Kde je podle vás nejlepší spotřeba ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
NN, Lupo je PD celohliník, ty nový 1.2tdi jsou vlastně useklá 1.6TDI, takže CR, litina blokMarek77 píše:Ten motor jsem ještě nikdy na vlastní woko neviděl. To je něco, co bývalo v Lupo 3L ?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Jinak nezapomínat, že odpor vzduchu roste s kvadrátem rychlosti já mám třeba u služební octavie rozdíl ve spotřebě, pokud jedu 130 nebo 140km/h, skoro 0,4l/100km, což je dost
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Člověk si také musí příznat chyby, které si prostě zaplatí..Moje žena na rozdíl ode mne má spotřebu úžasnou, ale já většinou nedojíždím setrvačností, dobržduji, rád motor vytáčím do červeného a řadím v kalupu , protože motor vydává zvuky mému uchu libé. Jsem také chytlavý na střelce, který se mi cpe na kufr a rád jim zvednu adrenalin ale tuhle jsem tak naštval Forda, že začal předjíždět jako magor a bylo to v jeho případě o život. Ale opravdovým bucharům ihned uhýbám, to je slušnost. Takže tyhle úchylky nejsou zadarmo a proto má můj obdiv ten, který plynulou jízdou bez překážení dokáže ještě uspořit palivo a přitom potěšit motor ..
nepropadat panice...
Jo - teoreticky je nejmenší spotřeba někde okolo nejvyššího MK, ale to platí pouze pro MAX dávku paliva, která je v reálné provozu naprosto zanedbatelná část jízdy. V autě, kamionu, je vždy lepší jezdit na co nejmenší otáčky. Proto jsou dnes tak dlouhé převody a velký mk už od volnoběhu. Snad kromě extrémů jako táhlé kopce kde by motor jel na max. výkon.