Stránka 1 z 1
Hever nůžkový Lutzenauer točí ale nezvedá, prosím radu
Napsal: 08 úno 2017, 12:16
od octavia_66_tdi
Zdravím.
Chtěl bych poradit od někoho, kdo má zkušenosti s tímto DDR heverem Lutzenauer.
Motor točí ale přes zimu přestal fungovat. Na páku nereaguje. Podle mě by chtěl dolít hydraulický olej.
Ale otázka kde..
Zdroj:
https://www.poradte.cz/auto-moto/26934- ... eda.html#1

Napsal: 08 úno 2017, 17:02
od A6TDI
Někde kde to má šroub ...
Napsal: 08 úno 2017, 17:32
od octavia_66_tdi
Nikde tam nic nevidím.
Mám ho právě zabudovaný v podlaze.
Je možné že by to mohlo být ze spod.
Napsal: 08 úno 2017, 17:49
od A6TDI
Tak povol trubku a zkus jestli motor tlačí.
Napsal: 08 úno 2017, 21:14
od bombastiq
je tam dolival sem ho , jak je motor tak hlinikova zatka
Napsal: 08 úno 2017, 21:20
od octavia_66_tdi
Super. Zitra se poradne podivam k motoru a dam vedet.
Diky
Napsal: 09 úno 2017, 18:41
od A6TDI
Tak co, našels díru?
Napsal: 09 úno 2017, 18:48
od octavia_66_tdi
Zkousel jsem. Sroub jsem nasel ☺.
Ale hladina byla bohuzel dobra. Zkousel jsem odpojit spodni trubku a zapnout a nedava zadny tlak.
Takze pocitam ze je KO cerpadlo. Nejake zkusenosti nekdo s opravou?
Diky
Napsal: 09 úno 2017, 18:55
od A6TDI
To ti spíš prdlo nějaký těsnění po zimě. Nebo je někde přilepený nějaký ventil . Zkus ty ventily poklepat kladívkem. Jak to začlo ? Zničeho nic ? Nebo po dlouhý odstávce ?
Napsal: 09 úno 2017, 20:02
od Tomas6
Nemrzne ti tam?Nasávání čerpadla. bude jistě na dně a trocha vody v oleji sednutá na dně může zamrnout...
Napsal: 09 úno 2017, 20:20
od octavia_66_tdi
Mam to v garazi, kde se netopi. Zjistil jsem to po dlouhe odstavce. Naposledy jsem menil zimni kola a to fungovalo.
Takze klidne moznost ze to mohlo zmrznout.
Napln je urcite puvodni.
Ted kdyz vim kde je urcite ji pak vymenim ☺.
Napsal: 21 úno 2017, 19:59
od auto-point
tenhle zvedák jsem si cca pred 5 lety komplet repasoval. obdobna zavada zavolej poradim 72422591.
Napsal: 02 bře 2017, 09:12
od octavia_66_tdi
UZAVÍRÁM.
Poslednímu kolegovi moc děkuji za rady.
Nakonec to byl přefázovaný motor po výměně vzdušného vedení do země od ČEZ a k tomu zamrzlá voda v ovládací kostce v oleji.
Jsem hned chytřejší a není se na tak jednoduchém stroji čeho bát
DÍKY