Stránka 1 z 2

zástavba gtb2566vk

Napsal: 30 led 2017, 11:00
od kompaktor
Ahoj budu dávat turbo GTB2566VK je uděláno z audi verze. Chci se zeptat jsou použitelné AGR svody (mám to na nich navařené), nebo si mám sehnat už nějaké větší? Bude to v kombinaci s tryskami firad 80% a hlava a vačka budou sériové.
A jaký potenciál to může mít cca??

Napsal: 30 led 2017, 17:19
od UchoTD
tak ked to dáš do zetora tak by to mohlo celkom šlapať,aj vetrieska by si stym poradila.
skus napisat do akého motora to chceš dať:)

Napsal: 30 led 2017, 20:03
od kompaktor
jasný sem zapoměl... :D 1.9tdi ATD :)

Napsal: 31 led 2017, 21:14
od F4ever!
takze do 74kw motora ako mam ja vo fabii dat 2556 turbo ? no to si hadam myslim ja mam 1749vb a slabe to dostacuju mam aj pocit ze ci nahodou takyto motor s takym nizkym vykonom na 190k ci sa nevysype ale hodit tam take velke turbo co vydrzi ten motor ? aky bude mat spodok vrch kolko koni no to by ma vsetko velmi rado zaujimalo lebo s takym turbom to musi mat aj 300k :D tam nato treba aj podvozok napravy brzdy kolesa atd
ja ked som siel na fabke 220kmh tak nemohol som mat brzdy zo serie to by som neubrzdil :D takze potom napis viac ako postupujes

Napsal: 31 led 2017, 21:29
od Ladas
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ight=brouk

PŘEČTI SI TO A PODÍVEJ SE CO JDE Z 1,9

Napsal: 31 led 2017, 22:58
od Forest
Uprimne: netusim, co je oznaceni 2566 (protoze prvni dvojcisli urcuje oznaceni "rodiny" a ta zustava nezmenena) ale pokud je tim myslen turbinovy rotor s exducerem 49mm+ pak toto turbo (alespon od Olega z Turbopower) dokaze az prekvapive zajimave fungovat (co se spodku a odezvy na pridani plynu tyce). Sve o tom vedi Moucha nebo Radek Martinec a verim, ze i dalsi ze sprinterske "spicky".

Osobne bych se svodum z AGR obloukem vyhnul (staci se podivat na jejich tvar a kdo je nekdy videl rozrizle, pochopi svoje).

@F4ever!: Sleduji te jiz delsi dobu - vice studuj, hledej informace a hlavne premyslej. Placas tu nehorazne nesmysly a pokud nejsi pouze a jenom nejaky provokater nebo emo_jedinec pak je to ostudne a smutne.

K tomu, co zminil Ladas bych se byt tebou zameril napriklad na praci uzivatele Mirulu.

PS: mysleno v tom nejlepsim

Napsal: 01 úno 2017, 08:40
od kompaktor
Forest píše:Uprimne: netusim, co je oznaceni 2566 (protoze prvni dvojcisli urcuje oznaceni "rodiny" a ta zustava nezmenena) ale pokud je tim myslen turbinovy rotor s exducerem 49mm+ pak toto turbo (alespon od Olega z Turbopower) dokaze az prekvapive zajimave fungovat (co se spodku a odezvy na pridani plynu tyce). Sve o tom vedi Moucha nebo Radek Martinec a verim, ze i dalsi ze sprinterske "spicky".

Osobne bych se svodum z AGR obloukem vyhnul (staci se podivat na jejich tvar a kdo je nekdy videl rozrizle, pochopi svoje).
[/i]
Ano myslím přesně tady tohle od Olega, jinak přemýšlel jsem nad tím že bych si tam vymyslel i větší svody místo těch AGR. Ale spíš jsem se bál toho jestli to bude mít vůbec nějaký smysl vzhledem k tomu, že výfukový kanály v hlavě nebudu zvětšovat.

A ještě jedna otázka... Do kolika otáček se musí točit s tímhle turbem??

Napsal: 01 úno 2017, 08:45
od Forest
kompaktor píše: Ano myslím přesně tady tohle od Olega, jinak přemýšlel jsem nad tím že bych si tam vymyslel i větší svody místo těch AGR. Ale spíš jsem se bál toho jestli to bude mít vůbec nějaký smysl vzhledem k tomu, že výfukový kanály v hlavě nebudu zvětšovat.

A ještě jedna otázka... Do kolika otáček se musí točit s tímhle turbem??
Nemusi se tocit treba vubec. Mimochodem, velikost, resp. vnitrni objem a tvar vyfukovych svodu ma zasadni vliv na prubeh EMP a EGT.

Napsal: 01 úno 2017, 08:57
od kompaktor
nemusí se točit třeba vůbec... to je odpověď jak pojď na mě z boku (wallbash) (wallbash)

Napsal: 01 úno 2017, 09:08
od turbo kamna power

Napsal: 01 úno 2017, 12:19
od Rolan
kompaktor píše:nemusí se točit třeba vůbec... to je odpověď jak pojď na mě z boku (wallbash) (wallbash)
Přeformuluj nesmyslnou otázku, takhle ti Forest odpověděl ještě slušně :D
Jinak já mám dobrou zkušenost se svody z Feldy 1.9d.

Napsal: 01 úno 2017, 21:54
od F4ever!
motora ako ja 1.9tdi ATD 74kw ale turbo 2566 vykon 345k 580nm wtf ? to akoze takyto motor bez vecsich uprav zvladne ? ci vydrzi par 10tok tisic km a motor dovi dopo hm ? takyto extrem vo fabe by som chcel urcite mat :D ..ale urcite by som si vystacil aj nieco medzi 250-300k :D

Napsal: 01 úno 2017, 21:57
od Ladas
klasika hadice cooler tesco čip a ideš...

Napsal: 01 úno 2017, 22:47
od dreizig5
jj.a žeprej sou u tesca výprodeje ;)

Napsal: 01 úno 2017, 23:25
od kompaktor
ono na tom autě je už dost udělané, takže obavy z toho fakt nemám do teď jsem jezdil na 2260 a nějakých 270-280 koních.. ;)