Škoda Favorit na sprinty - 129PS, 144Nm MAHA

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Bydliště: U Prahy

Škoda Favorit na sprinty - 129PS, 144Nm MAHA

Příspěvek od playboy »

Kámošův Favorit zde, já stavím Felicii 1,6. Na jaře snad bude hotovo, pak zveřejním detaily :-)

Škoda Favorit 1,3
karburátory čtyřklapka 40mm
zapalování Ignitech
vačka Argentina zdvih 12mm
odlehčená klika, setrvák
hlava snížená o 2-3mm (přesně už si nepamatuji)
zvětšené a vyleštěné kanály
upraven spalovací prostor
velké ventily
zakázkové sání
zakázkové svody
zakázkový výfuk
výkonné benzinové čerpadlo
kompresní poměr 12,5:1


129PS, 144Nm

Graf porovnání rok 2015 - 2016. Tuto zimu se také něco udělalo - právě ta vačka, tak uvidíme kolik vyleze a kolik bude točit, zdali pomohla :-)

https://www.facebook.com/garagepowercz/ ... 703657072/

Obrázek
Naposledy upravil(a) playboy dne 15 úno 2017, 21:03, celkem upraveno 1 x.
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Jak můžeš z takový ohv mrtky dostat dvakrát tolik koní, než je série, to nechápu. Asi se budu muset zase zavřít do garáže-benzínového oddělení a zjistit, kde jsem udělal já soudruh chybu. :-/
Jinak samozřejmě gratulace ke krásným hodnotám a přeji ať to dlouho vydrží.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

co bys chtěl webry zapalko a vačky ve spojení s ostatním HW a zábava je zaručená:-)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

palec hore :)
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Stálo to v podstatě x let zkoušení a nespočet financí (všechny ty pokusy atd) (rofl)
Jinak karburátory nejsou Weber, ty moc nefungovali a taky to s nima extrémně žralo...
Motor v téhle úpravě vydrží max 500km, kolikrát ani to ne ;) Takže defakto vždycky sezóna sprintů a je po něm... Mimo sprinty vůbec nejezdí, jen na jaře se krátce zajede, otestuje a jde do boje :-)
https://www.youtube.com/watch?v=SHFc-DuTCDc

Obrázek

Obrázek

Zde ještě bez zapalování:
Obrázek
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Ladas píše:co bys chtěl webry zapalko a vačky ve spojení s ostatním HW a zábava je zaručená:-)
Tak jednoduchý to nebude. Mám tam všechny tyhle srandy taky nacpaný a výkon se zvýšil jen o třicet koní...
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

500 km ? To snad ne . Chlapi delaji na skodach 130 rs litinovy osmikanal 120-130 ps a jezdi s tim republiku a evropu . Motory drzi nekolik sezon . Jen se dela kontrola . Karburatory weber fungujou dobre velice dobre .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Ten motor není dělaný na to že v 98% jízdy full v otáčkách mezi 6500 - 8500... Takže honování za těch necelých 500km úplně zmizí, vodítka ventilů jsou na odpis protože nejen že hodně točí ale ventily mají daleko větší dráhu (zdvih) než se sériovou vačkou...
Olej se tam leje tuším 10W60, je to prostě ten co se leje do Ferrari :-D
Jezdí s tím sprinty nějakých 8 let si myslím kdy začínal od nuly. A je to prostě tak, každou zimu jde motor ven a tyhle věci se musí vyměnit. Někdy i praskne píst mezi kroužkama, je toho hodně co se na tom stalo, co to nevydrželo :-) A když vydrží, je prostě vylítanej...

Nezapomínejte taky na to že tady je motor, písty, všechny tyhle věci série favorit ve kterým jezdil váš táta nebo dědeček... :roll:
Časomíry zajíždí nějakých 14,5 - 15sec ;)
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Velký metař
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 17 led 2017, 15:52
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Velký metař »

To video je super , to leti a toci jak blby :) Prevodovku mas serii nebo preskladanou , a mas treba i samosvor ? A ta vacka ma kolik stupnu ? Tipuju aspon 320/320 , ale urcite me oprav a rozepis se , co treba vyfuk a tak . Jinak to je velice povedeny :lol2:
O1 ASZ 96kw serie
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Ano ano, slabina ohv jsou nízké otáčky, nedivím se, že to lítá, to co mají kluci na rally není serie a nikdy nebyla...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Hodně slušné. Je pod hlavou těsnění nebo je to při takové kompresi na kroužky?
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Jak jsem psal hned nahoře, je to kámošovo auto - abych se nechlubil cizím peřím :) Já se pak rád pochlubím tou 1,6, která doufám dosáhne 160-170PS :)

Převodovka je sériová a taky spotřeba převodovek za sezónu tomu odpovídá :-D Jelikož jde o setiny tak musí řadit strašně rychle, což v těch otáčkách převodovky nezvládají... Ani sebelepší olej nepomohl. Vždycky v podstatě po jednom dni sprintů úplně zčerná a jsou protočené ložiska v obalu i když se sestaví přesně na vůle atd... Prostě tyhle otáčky nezvládá nic (rofl)

Kolik stupňů má vačka, to právě nikdo neví. Ta se objevila ale zatím nikdo nedokázal říct kolik to je :D Možná vzít jí přímo za nějakým výrobcem vaček, dokázal by to změřit ale to zase nemá význam, hlavní je, že funguje ;)

Svody a výfuk jsou samozřejmě na zakázku vzhledem k požadavkům a použití auta a zdá se že to také funguje správně :-D

Pod hlavou je normálně těsnění, to kupodivu drží :-D
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Jestli je celý auto seskládaný z náhodně sebraných věcí bez jakýchkoliv základních znalostí, jako je časování vačky, tak to je docela zázrak, že z toho vyšly takový koně (LOL)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Takhle se to v naší komunitě prostě dělá, já taky nevím jaké má moje vačka přesné parametry (rofl)

Obrázek

Tohle je teda silniční motor na běžné ježdění, takže žádná pila, co točí přes 8t, ale předjet se tím dá :)
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Podle toho co se na tom autě udělalo asi je jasný že znalostí motoráře je víc než dost ;)
Není pouze známo jestli je to 304/304 nebo 320/320 :roll: Dle "oka" je to prý určitě víc než 304 ale přesně se to nezjišťovalo...

Hold to tady u toho není jako u TDI - nasadit trysky, turbo, cooler, spojku, udělat soft a nazdar :D Je to motor co byl stavěný na 2000ot dědy z Prahy na chalupu o víkendu :D
A o tom, že tohle funguje svědčí výsledky na sprintech - první a druhá místa v kategorii kde jsou upravené Hondy V-TEC :D

TIFF - to je slušný výkon :-D To je to hnědé co taky bylo někde na sprintu?

Hejtům zdar ;)
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“