Stránka 1 z 1

Audi A8, 4.0 TDI (ASE)

Napsal: 06 bře 2017, 16:29
od MarTkoo
Zdravím hoši, riešim nepojazdnu A8, problem je v nafte, podavačky v nadrži OK, vedenie OK, tlak sa dostane až na vstup CR čerpadla, odtial von už nejde. Je priamo na čerpadle nejaký (vadny) snimač, ktorí by zabranoval akemukolvek prietoku nafty do rozdelovacej lišty ? vysokotlakú trubku som vymontoval no pri točeni odtadial nevyjde ani kapka nafty. Za odpovede dakujem vopred.

EDIT: diagnostika samozrejme prebehla, závady napíšem nizšie,ale po vymazani zavad sa aj po točení už žiadne neobjavili a v meranych hodnotach vstrekovacia dávka 0bar.

17985 - ventil ulozeni motoru vpravo (N145)
P1577 - 000 - preruseni
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 19.5 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Provozní stav: 0
Provozní stav: 0
Provozní stav: 0
Teplota: 90.0*C

18080 - rizeni vetraku chlazeni 1
P1672 - 000 - preruseni / zkrat na kostru
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 9.8 %
Pracovní cyklus: 9.8 %
Pracovní cyklus: 9.8 %
Teplota: 9.9*C

18308 - rizeni vetraku chlazeni 2
P1900 - 000 - preruseni / zkrat na kostru
info o závadě:
Otáčky: 21 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 9.8 %
Pracovní cyklus: 0.4 %
Pracovní cyklus: 9.8 %
Teplota: 9.9*C

18440 - Klapka rízení pr.vzduchu v sacím potrubí
P2008 - 000 - elektrická závada
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 20.3 %
Pracovní cyklus: 2.0 %
Pracovní cyklus: 0.4 %
Teplota: 9.9*C

18284 - ventil pro podporu krouticiho momentu
P1876 - 000 - preruseni
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Provozní stav: 1
Provozní stav: 1
Provozní stav: 1
Teplota: 9.9*C

19591 - rizeni saciho potrubi rada valcu 1
P3135 - 000 - dolni stop nedosazena
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 27.3 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Pracovní cyklus: 87.9 %
Pracovní cyklus: 83.6 %
Pracovní cyklus: 0.4 %
Teplota: 9.9*C

17471 - regulace tlaku paliva
P1063 - 005 - meze regulace nedosazeny - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Otáčky: 1323 /min
Kroutící moment: 3.9 Nm
Rychlost: 56.0 km/h
Pracovní cyklus: 28.0 %
Napětí: 14.06 V
Tlak: 55.2 bar
Pracovní cyklus: 56.6 %
Teplota: 39.6*C

19463 - snimac polohy vack./klik. hridele (G40) - zadny signal
P3007 - 000 - - Sporadická
info o závadě:
Otáčky: 210 /min
Kroutící moment: 15.6 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
bez jednotek: 3.0
Napětí: 9.96 V
bez jednotek: 537.6
bez jednotek: 574.0
Otáčky: 0 /min


Readiness: 0 0 X X X

Napsal: 06 bře 2017, 16:46
od Huml
není trženej rozvoďák?

Napsal: 06 bře 2017, 17:05
od MarTkoo
ked štartujem tak ten zvuk nieje uplne idealny, znie to akoby nemal tlaky, ale moze to byt aj baterkou, do rána nabijem a uvidím. Inak tam je retaz ci remen ?
Meral som odpor čidla na čerpadle a ma 3,1ohm, mám tu ešte A6 3.0tdi a tá ma na tom čidle 5.5ohm.

Napsal: 06 bře 2017, 18:07
od Marek171
Rozvod ma reťaz ako aj v6ka, ale vysokotlake čerpadlo poháňa remeň ako aj na v6ke. Skontroluj teda ten remen či je ok ako pisal Huml, už som to riešiľ na 3litry, tiež z čerpadla ani deko nafty a remen rozthnutý :D

Napsal: 06 bře 2017, 18:11
od MarTkoo
Super, dakujem za radu, zajtra nato mrknem. Potom poprípade aka naročna je vymena toho remena ?

Napsal: 06 bře 2017, 20:50
od UchoTD
Nenáročná.

Napsal: 07 bře 2017, 09:52
od MarTkoo
takže remen na čerpadlo je OK, nejake dalšie typy ?
EDIT: remen tam síce je, ale netočí sa, idem to odmašlit a uvidím kde je problém.
EDIT II: zistil som, že sa nikam nedostanem, takze motor von.

Napsal: 09 bře 2017, 00:08
od dist01
Docela to trpi na vysokotlaky cepadla vydelej davkovaci ventyl a mrkni na spony. u techto cepdadel se tava to ze jak dojde pistek k horni uvrati tak se malinko prilepi u vrchu (stane se to hlavne za studena a kdyz je naftka hodne vyskozni) tak se strati predpeti vudci rolne a ta neni zajistena vudci rotaci tak se otoci vudci vacce o 180 a je vymalovano.

Napsal: 09 bře 2017, 16:23
od MarTkoo
Celá lava polovica motora (smer jazdy) sa netočí, takže motor von, rozvody von, hlavy von a uvidíme co dalej :)
Kazdopádne dakujem za rady.