VW T5 2,5 TDI 96kw 267PS 576Nm
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
VW T5 2,5 TDI 96kw 267PS 576Nm
Přidám další "rychlou" dodávku co brázdí silnice s touhle úpravou už rok a půl Je to moje montážní auto a tak trochu for fun když si někdo zbytečně troufá Samozřejmě to má prázdné 2t, většinou je to k tomu naložené takže to není až takový zázrak
A co víc, 90% jízd to jezdí na "EKO" soft, kde je kouřivost jen než se roztočí turbo a spotřeba je o cca 2l nižší než na ostrý soft...
Je to tedy Transporter T5
2,5 TDI 96kw AXD
litinové svody- dovoz (nerez popraskala do měsíce už na nižším výkonu)
hybrid turbo
kat off
spojka komplet z AXE (128kw) - pasuje přímo
trysky Firad +80%
cooler (stále malý)
soft Profituning EKO- 211PS 466Nm, HARD- 267PS 576Nm
odstraněn omezovač rychlosti
omezovač otáček alá benzín
najeto 310 000km, motor původní a bez opravy
převodovka původní a bez opravy
Auto koupil jako funglovku ve VW soused a já pak od něj, takže vím, že se na tom nic nedělalo
Jak je vidět v grafu, je tam u 3800ot propad - vysoká teplota vzduchu za coolerem, zasáhla jednotka. Naměřeno při brzdění bylo přes 100st (červenec).
Soft by měl být na 290PS, k výměně cooleru za větší jsem se nedostal
Čas na sprintu: ~16,5s
Spotřeba na EKO: 16l/100km
Spotřeba na full: 18l/100km
A co víc, 90% jízd to jezdí na "EKO" soft, kde je kouřivost jen než se roztočí turbo a spotřeba je o cca 2l nižší než na ostrý soft...
Je to tedy Transporter T5
2,5 TDI 96kw AXD
litinové svody- dovoz (nerez popraskala do měsíce už na nižším výkonu)
hybrid turbo
kat off
spojka komplet z AXE (128kw) - pasuje přímo
trysky Firad +80%
cooler (stále malý)
soft Profituning EKO- 211PS 466Nm, HARD- 267PS 576Nm
odstraněn omezovač rychlosti
omezovač otáček alá benzín
najeto 310 000km, motor původní a bez opravy
převodovka původní a bez opravy
Auto koupil jako funglovku ve VW soused a já pak od něj, takže vím, že se na tom nic nedělalo
Jak je vidět v grafu, je tam u 3800ot propad - vysoká teplota vzduchu za coolerem, zasáhla jednotka. Naměřeno při brzdění bylo přes 100st (červenec).
Soft by měl být na 290PS, k výměně cooleru za větší jsem se nedostal
Čas na sprintu: ~16,5s
Spotřeba na EKO: 16l/100km
Spotřeba na full: 18l/100km
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Dík Je to předokolka a poloosa mě nechala jednou, celkově jednou za život toho auta a to bylo asi ve 220 - 230 000km. Tak jsem dal novou org. VW a zatím drží ale už jí radši moc nedávám protože předtím to jezdilo dálnice, teď to jezdí kratší trasy a hlavně mým stylem, což poloosy a dvouhmota docela trpí
Před touhle úpravou už držely 215PS a asi 530Nm na sériovém turbu ze 128kw, takže nástup byl docela razantní (v SW jsem chtěl co nejmenší prodlevu a rychlý nástup)
Před touhle úpravou už držely 215PS a asi 530Nm na sériovém turbu ze 128kw, takže nástup byl docela razantní (v SW jsem chtěl co nejmenší prodlevu a rychlý nástup)
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
absolutne nechapem naco je toto dobre ...dodavka a taky silny motor ..chapem ze 5 valec je ina kava tam staci tak dobre chip ale taketo upravy pre tento dodavku ? sak ta krabica sa prevrati v zakrute alebo nebude stihat brzdit ..no inaksie vykon odpadne 5 valec je 5 valec ten znesie vela a ktomu taka vysoka spotreba ved to som nemal ani na audine 5 valec benzin a ani taky vykon ale i tak je to diesel
- UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Tento 5valec urcite znesie veľa
Podarený motor .. Myslene na R5 všeobecne nie konkrétne toto auto.
Ale. Výsledky sú skutočne fajn.
Podarený motor .. Myslene na R5 všeobecne nie konkrétne toto auto.
Ale. Výsledky sú skutočne fajn.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Toto je dobre for fun A tady mi šlo "o styl"... Kdo kdy viděl dodávku co má takový výkon? Resp. T5? Ano, je nás pár v republice, typoval bych do 10 100%, možná i do 5.. A o tom to je
Převrátí v zatáčce? Jel jsi někdy v T5? Kdejakou jedničku octu si v zatáčkách namažu na chleba i když na ní obuto 235/45 R17
Nevím jak jiné dodávky ale T5 sedí neskutečně dobře.
Tady kousek od nás máme zatáčku, dlooouhou s houpákama kde s octou právě na těch gumách jedeš 120 a háže tě do protisměru. Já s T5 jedu 150 a držím se krajnice jako by nic. A to mám pneu 215/65 R16 v "C"
Konkrétně v téhle zatáčce se honím se spoutou lidma co se chytnou... Ještě nikdy nikdo s jakýmkoliv osobákem v ní nebyl rychlejší...
Brzdy jsou dostačující, má to i v zadu "velký" a dvojitý chlazený kotouč. Jen na dálnici třeba z 200km/h vyloženě dobrzdit nečekaný auto z pravého pruhu je horší.
Ucho: S tím se počítá, až odejde tvrdokov na válcích, budu shánět převložkování a jede se dál
Převrátí v zatáčce? Jel jsi někdy v T5? Kdejakou jedničku octu si v zatáčkách namažu na chleba i když na ní obuto 235/45 R17
Nevím jak jiné dodávky ale T5 sedí neskutečně dobře.
Tady kousek od nás máme zatáčku, dlooouhou s houpákama kde s octou právě na těch gumách jedeš 120 a háže tě do protisměru. Já s T5 jedu 150 a držím se krajnice jako by nic. A to mám pneu 215/65 R16 v "C"
Konkrétně v téhle zatáčce se honím se spoutou lidma co se chytnou... Ještě nikdy nikdo s jakýmkoliv osobákem v ní nebyl rychlejší...
Brzdy jsou dostačující, má to i v zadu "velký" a dvojitý chlazený kotouč. Jen na dálnici třeba z 200km/h vyloženě dobrzdit nečekaný auto z pravého pruhu je horší.
Ucho: S tím se počítá, až odejde tvrdokov na válcích, budu shánět převložkování a jede se dál
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Tady mas dalsiho . Delali jsem na tom vse kolem motoru . Jezdi to masakralne . Tak sorry za spem
https://www.sportovnivozy.cz/87490-volk ... ech-vsetin
https://www.sportovnivozy.cz/87490-volk ... ech-vsetin
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Právě o tom vím že existuje Asi před 2 lety?? jsem někde viděl video jak to hulí atd... To je správný
Máš k tomu někde graf? Ten jsem myslím nenašel
Dalšího měl Lukáš - ten už je ale v sérii, a dalšího jsem myslím viděl tady na fóru
Máš k tomu někde graf? Ten jsem myslím nenašel
Dalšího měl Lukáš - ten už je ale v sérii, a dalšího jsem myslím viděl tady na fóru
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Jasně že počítá, to je ten o kterém jsem psal že jsem ho viděl tady na fóru Možná dokonce ještě jeden stříbrný na DP měl podobný výkon...
A menší kouřivost? Ano, šla by. Ale já NECHTĚL. Kouř byl z mé strany výslovný požadavek. Kdybych měl tento výkon bez kouře, upřímně bych byl zklamaný
A menší kouřivost? Ano, šla by. Ale já NECHTĚL. Kouř byl z mé strany výslovný požadavek. Kdybych měl tento výkon bez kouře, upřímně bych byl zklamaný
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
playboy píše:A menší kouřivost? Ano, šla by. Ale já NECHTĚL. Kouř byl z mé strany výslovný požadavek. Kdybych měl tento výkon bez kouře, upřímně bych byl zklamaný
Ikdyz se obavam, ze to je jen ztrata casu, tak si dovolim te poucit: je to presne obracene - na dosazeni vyssiho vykonu potrebujes hutnejsi spaliny a s tim souvisejici vyssi kourivost. Umeni tedy neni udelat hodne koni s vysokym stupnem kourivosti ale prave ze naopak.
Nicmene, samozrejme, ze chiptuner musi vedet co dela, protoze jde dosahnout i opacneho vysledku.
Jinak nyni uz vim, diky jakym lidem jsou prijimany nepopularni narizeni a opatreni ... verim, ze mluvim za drtivou vetsinu zdejsiho osazenstva, kteri to zde diskutuji kdyz napisu ironicky "dekujeme!"
PS: Malem se obavam zeptat (protoze uz vim, ze se to svrhne do diskuze ve stylu "co je ti po tom, je to jeho auto" namisto abych se dozvedel duvody) - co z toho, ze to huli mas? Nerikej mi, ze patris do skupiny lidi mentality tohoto stupne a projevu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Myslím si že věděl co dělá S klukama z DP jsem taky měl tu čest, mohl jsem zajet za nima... Ale věděl jsem moc dobře, že by to nekouřilo, nebo jen málo... Protože je to jejich vizitka a neradi dělají kouřící auta. Jenže já od malička jsem zastánce toho, že nafta musí hulit. Je to prostě ve mě a před 10lety jsem se do nafty poprvé dostal a nějakým způsobem ji přikrmil aby to kouřilo... Pak to šlo jen dál a dál
Někomu se líbí Nissan Juke, někomu přijde jako odporná věc. Někomu se líbí 3 patrové vily, někomu nízké bungalovy. Někdo rád uklidní svoje srdíčko a chce ekologické auto, já prostě ne.
Navíc je to ideální věc na cyklisty který jedou po silnici souběžné s cyklostezkou a navíc 2-3 vedle sebe apod.
Takže jak říkám, s fakt dost hulícíma autama jezdím léta celou ČR a defakto denně Prahu. Několikrát jsem dal pod nos za mnou jedoucím policajtům a nikdy mě za to ani nezastavili.
Až to bude skutečný problém a budou mě za to hrotit, buď nasadím menší trysky nebo to dám do "série" a nebo to pošlu do kytek a koupím jetou T6... Přece jen už tenhle pekáč mám přes 6let...
Takže hejtu zdar
Někomu se líbí Nissan Juke, někomu přijde jako odporná věc. Někomu se líbí 3 patrové vily, někomu nízké bungalovy. Někdo rád uklidní svoje srdíčko a chce ekologické auto, já prostě ne.
Navíc je to ideální věc na cyklisty který jedou po silnici souběžné s cyklostezkou a navíc 2-3 vedle sebe apod.
Takže jak říkám, s fakt dost hulícíma autama jezdím léta celou ČR a defakto denně Prahu. Několikrát jsem dal pod nos za mnou jedoucím policajtům a nikdy mě za to ani nezastavili.
Až to bude skutečný problém a budou mě za to hrotit, buď nasadím menší trysky nebo to dám do "série" a nebo to pošlu do kytek a koupím jetou T6... Přece jen už tenhle pekáč mám přes 6let...
Takže hejtu zdar
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex