Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Výsledky Vašeho měření - Grafy » Škoda Favorit na sprinty - 129PS, 144Nm MAHA Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Škoda Favorit na sprinty - 129PS, 144Nm MAHA
PříspěvekZaslal: út únor 14, 2017 11:05 am Citovat
playboy
Přispěvovatel
Založen: 20.12.2009
Příspěvky: 157
Bydliště: U Prahy




Kámošův Favorit zde, já stavím Felicii 1,6. Na jaře snad bude hotovo, pak zveřejním detaily Smile

Škoda Favorit 1,3
karburátory čtyřklapka 40mm
zapalování Ignitech
vačka Argentina zdvih 12mm
odlehčená klika, setrvák
hlava snížená o 2-3mm (přesně už si nepamatuji)
zvětšené a vyleštěné kanály
upraven spalovací prostor
velké ventily
zakázkové sání
zakázkové svody
zakázkový výfuk
výkonné benzinové čerpadlo
kompresní poměr 12,5:1


129PS, 144Nm

Graf porovnání rok 2015 - 2016. Tuto zimu se také něco udělalo - právě ta vačka, tak uvidíme kolik vyleze a kolik bude točit, zdali pomohla Smile

https://www.facebook.com/garagepowercz/videos/565126703657072/



Naposledy upravil playboy dne st únor 15, 2017 9:03 pm, celkově upraveno 1 krát.

_________________
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út únor 14, 2017 2:19 pm Citovat
Pája 19
Aktivista
Založen: 15.6.2008
Příspěvky: 2914
Bydliště: u pár dubic




Jak můžeš z takový ohv mrtky dostat dvakrát tolik koní, než je série, to nechápu. Asi se budu muset zase zavřít do garáže-benzínového oddělení a zjistit, kde jsem udělal já soudruh chybu. :-/
Jinak samozřejmě gratulace ke krásným hodnotám a přeji ať to dlouho vydrží.

_________________
Oct asv 2000, DieselPower
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út únor 14, 2017 2:26 pm Citovat
Ladas
Aktivista
Založen: 28.1.2008
Příspěvky: 34374
Bydliště: Praha




co bys chtěl webry zapalko a vačky ve spojení s ostatním HW a zábava je zaručenáSmile

_________________
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út únor 14, 2017 4:28 pm Citovat
dreizig5
Aktivista
Založen: 1.5.2011
Příspěvky: 1692
Bydliště: Doma




palec hore Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st únor 15, 2017 8:41 am Citovat
playboy
Přispěvovatel
Založen: 20.12.2009
Příspěvky: 157
Bydliště: U Prahy




Stálo to v podstatě x let zkoušení a nespočet financí (všechny ty pokusy atd)
Jinak karburátory nejsou Weber, ty moc nefungovali a taky to s nima extrémně žralo...
Motor v téhle úpravě vydrží max 500km, kolikrát ani to ne Mrknut? Takže defakto vždycky sezóna sprintů a je po něm... Mimo sprinty vůbec nejezdí, jen na jaře se krátce zajede, otestuje a jde do boje Smile
https://www.youtube.com/watch?v=SHFc-DuTCDc





Zde ještě bez zapalování:

_________________
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st únor 15, 2017 12:15 pm Citovat
Pája 19
Aktivista
Založen: 15.6.2008
Příspěvky: 2914
Bydliště: u pár dubic




Ladas napsal:
co bys chtěl webry zapalko a vačky ve spojení s ostatním HW a zábava je zaručenáSmile

Tak jednoduchý to nebude. Mám tam všechny tyhle srandy taky nacpaný a výkon se zvýšil jen o třicet koní...

_________________
Oct asv 2000, DieselPower
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st únor 15, 2017 12:47 pm Citovat
marena tdi
Aktivista
Založen: 2.4.2009
Příspěvky: 3598
Bydliště: Frýdek-Místek




500 km ? To snad ne . Chlapi delaji na skodach 130 rs litinovy osmikanal 120-130 ps a jezdi s tim republiku a evropu . Motory drzi nekolik sezon . Jen se dela kontrola . Karburatory weber fungujou dobre velice dobre .

_________________
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st únor 15, 2017 4:51 pm Citovat
playboy
Přispěvovatel
Založen: 20.12.2009
Příspěvky: 157
Bydliště: U Prahy




Ten motor není dělaný na to že v 98% jízdy full v otáčkách mezi 6500 - 8500... Takže honování za těch necelých 500km úplně zmizí, vodítka ventilů jsou na odpis protože nejen že hodně točí ale ventily mají daleko větší dráhu (zdvih) než se sériovou vačkou...
Olej se tam leje tuším 10W60, je to prostě ten co se leje do Ferrari Very Happy
Jezdí s tím sprinty nějakých 8 let si myslím kdy začínal od nuly. A je to prostě tak, každou zimu jde motor ven a tyhle věci se musí vyměnit. Někdy i praskne píst mezi kroužkama, je toho hodně co se na tom stalo, co to nevydrželo Smile A když vydrží, je prostě vylítanej...

Nezapomínejte taky na to že tady je motor, písty, všechny tyhle věci série favorit ve kterým jezdil váš táta nebo dědeček... O?i sem tam
Časomíry zajíždí nějakých 14,5 - 15sec Mrknut?

_________________
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st únor 15, 2017 8:50 pm Citovat
Velký metař
Přispěvovatel
Založen: 17.1.2017
Příspěvky: 104
Bydliště: Jihlava




To video je super , to leti a toci jak blby Smile Prevodovku mas serii nebo preskladanou , a mas treba i samosvor ? A ta vacka ma kolik stupnu ? Tipuju aspon 320/320 , ale urcite me oprav a rozepis se , co treba vyfuk a tak . Jinak to je velice povedeny lol

_________________
O1 ASZ 96kw serie
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st únor 15, 2017 9:18 pm Citovat
zero1724
Aktivista
Založen: 3.8.2008
Příspěvky: 2360
Bydliště: Jižní Čechy




Ano ano, slabina ohv jsou nízké otáčky, nedivím se, že to lítá, to co mají kluci na rally není serie a nikdy nebyla...

_________________
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt únor 16, 2017 9:34 am Citovat
Vici
Aktivista
Založen: 7.8.2008
Příspěvky: 7051




Hodně slušné. Je pod hlavou těsnění nebo je to při takové kompresi na kroužky?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt únor 16, 2017 12:37 pm Citovat
playboy
Přispěvovatel
Založen: 20.12.2009
Příspěvky: 157
Bydliště: U Prahy




Jak jsem psal hned nahoře, je to kámošovo auto - abych se nechlubil cizím peřím Smile Já se pak rád pochlubím tou 1,6, která doufám dosáhne 160-170PS Smile

Převodovka je sériová a taky spotřeba převodovek za sezónu tomu odpovídá Very Happy Jelikož jde o setiny tak musí řadit strašně rychle, což v těch otáčkách převodovky nezvládají... Ani sebelepší olej nepomohl. Vždycky v podstatě po jednom dni sprintů úplně zčerná a jsou protočené ložiska v obalu i když se sestaví přesně na vůle atd... Prostě tyhle otáčky nezvládá nic

Kolik stupňů má vačka, to právě nikdo neví. Ta se objevila ale zatím nikdo nedokázal říct kolik to je Velmi ??astn? Možná vzít jí přímo za nějakým výrobcem vaček, dokázal by to změřit ale to zase nemá význam, hlavní je, že funguje Mrknut?

Svody a výfuk jsou samozřejmě na zakázku vzhledem k požadavkům a použití auta a zdá se že to také funguje správně Very Happy

Pod hlavou je normálně těsnění, to kupodivu drží Very Happy

_________________
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá únor 17, 2017 7:31 pm Citovat
turbo kamna power
Aktivista
Založen: 15.4.2008
Příspěvky: 4001
Bydliště: Praha




Jestli je celý auto seskládaný z náhodně sebraných věcí bez jakýchkoliv základních znalostí, jako je časování vačky, tak to je docela zázrak, že z toho vyšly takový koně Sm?ch

_________________
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Polo 6N2 1.4i
Octavia II 1.6 TDI
Volvo V70 II D5
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so únor 18, 2017 11:41 am Citovat
tiff
Přispěvovatel
Založen: 24.6.2009
Příspěvky: 216
Bydliště: Praha




Takhle se to v naší komunitě prostě dělá, já taky nevím jaké má moje vačka přesné parametry



Tohle je teda silniční motor na běžné ježdění, takže žádná pila, co točí přes 8t, ale předjet se tím dá Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so únor 18, 2017 4:54 pm Citovat
playboy
Přispěvovatel
Založen: 20.12.2009
Příspěvky: 157
Bydliště: U Prahy




Podle toho co se na tom autě udělalo asi je jasný že znalostí motoráře je víc než dost Mrknut?
Není pouze známo jestli je to 304/304 nebo 320/320 O?i sem tam Dle "oka" je to prý určitě víc než 304 ale přesně se to nezjišťovalo...

Hold to tady u toho není jako u TDI - nasadit trysky, turbo, cooler, spojku, udělat soft a nazdar Velmi ??astn? Je to motor co byl stavěný na 2000ot dědy z Prahy na chalupu o víkendu Velmi ??astn?
A o tom, že tohle funguje svědčí výsledky na sprintech - první a druhá místa v kategorii kde jsou upravené Hondy V-TEC Velmi ??astn?

TIFF - to je slušný výkon Very Happy To je to hnědé co taky bylo někde na sprintu?

Hejtům zdar Mrknut?

_________________
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Škoda Favorit na sprinty - 129PS, 144Nm MAHA
 Obsah fóra Dieselpower forum » Výsledky Vašeho měření - Grafy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 4  
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.