Stránka 1 z 2

Rozvodová sada 1.4 TSi.

Napsal: 22 bře 2017, 11:00
od rado.h
Zdravím, chcem sa opýtať, aké máte skúsenosti s obchodom škoda autodíly. Chcem si dať preventívne vymeniť rozvody na mojej 1.4 TSi CAXA, mám tam 170 tis. a pôvodné rozvody. Keď auto jazdí každý deň, tak je to vcelku ok, ale keď postojí 2 dni, tak už reťaz o sebe dá vedieť dosť jasne. Našiel som túto sadu https://www.skoda-diely.sk/nahradny-die ... 26376.html, len proste tá cena je až moc dobrá-môžem sa spoľahnúť na kvalitu prvovýroba? Nemenil ste to niekto.
U nás v servise mi vedia objednať sadu za cca 170 eur, ale bez nastavovača vačky a vo VW mi to vychádza cca 150,- tam zase by bola drahá robota, asi 50 eur normohod. (passat) Robota skoro na celý deň.
A ešte predpokladám že CAXA v škode bude to iste ako CAXA VW?
Dík za poznatky.

Napsal: 28 bře 2017, 12:36
od slovacek.milos
pak napiš jestli ti rozvody pomohly podle mě hydra KO

Napsal: 28 bře 2017, 20:34
od rado.h
Hydra isto nie, to nie je cvakavý zvuk, skôr to typujem na prestavovač vačky. Je to taký zvuk ako šúchanie kovu o kov. Ale skutočne ak auto naštartujem cca raz za 24h tak o rozvodoch neviem. Ak to stojí 2 dni tak už áno.

Napsal: 29 bře 2017, 06:28
od slovacek.milos
až to pořešíš napiš ;)

Napsal: 29 bře 2017, 08:53
od rado.h
Už by som to aj poriešil, len stále to oddialuje to, že keď jazdím denne tak je to ok.

Napsal: 29 bře 2017, 10:53
od slovacek.milos
ono to přijde řetázek přeskočí motor se potká a pak se z toho (crazy)

Napsal: 29 bře 2017, 12:55
od rado.h
No veď to.

Napsal: 29 bře 2017, 17:27
od slovacek.milos
rado.h píše:No veď to.
vysaje ti to akorát moc éček ;)

Napsal: 29 bře 2017, 18:05
od Tomas.cz
Neotálej, máme ve firmě 1.4TSi CAXA, při startu chrastění, nějakou dobu i chyba synchronizace a dnes se motor když šofér chtěl popojet při parkování a motor mu zhasnul, vozidlo poskočilo a další start už nebyl, motor je bez komprese a točí jak kafemlejnek...

Napsal: 30 bře 2017, 05:43
od rado.h
Idem objednať rozvod, vo vw stojí 145eur, reťaz, lišty, napinák.
+ ešte k tomu samozrejme olej, filter a tesnenie pod kryt rozvodu.
Alebo mám objednať tú zo škodaautodíly? Tá cena sa mi zdá až moc dobrá, trocha pochybujem o kvalite, ale bohvie čo mi dajú aj v tom VW.

Napsal: 30 bře 2017, 06:37
od geo
Mrkni na sady i s nastavovačem vycházelo to na nějaký tipy za dobrý peníze i ve značce.Používáme ET a zatím bez problému.Jinak to budeš dělat znovu až to bude chrastit samotnej nastavovač stál nesmysl.

Napsal: 30 bře 2017, 12:14
od rado.h
Objednaná kompletná sada aj s prestavovačom, tesniaci krúžok a tesnenie pod kryt rozvodu 283,- originál VW. V stredu som objednaný k nám do servisu (BoschCar servis), dúfam, že to zmáknu. 1.4 asi ešte ani nerobili, iba 1.2 a tam myslím nie je prestavovač vačky. Je tam nejaká záludnosť pri výmene? Sadu na fixaciu vačiek samozrejme budú mať. A ešte nikto nevie (ani VW) koľko zubové je koliesko na kľuke a sú dva druhy. Takže pri mojom šťastí to bude to druhe a bude sa musieť doobjednať zvlášť (cca 30 eur).
Budem potom informovať. Zatiaľ...

Napsal: 04 dub 2017, 15:36
od rado.h
Takže zajtra by sa malo ísť na to. Problém môže nastať pri rozvodovom ozubení na pohon olej. čerpadla, lebo neviem koľko zubové tam je.Obrázek

Napsal: 06 dub 2017, 15:46
od rado.h
Rozvod vymenené, robilo sa to cca 6,5 hod, nakoľko ešte tento motor nerobili. Hádam to bude ok. Stará reťaz pola dosť vyťahaná, ako sú obr. na internete. Medzi vačkami to bolo ovisnuté dosť. Nová verzia reťaze nepasuje na staré ozubenia. Nové lišty sú dlhšie a mali by zabrániť preskočeniu reťaze na kľuke. Rozvody som mal origo z VW r.v. 2016, prestavovač je ver. "G". Auto mám 2010 a bol tam "B"-čkový prestavovač. Ak by ste niekto potreboval niečo vedieť, môžete sa pýtať. Motor ide teraz úplne tichúčko.

Napsal: 06 dub 2017, 16:41
od Slavkov
Trochu zvažuji 1,4TSI koupit, co to koštovalo v matrošu?