Oprava váhy vzuchu BOSH (do 100 CZK)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Oprava váhy vzuchu BOSH (do 100 CZK)
Pre záujemcov, existuje možnosť, ako opraviť BOSH váhy vzduchu, potvrdzujem, že funguje, cena do 100 CZK, aj to je prehnaná cena. Doporučujem, ušetrené peniaze radšej investujte do pravidelnej výmeny oleja (ak jazdíte v meste, vymieňajte už po 10.000km )
link:
http://www.geocities.com/tech4tdi/
V menu vyberte "Dead MAF booster".
Nastavenie buď cez VAG alebo voltmetrom, treba zmerať napätie na správnom BOSHi v 3.000 otáčkach pod záťažou, nie voľnobeh a toto napätie nastaviť potom na module pomocou trimru ... prinajhoršom trimer do polovice dráhy, otestovať a potom podľa subjektívneho pocitu pridávať, kým to nebude správne jazdiť. Ale nepridávať moc, ono to zvýši výkon (dlžku vstreku), ale v maximálke nad 160km/h vás bude hádzať do "mininouzáku", ktorý zmizne ubraním plynu + VAG bude hlásiť občasný skrat na +5V, takže nastaviť s rozumom.
Odskúšaný je aj prevodník BOSH - PIERBURG, doporučujem ale zväčšiť odpor, ako sa píše v poznámke k článku.
Veľa šťastia.
link:
http://www.geocities.com/tech4tdi/
V menu vyberte "Dead MAF booster".
Nastavenie buď cez VAG alebo voltmetrom, treba zmerať napätie na správnom BOSHi v 3.000 otáčkach pod záťažou, nie voľnobeh a toto napätie nastaviť potom na module pomocou trimru ... prinajhoršom trimer do polovice dráhy, otestovať a potom podľa subjektívneho pocitu pridávať, kým to nebude správne jazdiť. Ale nepridávať moc, ono to zvýši výkon (dlžku vstreku), ale v maximálke nad 160km/h vás bude hádzať do "mininouzáku", ktorý zmizne ubraním plynu + VAG bude hlásiť občasný skrat na +5V, takže nastaviť s rozumom.
Odskúšaný je aj prevodník BOSH - PIERBURG, doporučujem ale zväčšiť odpor, ako sa píše v poznámke k článku.
Veľa šťastia.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 96
- Registrován: 14 zář 2006, 10:15
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Povedal by som, ze na dnesne casy zlozita a zastarala schema. Vlastne ide len o linearne zosilnenie, takze staci bezny operacny zosilnovac s unipolarnym napajanim a rail-to-rail vystupom. Takych je dnes spusta a v prevedeni "industrial" ci "automotive" by mali byt bezne a lacne. Myslite, ze ECU je postavena z "military" komponentov? A to je pre jazdu daleko kritickejsia...
Octavia I 1.9TDI-81kW/ASV/Elegance/MR2002
Octavia II Scout 2.0TDI-103kW/CFHC/MR2012
Octavia II Scout 2.0TDI-103kW/CFHC/MR2012
Peeku, unipolárne OZ a všetko, čo píšeš je krásne.... ale tak ako vo všetkom, aj tu existuje omnoho viac riešení.
Totižto, narozdiel od KCčiek, ktoré nájdeš kdekoľvek v šuplíkových zásobach, unipolárny OZ nikto nedrží bežne v šuplíkových zásobách. A keď potrebuješ často čo najrýchlejšie jazdiť, je Ti nejaký unipolárny OZ šum a fuk, rovnako ako týždeň čakania na dobierku.
Nuž, skús sa občas na veci pozerať aj z pohľadu obyčajného človeka, nie elektrotechnického profíka. Ja sa tiež napr. chystám urobiť tento obvod úplne inak, s programovateľnými charakteristikami schopnými znižovať spotrebu aj reguláciou tlaku turba s PIC ... ale to už nebude riešenie, ktoré rozbehá každý zo šuplíkových zásob .. akže tak Peeku
Totižto, narozdiel od KCčiek, ktoré nájdeš kdekoľvek v šuplíkových zásobach, unipolárny OZ nikto nedrží bežne v šuplíkových zásobách. A keď potrebuješ často čo najrýchlejšie jazdiť, je Ti nejaký unipolárny OZ šum a fuk, rovnako ako týždeň čakania na dobierku.
Nuž, skús sa občas na veci pozerať aj z pohľadu obyčajného človeka, nie elektrotechnického profíka. Ja sa tiež napr. chystám urobiť tento obvod úplne inak, s programovateľnými charakteristikami schopnými znižovať spotrebu aj reguláciou tlaku turba s PIC ... ale to už nebude riešenie, ktoré rozbehá každý zo šuplíkových zásob .. akže tak Peeku
- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové
co máš do váhy jako by vstup pro vzduch- vidíš tam drát, tak z druhé strany at přes ten drát muže proudit vzduch
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 11 říj 2010, 15:20
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 11 říj 2010, 15:20
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
o vrtání už tu bylo mnoho napsáno, ja kdysi taky vrtal, jelo to o malinko líp,ale kolem 2 000 ot. to škubalo a to jsou otáčky nejvíce používané u dieselů a druhá věc,váha se dá repasovat,a když ji pak někam pošlu s dírou,tak mi ji obratem vrátěj, hlavně když je to výměnou za repas+doplatek,nemám z toho vrtání po své zkušenosti nějak zvláštní pocit výhry,jen 1 ks váhy na vyhazovZlatuška Eduard píše:Tak je to blbost -5mm vrták a je to taky.Pekné hovnisko.Váhu jsem namontoval s tou dírou a nic,je mrtvá.
CHtěl jsem poslat obrázek té provrtané váhy,ale fakt nevím jak ho sem dostat,tak možná příště.
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku