rada ohledně čipu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ladulel
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 06 říj 2010, 18:05
Bydliště: Ustí nad Orlicí

Js

Příspěvek od ladulel »

Js
Naposledy upravil(a) ladulel dne 19 úno 2019, 15:32, celkem upraveno 2 x.
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
ladulel
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 06 říj 2010, 18:05
Bydliště: Ustí nad Orlicí

Příspěvek od ladulel »

A jako sorry ale třeba zde: http://www.dp-race.com/shop/audi-cs/a4- ... 64kw450nm/

Dát za to takový prachy, tak to fakt ne...
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 30 pro 2010, 20:01

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Nic vzlom samozrejme .Ale skus to dat na brzdu a zarucujem Ti ze to to iste nebude ani z daleka a tu ide aj o ine ako len o graf ale aj o kvalitu spracovania a vysledok ako taky napriklad dymivost co ti na aute s dpf nevidis ale pri nekvalitnej uprave rovna sa rychla smrt,teploty vysoke egt rivna sa K.O turbo ,tesnenie pod hlavou atd atd ,Samotne spalovanie co ma vplyv na samotny valec ,piest atd atd a v neposlednom rade aj ten samotny priebeh krutaku a vykonu a neverím ze autochip bude porovnatelny akym kolvek sposobom s upravcami ako Fun alebo DP!! No a nakoniec usetrene love (a 10 x viac) za chip skončia za opravy a nasledna oprava aj chipu za dalsích 10000ck !!Je to kazdeho vec ale na tomto sa fakt neoplati setrit!!!!!
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 30 pro 2010, 20:01

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Pozri si co stoji nove turbo nie repas a mas tam hned 18000ck ak som nepovedal malo :) a to je len jedna vec ktora Ti moze odist po nekvalitnej uprave !!Tak co sa oplati viac?
Ja som sa poucil a odvtedy sa tomu vejujem dost intenzivne a zarucene Ti viem povedat ze to ako som to popisal sa naozaj deje a poznam kopec ludi co nato takto doplatili.peace
Naposledy upravil(a) Fabia353ZZ dne 04 led 2018, 07:41, celkem upraveno 1 x.
ladulel
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 06 říj 2010, 18:05
Bydliště: Ustí nad Orlicí

Příspěvek od ladulel »

Buďto to bude fungovat, nebo ne holt. Předchozí auto s nalejvárnou majiteli bezproblému a investic funguje už přes 100tis a zdůrazňuji že celkově to auto má najeto skoro 400tis. Já se ptám jak je to teda možný, že to nelehlo, když se to tak strašně liší od upravy od profika za x tisíc? Hmm :?
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

ladulel píše:Buďto to bude fungovat, nebo ne holt. Předchozí auto s nalejvárnou majiteli bezproblému a investic funguje už přes 100tis a zdůrazňuji že celkově to auto má najeto skoro 400tis. Já se ptám jak je to teda možný, že to nelehlo, když se to tak strašně liší od upravy od profika za x tisíc? Hmm :?
Skusim sa ktomu vyjadrit.Tak neviem ake auto bolo odnich upravene a ako bolo konstrukcne zlozite na upravu.Za dalsie moze byt aj nemusi vykon zodpovedat tomu co slubuju.Myslim tym vcelom otackovom pasme.To ze auto ide lepsie rozmedzi od 1800 ot. do 3000ot. neznamena ze ma od 3800 do 4200 ot. zvyseny vykon.Kludne moze mat ten isty ale spodok moze mat vaicej NM a tym padom nam auto vystreli zospodu skvele a na nizsich prevodovych stupnoch aj lepsie ide kedze ma vaicej NM a zase vo vyssich otackach nieje turbo tak namahane a tak ani neodide a tym padom si ty ako laik s upravou spokojny a auto subjektivne ide lepsie iked vo vyssich otackach asi rovnako.
Ono keby som bol laik tak si najdem niaky usek cesty a zmeriam si casovo zrychlenie napriklad na 5 prevodovom stupni od 3000 do 4200 ot.Alebo ved neviem ci mas ale ak nie skus si zajst na brzdu a nehaj si auto zmerat vcelom otackovom rozsahu a uvidis aky tam je priebeh ci tam nieje prefuk na turbe atd...
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

on nechce nič počuť..načo..on to ma dobre
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 30 pro 2010, 20:01

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Misik presne si to trafil presne tak sa to obabrava!👍
ladulel
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 06 říj 2010, 18:05
Bydliště: Ustí nad Orlicí

Příspěvek od ladulel »

Hoši nevim, ale konkretně teď tahle audina jede nehorazně. O proti serii to je kurva znát. Až mám opravdu strach aby něco neodešlo. Od 1800ot to nabíhá až do červenejch a furt zrychluje. Nejsem až takovej závodník, ale tohle jsem nečekal :-D
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Fabia353ZZ píše:Misik presne si to trafil presne tak sa to obabrava!👍
No ono dobra uprava je otom ako auto ide vcelom otackovom rozsahu a nemala by zasadne skracovat zivotnost pohonneho ustrojenstva a ani napravy.No zase stakou upravou nieje kazdy zakaznik spokojny ale bohuzial dnesne auta s DPF a kopec dalsimi blbostami si vyzaduju kopec meraniii.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

UchoTD píše:on nechce nič počuť..načo..on to ma dobre
Tak ono treba brat do uvahy ze urcitym ludom proste DOBRE staci.Dobre je za 3 ale mne to zase nestaci.Ide lepsie nekazi sa je to ok.Ono kazdy pouziva auto inak v inych rezimoch jazdy...
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Velký metař
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 17 led 2017, 15:52
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Velký metař »

Tak taky pridam prispevek - konkretne asi pred 2,5 roku v tom Autochipu jsem byl se pro zajimavost optat na zvýseni výkonu moji rotacky 81kw. Na jakesi recepci sedela naprosto sebevedoma slecna ktera se po mem pozadvku na zvýseni výkonu s dalsimi zmenami na HW ( sani ASZ do turba i z nej + vetsi trysky PP 764 + turbo VA) zarazila a musela zavolat hlavniho technika ,který zrejmne vedel uplný hovno , 20 min nekam volal a nakonec mi rekl tohle oni nedelaji. Na muj dotaz zda to nedelaji nebo neumi mi neodpovedel, vytahl telefon který nezvonil a srab utekl nekam dozadu jejich dilny. Chtel jsem aspon po slecne telefon do firmy, ze jeste zavolam, tak mi dala jejich vizitku. Kdyz jsem asi po týdnu volal jak to teda je , tak mi slecna oznamila ,ze maji plno nejmin na pul roku a potom uz telefon radsi nebrala.
Takze co si ma tak asi clovek o nich myslet. Byla to obycejna rotacka. A to jsem jim zapomnel rict, ze to byl rv 98, tudiz pajeci jednotka

Pro mne resume je ,ze to jsou jen prachsprosti nalejvaci , kteri nic jinýho neumi :( Staci jedina vec v HW jina a jsou v prdeli, protoze v jejich nalejvacim pocitaci takovou moznost na naliti jaksi nemaji :( A to si jeste troufaji za to hovno co umi a vi stejne inkasovat kolem 4000,-kc a je to bez brzdy. Kdyby k tomu posadili 10letýho kluka a dali mu 200kc za naliti auta, vyjde to nastejno.

Laduleli , nechci ti vnucovat svuj nazor, ale napis sem klidne svoje dalsi zkusenosti s nalejvacima firmama jak resi tento ,pro ne asi zapeklitý, problem.
A to moje zkusenost se da rict byla na dnesni pomery jeste vcelku jednoducha. Dnesni moderni auta s DPF to je upne jina liga a bez kvalitnich znalosti a zkusenosti se to delat neda. Stoji to tezký prachy, vybaveni za statisice, brzda samotna atd .
Takze kdyz das dnes s novejsim autem za kvalitni upravu SW + odladeni na brzde nejakých 13- 15 tis kc , ver ze to je opravdu cena velice slusna.
O1 ASZ 96kw serie
ladulel
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 06 říj 2010, 18:05
Bydliště: Ustí nad Orlicí

Js

Příspěvek od ladulel »

Js
Naposledy upravil(a) ladulel dne 19 úno 2019, 15:33, celkem upraveno 1 x.
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
ladulel
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 06 říj 2010, 18:05
Bydliště: Ustí nad Orlicí

Js

Příspěvek od ladulel »

Js
Naposledy upravil(a) ladulel dne 19 úno 2019, 15:34, celkem upraveno 1 x.
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 30 pro 2010, 20:01

Příspěvek od Fabia353ZZ »

ladulel. Tak ono je super ze ti to ide super ale !Ak Ti tam aj nieco zmenilo tak ako pisal aj Misik proste ujebali limiteri tak aby to islo od spodu aby si mal pocit ze to proste dobre ide a ver ze keby si to dal na brzdu tak uvidis sam ze to proste stoji za hovno a bude to vidiet na priebehu a bavit sa o tom co sa deje v motore je uplne zbytocne kopec dymu a musi to byt vidiet aj na zanasani Dpf v meranych hodnotach a aj na skrateni km medzi regeneraciami =Dpf do hajzlu coskoro a to ze to ide ako krava zase dostava naprdel prevodovka polosi a vsetko ostatne a verim tomu ze keby sa zmeralo egt tak to bude iba podivana!Nikto ta tu nejde nijakym sposobom hanit ale preco chvalit nieco co si aj sam priznal ze stoji za dve veci?!A ako pisal aj vyssie ci Fun alebo Dp do toho investuju kopec penazi (kable,prelomenie antituningovej ochrany a venuju tomu neskutocne vela casu aby vedeli spravne vsetko odladit aby to aj nieco vydrzalo!!Je to hrozne na dlho ale zo svojich vlastnych skusenosti a ztoho co tu citam denno denne po takychto upravach tak by som nad setrenim na chipe ani len neuvazoval !!Usetris 8000ck ale veci ktore stym lajdackym chipom odpalis stoja 10x viac a potom to kazdy pochopi !Ja som tak spokojny s Funom ako nikdy a nie som jediny a je to jasne vidiet na ukazkovom priebehu a natom ako to krasne funguje uz 120 000km!!Stale tu hovorime len otom ze preco setrit na tak dolezitej veci ?!!Ak nato nemam radsej to tam nedam ako by som si mal odsrat motor a jeho casti!Ale chapem kazdy ma ine priority .Peace
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“