně tady tohle od Olega, jinak přemýšlel jsem nad tím že bych si tam vymyslel i větší svody místo těch AGR. Ale spíš jsem se bál toho jestli to bude mít vůbec nějaký smysl vzhledem k tomu, že výfukový kanály v hlavě nebudu zvětšovat.
A ještě jedna otázka... Do kolika otáček se musí točit s tímhle turbem??
Napsal: 01 úno 2017, 08:45
od Forest
kompaktor píše:
Ano myslím přesně tady tohle od Olega, jinak přemýšlel jsem nad tím že bych si tam vymyslel i větší svody místo těch AGR. Ale spíš jsem se bál toho jestli to bude mít vůbec nějaký smysl vzhledem k tomu, že výfukový kanály v hlavě nebudu zvětšovat.
A ještě jedna otázka... Do kolika otáček se musí točit s tímhle turbem??
Nemusi se tocit treba vubec. Mimochodem, velikost, resp. vnitrni objem a tvar vyfukovych svodu ma zasadni vliv na prubeh EMP a EGT.
Napsal: 01 úno 2017, 08:57
od kompaktor
nemusí se točit třeba vůbec... to je odpověď jak pojď na mě z boku

Napsal: 01 úno 2017, 09:08
od turbo kamna power
Napsal: 01 úno 2017, 12:19
od Rolan
kompaktor píše:nemusí se točit třeba vůbec... to je odpověď jak pojď na mě z boku

Přeformuluj nesmyslnou otázku, takhle ti Forest odpověděl ještě slušně
Jinak já mám dobrou zkušenost se svody z Feldy 1.9d.
Napsal: 01 úno 2017, 21:54
od F4ever!
motora ako ja 1.9tdi ATD 74kw ale turbo 2566 vykon 345k 580nm wtf ? to akoze takyto motor bez vecsich uprav zvladne ? ci vydrzi par 10tok tisic km a motor dovi dopo hm ? takyto extrem vo fabe by som chcel urcite mat

..ale urcite by som si vystacil aj nieco medzi 250-300k

Napsal: 01 úno 2017, 21:57
od Ladas
klasika hadice cooler tesco čip a ideš...
Napsal: 01 úno 2017, 22:47
od dreizig5
jj.a žeprej sou u tesca výprodeje

Napsal: 01 úno 2017, 23:25
od kompaktor
ono na tom autě je už dost udělané, takže obavy z toho fakt nemám do teď jsem jezdil na 2260 a nějakých 270-280 koních..
