Stránka 1 z 1
Astra H 1.7CDTi 74 kw Z17DTH nouzák
Napsal: 09 bře 2017, 13:07
od roman1648
Dřív to dělalo tak 1-2x do měsíce
pak zhruba každej týden, nyní už prý 5x za jízdu 10km
je mě divný že se to normálně pak samo vzpamatuje a jede to dál,nemusí se vypnout motor a znovu startovat..
Načítal jsem Delphinou - píše to jen sporadicky závadu plnícího tlaku
Turbo i baňka vizuálně nic moc,celý orezlý,manžetka na baňce prasklá...nikdo s tím nikdy nic nedělal tak asi vyndám turbo a dám ho vyčistit a třeba novou baňku
po startu se baňka zatáhne ale má tendenci jakoby pocukávat,tak myslím že to vázne
jiné nápady ?
díky
Napsal: 11 bře 2017, 20:33
od denny
Hlavně změř podtlak za chodu motoru v ovládacím systému.Pulsace můžou způsobovat prasklinky ve vedení podtlaků a to kdekoli.
Napsal: 12 bře 2017, 14:16
od roman1648
Ok dik
Napsal: 19 čer 2017, 11:03
od roman1648
tak na podtlacích jsem nic nenašel, vyndal jsem turbo, na to že je zepředu tak práce nic moc, ale je to
turbo má vůli jak prase, poohýbaný lopatky takže závada je asi jasná, horší že je to nějakej atyp ( Mitsubishi ) a nevím jestli vůbec půjde opravit..
Napsal: 19 čer 2017, 21:44
od hansdob
Jde repas bez problemku.
Napsal: 20 čer 2017, 07:26
od roman1648
jj, jen mě říkal že ten střed nemají že se musí objednat
proč to odešlo ? má tam asi 170tis., olej několik posledních let co 10tis.
koukal jsem na tu trubičku centrálního mazání, to má venkem snad 3mm takže aby nebyla stejně nějaká přispaná, nejradši bych dal novou..?
Napsal: 20 čer 2017, 12:50
od hansdob
Nemá tak před půl rokem rozvody?? Pokud ano udělal je někdo na zkušeného VW mechoše a je veprdeli olejové čerpadlo
Napsal: 20 čer 2017, 13:05
od Marek001
Motor je inak mechanicky v poriadku? (narážam na to či je dobrý tlak mazania, býval tam problém s olejovým čerpadlom)
Napsal: 20 čer 2017, 13:08
od roman1648
to nevím čéče, musím se doptat
ale myslím že tam něco řešil s nějakým kolem na rozvodech - to je to jak se povolovalo?
tlak změřím jak to bude v kupě samozřejmě..
Napsal: 20 čer 2017, 13:09
od roman1648
hansdob píše:Nemá tak před půl rokem rozvody?? Pokud ano udělal je někdo na zkušeného VW mechoše a je veprdeli olejové čerpadlo
Co je tam za vyjeb ?musím to od něho zjistit co tam bylo/nebylo dělaný..
díky
Napsal: 20 čer 2017, 13:14
od Marek001
Je to dosť háklivé na správne napnutie remeňa (a ak si to s niečím nemýlim tak je aj viac typov kladiek), raz som menil to čerpadlo, potom dal majiteľ to auto od strachu radšej preč

Napsal: 20 čer 2017, 13:18
od roman1648
Ono to jako normalne jezdili jen obcas nouzak no,tak par mesicu ho to pry zlobi,ted se to zacalo zhorsovat tak to dovezl a ja skoncil u turba
Kolik to ma mazat?
Napsal: 20 čer 2017, 14:58
od hansdob
když někdo nedá správné rozvody nebo neudělá postup jak má a udělá to jako běžně na VW tak cca do půl roku lehne olejové čerpadlo a to z duvodu přepnutí rozvodového řemenu ( takových už tu bylo neurékom) několik 4 dokonce takže kvůli cenám těchto motorů motor ven a nechal jsem si převrtat blok a osadit vložkou pro olej čerpadlo.
Tady už se nepovolovalo to bylo na předchudci Y17XXX jinak ale olej čerpadla jsou stejný a systém rozvodů taky a tím pádem i duležitost nastavení rozvodu a dodržení postupu aby nedošlo k přepnutí on je totiž ten řemen poměrně dooost na "volno" když je dobře.
tlak 1,27 (na volnoběh) cca850ot