Oprava váhy vzuchu BOSH (do 100 CZK)

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

izero
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 16 zář 2007, 01:46

Oprava váhy vzuchu BOSH (do 100 CZK)

Příspěvek od izero »

Pre záujemcov, existuje možnosť, ako opraviť BOSH váhy vzduchu, potvrdzujem, že funguje, cena do 100 CZK, aj to je prehnaná cena. Doporučujem, ušetrené peniaze radšej investujte do pravidelnej výmeny oleja (ak jazdíte v meste, vymieňajte už po 10.000km :o )

link:

http://www.geocities.com/tech4tdi/

V menu vyberte "Dead MAF booster".

Nastavenie buď cez VAG alebo voltmetrom, treba zmerať napätie na správnom BOSHi v 3.000 otáčkach pod záťažou, nie voľnobeh a toto napätie nastaviť potom na module pomocou trimru ... prinajhoršom trimer do polovice dráhy, otestovať a potom podľa subjektívneho pocitu pridávať, kým to nebude správne jazdiť. Ale nepridávať moc, ono to zvýši výkon (dlžku vstreku), ale v maximálke nad 160km/h vás bude hádzať do "mininouzáku", ktorý zmizne ubraním plynu + VAG bude hlásiť občasný skrat na +5V, takže nastaviť s rozumom.

Odskúšaný je aj prevodník BOSH - PIERBURG, doporučujem ale zväčšiť odpor, ako sa píše v poznámke k článku.

Veľa šťastia.
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

5mm vrták a je to taky (LOL)
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
PEEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 14 zář 2006, 10:15
Bydliště: Košice, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PEEK »

Povedal by som, ze na dnesne casy zlozita a zastarala schema. Vlastne ide len o linearne zosilnenie, takze staci bezny operacny zosilnovac s unipolarnym napajanim a rail-to-rail vystupom. Takych je dnes spusta a v prevedeni "industrial" ci "automotive" by mali byt bezne a lacne. Myslite, ze ECU je postavena z "military" komponentov? A to je pre jazdu daleko kritickejsia...
Octavia I 1.9TDI-81kW/ASV/Elegance/MR2002
Octavia II Scout 2.0TDI-103kW/CFHC/MR2012
izero
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 16 zář 2007, 01:46

Příspěvek od izero »

Peeku, unipolárne OZ a všetko, čo píšeš je krásne.... ale tak ako vo všetkom, aj tu existuje omnoho viac riešení.

Totižto, narozdiel od KCčiek, ktoré nájdeš kdekoľvek v šuplíkových zásobach, unipolárny OZ nikto nedrží bežne v šuplíkových zásobách. A keď potrebuješ často čo najrýchlejšie jazdiť, je Ti nejaký unipolárny OZ šum a fuk, rovnako ako týždeň čakania na dobierku.

Nuž, skús sa občas na veci pozerať aj z pohľadu obyčajného človeka, nie elektrotechnického profíka. Ja sa tiež napr. chystám urobiť tento obvod úplne inak, s programovateľnými charakteristikami schopnými znižovať spotrebu aj reguláciou tlaku turba s PIC ... ale to už nebude riešenie, ktoré rozbehá každý zo šuplíkových zásob (noteeth) .. akže tak Peeku
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38

Příspěvek od dodi911 »

cippis píše:5mm vrták a je to taky (LOL)
Ako to mislis s tym vrtakom :?
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

dodi911 píše:
cippis píše:5mm vrták a je to taky (LOL)
Ako to mislis s tym vrtakom :?
velmi jednoducho vrtnut a je to... ;) (LOL)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
jansko
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16 srp 2007, 09:15

Příspěvek od jansko »

dost ma to tu zaujalo, avsak nemam ani voltmeter, co by snad nebol az taky problem, hlavne je ze nemam ani VAG COM a uz vobec nie kabel. Poradte kde to vsetko zohnat a napisem vam dakujem. :)
180BHP 2,5 TDI
Uživatelský avatar
lucky.jack
Přispěvovatel
Příspěvky: 655
Registrován: 30 led 2010, 16:49
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od lucky.jack »

cupra píše:
dodi911 píše:
cippis píše:5mm vrták a je to taky (LOL)
Ako to mislis s tym vrtakom :?
velmi jednoducho vrtnut a je to... ;) (LOL)
Nějaký podrobější postup kde to vrtnout by nebyl?
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

co máš do váhy jako by vstup pro vzduch- vidíš tam drát, tak z druhé strany at přes ten drát muže proudit vzduch
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Zlatuška Eduard
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 11 říj 2010, 15:20

Příspěvek od Zlatuška Eduard »

Tak jsem to provrtal a jdu to testnout.A jestli to nepude táááááááááák si vemu (LOL) kladivo a pak vám řeknu co tomu je.
Zlatuška Eduard
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 11 říj 2010, 15:20

Příspěvek od Zlatuška Eduard »

Tak je to blbost -5mm vrták a je to taky.Pekné hovnisko.Váhu jsem namontoval s tou dírou a nic,je mrtvá. (wallbash)
CHtěl jsem poslat obrázek té provrtané váhy,ale fakt nevím jak ho sem dostat,tak možná příště.
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

Zlatuška Eduard píše:Tak je to blbost -5mm vrták a je to taky.Pekné hovnisko.Váhu jsem namontoval s tou dírou a nic,je mrtvá. (wallbash)
CHtěl jsem poslat obrázek té provrtané váhy,ale fakt nevím jak ho sem dostat,tak možná příště.
o vrtání už tu bylo mnoho napsáno, ja kdysi taky vrtal, jelo to o malinko líp,ale kolem 2 000 ot. to škubalo a to jsou otáčky nejvíce používané u dieselů a druhá věc,váha se dá repasovat,a když ji pak někam pošlu s dírou,tak mi ji obratem vrátěj, hlavně když je to výměnou za repas+doplatek,nemám z toho vrtání po své zkušenosti nějak zvláštní pocit výhry,jen 1 ks váhy na vyhazov :?
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

odkaz 1 prispevku uz nefunguje, takze tema je mrtva
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
chipik
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 12 lis 2009, 20:29

Příspěvek od chipik »

Kdepak. Pouze změna názvu stránky ..
Aktuální název:

http://www.oocities.org/tech4tdi/
Vag BoBo
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 15 lis 2011, 13:17

Příspěvek od Vag BoBo »

Potřeboval bych poradit s váhou vzduvhu, tady je log: LOG-01-003-010-011.CSV
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“