Toto je vše co mám... jinak se omlouvám za "špinění" vlákna,ale možná to k sobě trochu patřímecKo píše:dawe, ak sa ti da, postni dake fotky, zajuimaju ma taketo projekty
Škoda Favorit na sprinty - 129PS, 144Nm MAHA
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Tyyyy jo, to je masakr A to jsi snižoval kompresní poměr nebo tak jak to bylo jsi to nafoukl? Píšeš upravený kompresní poměr, takže asi snížený
Je to fakt zajímavý Ale nikdy jsem nepochopil jak podtlakový karburátor může fungovat jako přetlakový
To se asi točilo samo co? Takový drifty se škarpovkou v tý době
Je to fakt zajímavý Ale nikdy jsem nepochopil jak podtlakový karburátor může fungovat jako přetlakový
To se asi točilo samo co? Takový drifty se škarpovkou v tý době
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Ani nevím kde,ale někde v roce 2002 jsem na inretnetu našel vzoreček pro výpočet kompresního poměru a podle výpočtů (s ohledem na tlak turba 0,5 baru) jsem snížil kompresní poměr na 7,1. Ten karburátor byl právě přetlakový. Má ho Renault 1,4 turbo. Takže to byla celkem pohoda.playboy píše:Tyyyy jo, to je masakr A to jsi snižoval kompresní poměr nebo tak jak to bylo jsi to nafoukl? Píšeš upravený kompresní poměr, takže asi snížený
Je to fakt zajímavý Ale nikdy jsem nepochopil jak podtlakový karburátor může fungovat jako přetlakový
To se asi točilo samo co? Takový drifty se škarpovkou v tý době
Měl jsem tam 5q převodovku s diferákem do rychla,ale předělaný na poloosy, takže ten nejtěžší převod co se do škodovek dělal a i tak to byl masakr. Bylo celkem k pobavení, jak se kolemjdoucí dívali, jak při přeřazení štěkalo turbo pár "větších" aut jsem s tím i překvapil, když mě chtěli předjet a ono to nešlo maximálka byla 180+
Do té škarpy to hodila přitelkině ... měla jeden den řidičák a já si dal sklenku vína... náhle nasněžilo a tak jsem ji říkal "dej tam trojku a do toho kopečka to jen lechtej".... přidala více a už jsme se točily tím vlastně vše ukončila... možná to ale bylo dobře, pač bych se asi někde zabil ... měl jsem tam dokonce 2 brzdové třmeny na jednom kole.. to aby to brzdilo
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Trošku tady zaspamuju
Už mám vyrobenou vačku na 1,6 takže snad během pár dnů bude motor sestaven
Už mám vyrobenou vačku na 1,6 takže snad během pár dnů bude motor sestaven
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 17 led 2017, 15:52
- Bydliště: Jihlava
podla mna je to maximalna zbytocnost rvat peniaze do favoritky aby malo len o trosku viac koni ked to nema ani turbo ...favoritak len s turbom ma viac koni ako takato namahava robota za nemale peniaze tam uz mohlo byt aj nieco vykonejsie a lepsie ale tieto motory boli aj vo fabke stym ze mali uz RJ a vstrekovace my sme mali fabku ktora mala 60k nic moc ale pisal som z jednym a s mensimi upravami sa dostal na 100k moj znami uz upravoval vela aut ako je nissan silvia 420hp skodovky favoritky nissan primera gt atd atd ...ale este pametam ze mal skodovku motor a prevodovku z favoritky iny karburator vacka vyfuk piesty a bol na 100k ked som siel vtom ako spolujazdec som len gulal oci ako tlaci do sedacky stara embecka nemal problem driftovat na suchom kde bezna skodovka nepresmykne ani na mokrom...no jeho maximalka bola niekde okolo 180kmh hm :O ...dalsi ako spoluziak robi uz roky v skodovke stara rapida komplet motor upraveny jedine co mal v serii je blok maniak do embeciek tlacilo mu to niejakych 9000rpm ? raz doplatik ked mu strelil motor ale ze to bola chyba v nastaveni a materialu tiez nieco nad 100k ale tazko vyhodene peniaze cca 2500eu proste je to zaluba ale inaksie zbytocnost ...proste stary OHV favoritacky motor zvladne vela
Dělal ji Kreibich... Stupně nevím ale je to ta co se používala originál v KITkar 1,6 Prostě jsem se zapomněl zeptat. Jen vím že má zdvih 13mm
F4ever: je to zbytečný, samozřejmě že jo, každá úprava jakéhokoli auta je zbytečná
ALE! tady jde o kategorie na sprintech. Tam turbo nesmí protože do favorita se nedávalo v sérii. Musí být zachován původní koncept, jen může být upravený.
A do Favorita letos nasazena také jiná vačka- "Argentina"
Zatím se ví jedno... Jen díky vačce stoupla spotřeba 3x tolik oproti původní ostré vačce. A točit to bude také 9000ot
Koní je tam na atmosféře s tou původní vačkou nějakých 135, teď by to mělo být ještě lepší.
A momentálně na normální převodovce Favorit na obyč pneu hrabe trojka na rovině na suchém asfaltu (resp trojka už se chytá aby to nehrabalo).
V-max toho auta nikdo neví ale na silnici jel 240+km/h. Pak to vzdal protože začaly odlítavat věci jako lišty apod...
Na sobotních sprintech na Kameni byl v kategorii první
F4ever: je to zbytečný, samozřejmě že jo, každá úprava jakéhokoli auta je zbytečná
ALE! tady jde o kategorie na sprintech. Tam turbo nesmí protože do favorita se nedávalo v sérii. Musí být zachován původní koncept, jen může být upravený.
A do Favorita letos nasazena také jiná vačka- "Argentina"
Zatím se ví jedno... Jen díky vačce stoupla spotřeba 3x tolik oproti původní ostré vačce. A točit to bude také 9000ot
Koní je tam na atmosféře s tou původní vačkou nějakých 135, teď by to mělo být ještě lepší.
A momentálně na normální převodovce Favorit na obyč pneu hrabe trojka na rovině na suchém asfaltu (resp trojka už se chytá aby to nehrabalo).
V-max toho auta nikdo neví ale na silnici jel 240+km/h. Pak to vzdal protože začaly odlítavat věci jako lišty apod...
Na sobotních sprintech na Kameni byl v kategorii první
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
On tam turbo dát ani nemůže kvůli těm sprintům A zatím ani nemá zájem protože zatím všechny auta co potřeboval, i favorita 1,3 s turbem pojel Málokdo si to turbo umí naladit tak aby to fakt reálně jelo na tom původním motoru...
Já se klepu abych už měl hotovou tu 1,6 jak ta pojede
Já se klepu abych už měl hotovou tu 1,6 jak ta pojede
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Tak zase nějaká info I na Slovensku Favorit vyhrál 1.místo v kategorii PowerFest - Slovakiaring
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Díky
Nějaké videa teď ze sprintů
https://www.youtube.com/watch?v=h6GRfymJnFw
https://www.youtube.com/watch?v=dqbUFUUCJuU
https://www.youtube.com/watch?v=-P4q3QQct_w
https://www.youtube.com/watch?v=Za7cnsP0wrg
Nějaké videa teď ze sprintů
https://www.youtube.com/watch?v=h6GRfymJnFw
https://www.youtube.com/watch?v=dqbUFUUCJuU
https://www.youtube.com/watch?v=-P4q3QQct_w
https://www.youtube.com/watch?v=Za7cnsP0wrg
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex