Turbo z 2,5Tdi audi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cddj1987
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 24 říj 2014, 20:02

Turbo z 2,5Tdi audi

Příspěvek od cddj1987 »

Zdravim chcel by vediet ci je na 110kw a 132kw rovnake turbo. Vedel by mi niekto poradit?
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ne jedno je GT25 a druhé GT2052
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
cddj1987
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 24 říj 2014, 20:02

Příspěvek od cddj1987 »

Dakujem za rychlu odpoved, a ake su maximalne tlaky pri obidvoch turbach? a maju regulaciu alebo obtok? Potrbujem to na zastavbu do Patrola
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Regulace, 1,9bar.
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Uživatelský avatar
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Ladas se překlep , mel určitě na mysli GT20

Blonn - 1.9 bar když se da do1.9tdi. Dat tomu takovéj tlak u 2.5 tak lehne v druhej zatáčce , ten patrol pocitam nebude mít obsah 1.9 L nebo tak nějak podobně
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Jo, to jsem prehlid. Ja furt upravy tdi ;)
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Přesněji VNT20 nebo GT2052V, obě podobný výkonový potenciál, regulace naklapěním lopatek, jen VNT20 je starší generace/konstrukce. Chtělo by to napsat aspoň objem motoru toho patrola...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
cddj1987
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 24 říj 2014, 20:02

Příspěvek od cddj1987 »

objem je 2,8 je to naftak samozrejme
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

ještě komůrkáč tipuju :) budeš mít problémy s EMP, je to moc malé turbo na takový motor. Počítej s tlakem kolem 1 bar, možná 1,2 max...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
cddj1987
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 24 říj 2014, 20:02

Příspěvek od cddj1987 »

a vedeli by ste mi odporucit nejake ine turbo pre ten motor? ide nam hlavne o nabeh od nizkych otacok
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

pokud ti jde hlavně o náběh tak proč ne, ale nesmíš to přehnat s plnícím tlakem :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
cddj1987
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 24 říj 2014, 20:02

Příspěvek od cddj1987 »

tak dik za radu, nastavime to na 1,2 a uvidime
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Pokud se jedna o komurkac, zvolil bych neco vetsiho. Jako zaklad pro nejake slusne vysledky vidim 2056 v Mercedesu (asi jedna z nejvetsich 2056) ale spis bych tam dal 2260 a nebal bych se obtokove verze z Iveca (klidne 2259).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
cddj1987
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 24 říj 2014, 20:02

Příspěvek od cddj1987 »

len to ze sa nam jedna hlavne o rychly nabeh a pri väcsom turbe to uz tak zrejme nebude, samozrejme teraz je tam obtok
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Paklize je to komurkac tak bych se toho nebal. Prinejhorsim verim, ze se da "postelovat" cerpadlo, nebo se mylim?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“