rada ohledně čipu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

... predem se omlouvam za dlouhy prispevek ale toto tema me nenechalo ani v nejmensim chladnym. Pristup uzivatele ladulel nepovazuji za seriozni a vzhledem k tomu, ze by se timto mohli nekteri neznali novacci inspirovat, dovolim si jim toto objasnit.
ladulel píše:Ano možná jsou neználci, ale funguje to. Jak už jsem psal po předešlích zkušenostech, prostě nevidim rozdíl si zajet ke zde doporučovaným firmám co to dělají 2x dráž! Nechci se někoho dotknout, ale je to bohužel tak. A vsadím se, že kdybych jel k někomu na brzdu, tak ta uprava bude +- stejná, jako od něj. No každý si hollt bude hájit to svoje...
Ale to, ze to nevidis ty neznamena, ze tomu tak opravdu je. A ne, nebude, viz dale.

ladulel píše:Já jsem stím spokojenej. Ať si myslí kdo chce co chce. Podle mě je dát za nachipovani auta 10tis a výše nesmysl. Stejně to bude nalejvárna a jede každej podle stejnejch map! No zkrátka aby to byl chip na míru dle stavu auta, tak by si stím musel hrát třeba týden! A né v řádu 2 hodin, jako jsem to měl u bývalého auta od toho profika... Třeba konkrétně mám zjištěno, že firma autochip dělá do měsíce hodně aut a s takřka s 0 reklamaci. Na vlastní oči jsem viděl grafy, tržbu atd. Znám od nich člověka, který mě nemá důvod nic nalhávat. Negativní recenze na netu jsou více méně taky od rejpalů a konkurence. Nedá se na tohle spolehat...
Je to nesmysl a nevis o cem mluvis,...a nebo moc dobre vis a hrajes levou.

Je nespokojeny zakaznik rejpal? Mela by psat konkurence o svych poznatcich a nebo radeji mlcet?

Byl jsem u "opravy" A5 3.0 TDI (serie 239k). Chlapik chtel puvodne pouze premerit protoze se mu nezdalo, ze by tam melo byt chipem 320 koni. Jak by take mohlo byt, kdyz to neni technicky bez zasahu do HW mozne?!

Po odmereni 286 koni s tim, ze spodek brutalne narvanej, ze se turbu a fitru pevnych castic zdalo o certech. Vysledkem je predcasne opotrebovany DPF a turbodmychadlo. Termalni zatez na motor byla enormni, je pouze otazkou, kdy a jak se to projevi.

Po kvalitni uprave 303 koni se sice lehounce horsim spodkem (s ohledem na turbodmychadlo a hlavne zatez DPF) ale jinak vyrazne lepsim prubehem a navic s mensi potrebou paliva a zatezi turbodmychadla.

Navic, v puvodni "uprave" od tebou jmenovane firmy bylo zakazano spoustu limiteru (chapej nastaveno na nesmyslnou hodnotu). Duvod je prosty: bez tohoto pristupu by auto v ramci ochrany sama sebe omezovalo (chapej padalo do nouzaku) a kontrolky by o sobe daly vedet a budiky by se zmenily v poutovou atrakci. Faktem zustava, ze pristup a objem techto nucenych omezeni vypovida o upravci svoje (chapej: nevedeli co delaji, nebyly jim znamy souvislosti, proste zakazovali co mohli).
ladulel píše:Hoši nevim, ale konkretně teď tahle audina jede nehorazně. O proti serii to je kurva znát. Až mám opravdu strach aby něco neodešlo. Od 1800ot to nabíhá až do červenejch a furt zrychluje. Nejsem až takovej závodník, ale tohle jsem nečekal :-D
Na zaklade vyse uvedeneho se zkus zamyslet, zda to nemuze byt i tvuj pripad ;)
ladulel píše: Docela bych řek, že funguje a myslím si že uplně stejně jako třeba od DP. Autochip mají spoustu zákazníku a těm frenšízám se to měsíčně vyplatí dělat. Vím že si hovno poraděj, když chceš něco vic to nepopírám. Na těch pobočkách jsou zkrátka cvičený opice co ti nahrajou max soft. S tímto faktem jsem do toho šel. (offtopic).
To, ze si to myslis neznamena, ze tomu tak je a jen to vypovida o tom, co jsem tvrdil na zacatku - ze tomu nerozumis.

Z podtrzeneho jasne plyne, ze neni technicky mozne aby pristupovali individualne, tedy s ohledem na stav HW, tudiz o kvalite hovorit proste nelze.

Nechapu, s cim by si meli hrat tyden paklize se jedna o bezny motor. Jsou ruzne pristupy k ladeni: pridavanim (zdola) nebo ubiranim (shora), nasledne se ladi prechodove rezimy. Chapal bych ten tyden v pripade specialu a nebo ladeni neceho noveho, kdy se jedna o "vyzkum", rekneme "hledani cesty, seznamovani se", pripadne pokud by se jednalo o individualni upravu (jine HW, specificky pristup, zohledneni horsiho stavu komponent apod.).
ladulel píše:Tak najeto 6500km od chipu. Jede pekne koncovky vyfuku ciste jako sklo, spotreba o 0.6L mensi. Mel jsem trosku obavy, aby se neco neposralo, kdyz je to nalejvarna a priznam se, ze jsem to chtel prehrat do puvodniho stavu, ale zatim k tomu nemam zadny duvod. Absolutne no problema.
Tak ze nezbyva nic jineho nez konstatovat, ze i levny chiptuning funguje stejne dobre jako radoby profi za xxx tisic.
6,5tkm beres jako dostatecny objem? To, ze jsou koncovky vyfuku ciste znamena pouze jedine: DPF jeste stale funguje - nic vic, nic min.


Preventivne si dovolim zminit takove "sedmero":
Pred upravou je treba si uvedomit nekolik zasadnich faktu:
1) nenechavam upravovat auto kazdy den a uprava se nespotrebovava, je to trvala hodnota, takze se vyplati sahnout si hloubeji do kapsy

2) objem zakazek ma jen minimalni schopnost vypovidat o kvalite

3) to, ze neni reklamace uznana nebo neni vubec reklamacni proces zapocat neznamena, ze je uprava v poradku a korektni

4) historie a reference (zvlaste pak v oblasti motorsportu, kde jsou naroky vyrazne vyssi) vypovidaji o schopnostech nemalou merou protoze prave motorsport vyzaduje aby byl pod kapotu nahnat kazdy kun, resp. kazde kopyto se pocita ... bezpecne, protoze narvat to s tim, ze to je neefektivni nelze brat jako kvalitni upravu

5) nemalou merou vypovida i zazemi, kterym firma disponuje - tim nemyslim pouze prostory ale i vybaveni

6) je velky rozdil SW na miru (individualni) a nalejvacka ... a ja si nejsem vedom toho, ze by u tebou jmenovane firmy fungovalo neco jako individualni moznost upravy (ale rad bych se mylil)

7) kvalitni uprava si na sebe vydela - kdyz uz ne na spotrebe, pak na usporenem case, absenci problemu a neprijemnosti
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ja sa ti cudujem ze mas este nervy to vysvetlovat. Nechaj ich tak. Ked zacnu problemy daju zarobit profesionalom. Len si musia uvedomit, ze oprava neodbornej upravy ich vijde s jej nasledkamy niekolko nasobne viac.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ja ti naprosto rozumim, ale forum tu je prece proto aby pomahalo, ne?

Mimochodem tvoje slova jiz pred vice nezli dekadou vyrkl trefne Brano:
BH motor píše:UPRAVA- Clovek place ako je 10000 vela
OPRAVA- Clovek je rad ze to bolo iba 30000
Osobna skusenos. Cim viac ludi bude robit garaztuning tym viac bude roboty o pol roka o rok. Nie ze by som bol zastancom ale ked sa inac neda aj toto je kseft, Nasledna oprava je 4x taka zaujimava ako samotna uprava a clovek je stastny ze auto beha. A reklama toho cloveka je dostatocna na to aby si k dotycnemu uz nedal nik dofukat ani bicykel. To nepisem na margo tohoto pripadu ale vseobecne.
--------------------------------------------------------
moderátor

Necituj předchozí příspěvek, jen tak plevelíš fórum! Forum má pomáhat?!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Predem se omlouvam za offtopic:
moderator píše: --------------------------------------------------------
moderátor

Necituj předchozí příspěvek, jen tak plevelíš fórum! Forum má pomáhat?!
Ano, treba jsem mozna naivni, ale domnivam se, ze forum by melo pomahat (jedna z vlastnosti, kterymi by melo disponovat). Konkretne v tomto pripade v dobrem rozhodnuti pri vyberu chiptuningove firmy.

Pokud to pan moderator myslel jinak nebo se domniva, ze by forum nemelo pomahat, budu rad, kdyz mi sdeli duvody proc by tak cinit nemelo.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ze sa to tu vobec ešte nad tým rozčulujete..je to ako v každej inej brandži...

Tak ako dá niekto ET rozvody do Tsi za 200€ namiesto OE za 1000€ a potom o par tisic je motor na opravu v cene 5000€. Tak si dá niekto naliat zle odladenú úpravu, tak si iní kúpia polské vajcia, talianske paradajky a podobne.

Neurobíte s tým NIČ!!!!

Nemôžete to generalizovať, sú aj univerzalne odladené softy, ktoré sú dobre odladené! Však ani automobilka sama neladí každý motor samostatne a veľa úpravcov neladí v dnešných cenách každé auto individuálne... nerobia STAGE3 každý deň..

Viac záleží od celkového stavu motora....nie všetky vady úpravca vidí, nemá vešteckú gulu!!! Potom sa niečo časom vysere a samozrejme je on za to zodpovedný a úprava bola na piip...

Robte svoju robotu dobre, na špekulantov sa vyserte kto chce upravu za 50€ z free softov na nete nech si ju dá...však to brano dobre napisal :D bude robota.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1366
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Forest>> Píšeš že má fórum pomáhat, s tím souhlasím, ale to neznamená že ho My ostatní budem plevelit viz https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=167239
Člověk se pořád učí.
ladulel
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 06 říj 2010, 18:05
Bydliště: Ustí nad Orlicí

Příspěvek od ladulel »

Js
Naposledy upravil(a) ladulel dne 19 úno 2019, 15:39, celkem upraveno 1 x.
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ja osobne nikoho nekamenujem.....je to velmi zlozita problematika a ako som povedal ani nalievaren nemusi byt uplna zla.....avšak sú isté softy free ktore su na pohlad zlé.

čo je zlá a čo je dobrá úprava....

vždy vravím zákazníkovi: to že auto vrčí a jazdí ešte neznamená že je všetko OK.

niektorým problémom trvá aj 50.000 kým sa prejavia...

ak si spokojný, voz sa, teš sa...nerieš.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“