Stránka 1 z 1
BMW X3 2,0 D svítí kontrolka motoru
Napsal: 10 úno 2017, 12:19
od Pavel T
Ahoj, mam x3 2,0 D 2007 130 kw N47D20A. Svítí kontrolka motoru. Diagnostika hlásí vadná váha vzduchu. Byla vyměněna za novou - nepomohlo. Koupila se ještě nová Bosch - nepomohlo. Byl vyčištěn EGR - nepomohlo. Nyní se rozebírá sání a vířivé klapky vypadají že mají odslouženo a bude se měnit celé sání. Při diagnostice jsou naměřeny odlišné hodnoty potřebného nasávaného vzduchu a skutečného nasávaného vzduchu. Tyto hodnoty by měly být shodné, ale jsou jednou tak vysoké. Při studeném motoru jsou všechny hodnoty správné a jak se motor zahřeje, hned hodní závadu. Už nevíme co s tím. Neporadí někdo prosím?
Napsal: 10 úno 2017, 12:35
od octaviask
Zaniest niekomu kto vie čo robí...BMW nie je favorit.
Daj aspon cislo chyby

a ktore hodnoty su vyssie ako maju byt? Presne cisla...
Napsal: 10 úno 2017, 12:51
od Pavel T
Je to u člověka, který BMW žije a ví co dělá. Číslo chyby ted z hlavy neřeknu. Jen vím, že bylo napsáno vadná váha vzduchu. Bylo naměřeno na volnoběh potřebné množství vzduchu ukazuje +- 340kg vzduchu/h a skutečné množství vzduchu ukazuje +- 640kg vzduchu/h
Napsal: 10 úno 2017, 13:56
od geo
Bude nefunkční egr sice otevře ale spaliny neprocházej.Neznám BMW ale něco je někde ucpaný pokud to má nějaký chladič spalin egr nebo nějaké kanálky v hlavě jako fiaty tak kontrolovat na průchodnost.
Napsal: 10 úno 2017, 14:26
od Pavel T
to jsem si myslel i já, že bude k.o. egr, ale já nejsem odborník a už vůbec těmto věcem nerozumím. Na druhou stranu věřím, že on by na to přišel a byla by to hned po váze vzduchu první věc, kterou by vyměnil. Zítra s ním budu mluvit, tak se ho na ten egr ještě zeptám.
Napsal: 10 úno 2017, 18:02
od octaviask
sorry ale vymenit vahu ktora ukazuje viac ako treba je velmi odborné....navyse este za nahradu...je jasne ze bude problem niekde v mnozstve vzduchu a nie vo vahe.
Napsal: 10 úno 2017, 20:15
od Pavel T
Váhu jsem měnil já sám, když se rozsvitila konteolka. Najivně jsem myslel, že to vyřeším.
Napsal: 10 úno 2017, 22:15
od geo
Pavel T píše:to jsem si myslel i já, že bude k.o. egr, ale já nejsem odborník a už vůbec těmto věcem nerozumím. Na druhou stranu věřím, že on by na to přišel a byla by to hned po váze vzduchu první věc, kterou by vyměnil. Zítra s ním budu mluvit, tak se ho na ten egr ještě zeptám.
Ale já nepíšu že musí být ko!Nevím sistém ovládání egr pokud je podtlakovej muže chybět podtlak pokud elektrický s hlídáním polohy tak musí reagovat jinak by šla jednotka najisto proto jsem psal že muže být ucpaná ta cesta spalin egr od svodů až po vstup do sání.To je ale na mechanikoj aby to posoudil kterou cestou se dá.
Napsal: 22 úno 2017, 21:56
od Kortys
Přišel jsi již na závadu?