Škoda Favorit na sprinty - 129PS, 144Nm MAHA

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tak nemůže každý jen chválit, to by byla nuda a nikam by se člověk neposunul :) já jen, že zjistit časování vačky je docela jednoduchá věc, a pokud se ladí motor na max, tak je docela fajn to vědět... chystám se stavět motor 16V (vw), tak vím, že při stavbě musí člověk i trochu přemýšlet a né to vařit jak pejsek s kočičkou. U přeplňovanýho motoru je to trochu jednodušší, protože turbo trochu "zahladí" chyby a nedokonalosti, ale atmosféra neodpouští :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Tak to samozřejmě ale znáš fóra, hromada lidí tam nemá pomalu ani tušení jak vypadá motor pod víkem ventilů, natož hlouběji ale dělají chytráky... :)

Rád se nechám poučit jak "ostrost" vačky zjistit, sice mě to bude k ničemu protože mě se momentálně vačka vyrábí dle zadaných parametrů ale tak v životě se to neztratí ;)

A ten 16V budeš stavět na vstřikování nebo také karburátory?
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

pokud je vačka namontovaná, tak to zjistíš jednodušše, uděláš si u setrvačníku nebo řemenice značku, když začne otvírat ventil a druhou, když zavře a změříš úhel ;)

16V bude se vstřikováním, přeci jen je 21. století :) ze začátku jen sériový digifant, ale časem bude určitě programovatelná jednotka vstřikování + zapalování a ITB :) ale chápu, že na sprinty, když tě zajímají jen vysoký otáčky a plný plyn, tak karbce udělají stejnou práci :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Díky, info předám dál ;)

Jeden známý má ten samý motor z Felicie na vstřikování, plně programovatelné, čtyřklapky tuším přes 50mm a tomu to funguje skvěle, 190PS :-D Ale jak píšeš, na sprinty je to jedno, od 4000ot kdy začne fungovat vačka to už karbece při full plynu zvládnou :) I na silnici se s tím dá jet normálně ale ten spodek je horší no..

Každopádně jsem zvědavý co z toho 16V vyleze, původně jsem totiž taky váhal jaký z nich ;)
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Uživatelský avatar
Baťa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 749
Registrován: 31 led 2007, 21:04
Bydliště: jižni morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baťa1 »

ahoj fandím vám :) konečně někdo ty hondy spraská :D taky jezdím :-)
VW Golf 1 RTDI sprint
Bmw M3 Drift
Zetor 25@ orba
mistr ve sprintu do3,5ben 2016
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Díky! :-D Ono už to Hondám trošku dávalo na p.del :D Akorát rok 2016 byl takový horší, to snad měl tuším povětšinou druhá místa :-D Ale celkem těsně...
Jméno Tomáš Drexler

Poslední obrázek je pět různých sprintů, tedy 5 výsledků ;)

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Uživatelský avatar
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Můj kamarád.. v prvních výsledcích 2 místo s Hondou se s ním hoooodněkrát potkal a někdy to dopadlo tak a někdy jinak :D na ten obsah to jede fakt pěkně.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Petr Vohradník? :-) Jestli se nemýlím, tak s tím sezónu 2016 bojoval horko těžko, tam většinou měla Honda kupodivu navrch :-D

Obrázek
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Uživatelský avatar
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Michal Vasicek.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Paráda.
O víkendu jsem si dovezl Favorita (LOL)

Škoda, že jsem před lety nevzal na brzdu svoje Fáčko tehdejší. Evo III mělo obsah 1490 (78x78, klika KIT), vačka Motor-Excel atd s karbecem, pak Evo IV, to samé ale s MPI, soft M-E a hlavně komplet výfuk M-E se svody, celonerez - mistrovské dílo.. Rozebráno a rozprodáno tuším 2006 :(
Uživatelský avatar
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Vici píše:Paráda.
O víkendu jsem si dovezl Favorita (LOL)

Škoda, že jsem před lety nevzal na brzdu svoje Fáčko tehdejší. Evo III mělo obsah 1490 (78x78, klika KIT), vačka Motor-Excel atd s karbecem, pak Evo IV, to samé ale s MPI, soft M-E a hlavně komplet výfuk M-E se svody, celonerez - mistrovské dílo.. Rozebráno a rozprodáno tuším 2006 :(
Samozřejmě rozprodáno za zlomek pořizovací ceny.... to znám , když jsem ladil š120turbo. Obrázek
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

No to každopádně... zahučelo v tom peněz..
původně Silver Line karbec 135 43kW... pak hlava a vačka Sprint 75 - EVO I , pak 1450 EVO 2 ....

120 turbo - jak to jezdilo ? :-)
Uživatelský avatar
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Já v tom měl motor favorit sérii 1,3 s odlehčeným setrvákem o polovinu i s řemenicí, vyleštěný kanály,upravený kompresní poměr s 280 vačkou a s turbem z Una 1.3. Byl to celkem hukot. S tou ostrou vačkou to ale celkem žralo. Tím, že jsem to měl na běžné ježdění jsem to vyřešil vačkou ze š110r. Zahučel jsem v tom dost pěněz,ale ani koruny nelituji... kdo su Škodovku řídil na to dodnes vzpomíná :D Lituju jen toho, že v té době nebylo běžní mít telefon s videem a tak žádný nemám... jen pár fotek.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

dawe, ak sa ti da, postni dake fotky, zajuimaju ma taketo projekty :)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“