VW Jetta 2,0 diesel hučí DSG na 5 a 6 rychlost
Napsal: 17 bře 2017, 15:25
Zdravím, mam novu Jettu, DSG 6kvalt, motor 2,0 diesel, najeto cca 20tkm.
v podstate od novoty mi hučí prevodovka pri zaradení 5 a 6 rychlosti. Bol som s tym niekolko krat na garančke vo VW, menili mi uloženie prevodovky ale nič to nepomohlo a už sa s tym nechcu asi babrať tak som dostal stanovisko, že je to sposobene konštrukciou vozu. Dovi Dopo. Som z toho docela na prášky, po meste sa s tým ešte ako tak dá, ale dlhšie cesty su pre mňa utrpením a z auta ma doslova bolí hlava. Symptomy su nasledovne: radenie ide hladko na vsetky prevodove stupne 1 až 6 aj za studena aj za tepla. Keď preradí na 5ku prakticky od 1200 ot/m počuť súvislé jemné hučanie, možno drnčanie alebo rezonanciu, rezonancia na milisekundu prestane keď prevodovka preradí na 6ku potom to drnčí zas. Je to počuť až do 2200 ot/min. Potom to prehluší aerodynamický hluk. Rychlosti 1,2,3, su uplne tiche v celom spektre otačok motora, možno sa mi zda že to robí slabšie aj na 4ke, ale ta je celkom v pohode. Na volnobeh to nerobí v celom spektre otáčok. Docela mam podozrenie na závadu zotrvačníku, lebo pri pomalej jazde na 1ku pri jemnom pridávaní a uberaní plynu keď sa zotrvák prevaluje tak to dosť kovovo búcha. Neviem či to má nové auto robiť. Vie mi niekto poradiť, stretol sa niekto s takouto závadou? Viete mi poradiť servis kde sa na to pozrú? Aj nezáručný, na záruku už kašlem s prístupu VW som sklamaný.
v podstate od novoty mi hučí prevodovka pri zaradení 5 a 6 rychlosti. Bol som s tym niekolko krat na garančke vo VW, menili mi uloženie prevodovky ale nič to nepomohlo a už sa s tym nechcu asi babrať tak som dostal stanovisko, že je to sposobene konštrukciou vozu. Dovi Dopo. Som z toho docela na prášky, po meste sa s tým ešte ako tak dá, ale dlhšie cesty su pre mňa utrpením a z auta ma doslova bolí hlava. Symptomy su nasledovne: radenie ide hladko na vsetky prevodove stupne 1 až 6 aj za studena aj za tepla. Keď preradí na 5ku prakticky od 1200 ot/m počuť súvislé jemné hučanie, možno drnčanie alebo rezonanciu, rezonancia na milisekundu prestane keď prevodovka preradí na 6ku potom to drnčí zas. Je to počuť až do 2200 ot/min. Potom to prehluší aerodynamický hluk. Rychlosti 1,2,3, su uplne tiche v celom spektre otačok motora, možno sa mi zda že to robí slabšie aj na 4ke, ale ta je celkom v pohode. Na volnobeh to nerobí v celom spektre otáčok. Docela mam podozrenie na závadu zotrvačníku, lebo pri pomalej jazde na 1ku pri jemnom pridávaní a uberaní plynu keď sa zotrvák prevaluje tak to dosť kovovo búcha. Neviem či to má nové auto robiť. Vie mi niekto poradiť, stretol sa niekto s takouto závadou? Viete mi poradiť servis kde sa na to pozrú? Aj nezáručný, na záruku už kašlem s prístupu VW som sklamaný.