Škoda Favorit na sprinty - 129PS, 144Nm MAHA
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tak nemůže každý jen chválit, to by byla nuda a nikam by se člověk neposunul já jen, že zjistit časování vačky je docela jednoduchá věc, a pokud se ladí motor na max, tak je docela fajn to vědět... chystám se stavět motor 16V (vw), tak vím, že při stavbě musí člověk i trochu přemýšlet a né to vařit jak pejsek s kočičkou. U přeplňovanýho motoru je to trochu jednodušší, protože turbo trochu "zahladí" chyby a nedokonalosti, ale atmosféra neodpouští
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Tak to samozřejmě ale znáš fóra, hromada lidí tam nemá pomalu ani tušení jak vypadá motor pod víkem ventilů, natož hlouběji ale dělají chytráky...
Rád se nechám poučit jak "ostrost" vačky zjistit, sice mě to bude k ničemu protože mě se momentálně vačka vyrábí dle zadaných parametrů ale tak v životě se to neztratí
A ten 16V budeš stavět na vstřikování nebo také karburátory?
Rád se nechám poučit jak "ostrost" vačky zjistit, sice mě to bude k ničemu protože mě se momentálně vačka vyrábí dle zadaných parametrů ale tak v životě se to neztratí
A ten 16V budeš stavět na vstřikování nebo také karburátory?
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
pokud je vačka namontovaná, tak to zjistíš jednodušše, uděláš si u setrvačníku nebo řemenice značku, když začne otvírat ventil a druhou, když zavře a změříš úhel
16V bude se vstřikováním, přeci jen je 21. století ze začátku jen sériový digifant, ale časem bude určitě programovatelná jednotka vstřikování + zapalování a ITB ale chápu, že na sprinty, když tě zajímají jen vysoký otáčky a plný plyn, tak karbce udělají stejnou práci
16V bude se vstřikováním, přeci jen je 21. století ze začátku jen sériový digifant, ale časem bude určitě programovatelná jednotka vstřikování + zapalování a ITB ale chápu, že na sprinty, když tě zajímají jen vysoký otáčky a plný plyn, tak karbce udělají stejnou práci
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Díky, info předám dál
Jeden známý má ten samý motor z Felicie na vstřikování, plně programovatelné, čtyřklapky tuším přes 50mm a tomu to funguje skvěle, 190PS Ale jak píšeš, na sprinty je to jedno, od 4000ot kdy začne fungovat vačka to už karbece při full plynu zvládnou I na silnici se s tím dá jet normálně ale ten spodek je horší no..
Každopádně jsem zvědavý co z toho 16V vyleze, původně jsem totiž taky váhal jaký z nich
Jeden známý má ten samý motor z Felicie na vstřikování, plně programovatelné, čtyřklapky tuším přes 50mm a tomu to funguje skvěle, 190PS Ale jak píšeš, na sprinty je to jedno, od 4000ot kdy začne fungovat vačka to už karbece při full plynu zvládnou I na silnici se s tím dá jet normálně ale ten spodek je horší no..
Každopádně jsem zvědavý co z toho 16V vyleze, původně jsem totiž taky váhal jaký z nich
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Díky! Ono už to Hondám trošku dávalo na p.del Akorát rok 2016 byl takový horší, to snad měl tuším povětšinou druhá místa Ale celkem těsně...
Jméno Tomáš Drexler
Poslední obrázek je pět různých sprintů, tedy 5 výsledků
Jméno Tomáš Drexler
Poslední obrázek je pět různých sprintů, tedy 5 výsledků
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Petr Vohradník? Jestli se nemýlím, tak s tím sezónu 2016 bojoval horko těžko, tam většinou měla Honda kupodivu navrch
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
https://www.youtube.com/watch?v=fGUhh0__Czk
https://www.youtube.com/watch?v=gTtTqsen_7E
Tady nejde vkládat přímo okno s videem z YT?
https://www.youtube.com/watch?v=gTtTqsen_7E
Tady nejde vkládat přímo okno s videem z YT?
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Paráda.
O víkendu jsem si dovezl Favorita
Škoda, že jsem před lety nevzal na brzdu svoje Fáčko tehdejší. Evo III mělo obsah 1490 (78x78, klika KIT), vačka Motor-Excel atd s karbecem, pak Evo IV, to samé ale s MPI, soft M-E a hlavně komplet výfuk M-E se svody, celonerez - mistrovské dílo.. Rozebráno a rozprodáno tuším 2006
O víkendu jsem si dovezl Favorita
Škoda, že jsem před lety nevzal na brzdu svoje Fáčko tehdejší. Evo III mělo obsah 1490 (78x78, klika KIT), vačka Motor-Excel atd s karbecem, pak Evo IV, to samé ale s MPI, soft M-E a hlavně komplet výfuk M-E se svody, celonerez - mistrovské dílo.. Rozebráno a rozprodáno tuším 2006
Samozřejmě rozprodáno za zlomek pořizovací ceny.... to znám , když jsem ladil š120turbo.Vici píše:Paráda.
O víkendu jsem si dovezl Favorita
Škoda, že jsem před lety nevzal na brzdu svoje Fáčko tehdejší. Evo III mělo obsah 1490 (78x78, klika KIT), vačka Motor-Excel atd s karbecem, pak Evo IV, to samé ale s MPI, soft M-E a hlavně komplet výfuk M-E se svody, celonerez - mistrovské dílo.. Rozebráno a rozprodáno tuším 2006
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Já v tom měl motor favorit sérii 1,3 s odlehčeným setrvákem o polovinu i s řemenicí, vyleštěný kanály,upravený kompresní poměr s 280 vačkou a s turbem z Una 1.3. Byl to celkem hukot. S tou ostrou vačkou to ale celkem žralo. Tím, že jsem to měl na běžné ježdění jsem to vyřešil vačkou ze š110r. Zahučel jsem v tom dost pěněz,ale ani koruny nelituji... kdo su Škodovku řídil na to dodnes vzpomíná Lituju jen toho, že v té době nebylo běžní mít telefon s videem a tak žádný nemám... jen pár fotek.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER