zkušenosti bmw 330d

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

zkušenosti bmw 330d

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Uvažuju o koupi bmw e90 330d, každopádně bych chtěl sehnat v manuálu. Zajímá mě vaše osobní zkušenost s tímhle autem a hlavně motorem. Všude čtu o průseru s výřivejma klapkama a rozvodama(který jsou navíc z druhý strany, u setrváku). A jak je na tom common rail v týhle verzi?
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Příspěvek od TANN3R »

M57N2 má rozvody normálně v předu (170Kw verze). Až N57 je má vzadu (180Kw). U M57 je třeba pohlídat rozvody a EGR chladič. Ten rád propouští vodu do sání až ho jednou zaplaví komplet. Klapky už má větší, zesílené, ale taky občas upadnou.
Jinak taková ta naftová klasika, el. regulace turba, vstřiky, čerpadla, dpf, EGR. Převodovka často chrastí na volnoběh, opravit nejde. Tu je třeba si pohlídat už při koupi. Pokud se nejezdí s mrtvou dvouhmotou, je nesmrtelná
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Diky moc za rady. Jeste premejslim, zda nemam vzit radsi 325i nebo 330i a vyhnout se tim naftovym problemum
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Příspěvek od TANN3R »

Benzínové N52 jsou vcelku spolehlivé, a pořád je možnost LPG, jen v 3er se nevejde moc velká nádrž. Akorát pozdější přímovstřikovou N53 už moc nedoporučuji, tam je těch problémů se vstřikama a katama dost a pak to oproti naftě ztrácí smysl. Navíc už není možnost předělat na LPG.
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

A víš realnou spotřebu 330i(325i) a 330d(325d)? Všude píšou jak ten benzín umí bejt ekonomickej :-) Samozřejmě když tomu šlápneš, tak to tam teče, to je mi jasný, ale zajímalo by mě, za kolik se s tim dá jet rozumně. Najedu 30-40tis. za rok, tak přemejšlim, zda oželit tu spotřebu, vzít benzín a bejt o trochu klidnější, než u 330d kde mam obavy že natrefim na nějakej uhoněnej služebák a budu do toho jen sypat....
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Příspěvek od TANN3R »

Počítej 330d 7/100 a 325/330i 10,5/100km. To je moje spotřeba stejným stylem jízdy. Tři litry rozdíl není málo, ale jak sem psal, pořád je možno předělat na lpg.
Kdyby šlo o M57/M57N bez dpf, co se dávala do prvních E60/E65 nebo před tím do E46/39/38/53, tak bych se přikláněl spíš k naftě, ale u e90/91/92 už můžeš mít R6 jen M57N2, a tam už vychází lépe benzín.
Uživatelský avatar
bruce.batman
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 23 led 2017, 13:14
Bydliště: Praha

Příspěvek od bruce.batman »

Takže, jestli to chápu správně, tak u BMW si dát bacha na rozvody.
mechanik amatér
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 715
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

Toto je nejaká nová obživa ľudí čo hovno vedia urobiť, tak linkujú po fórach na internetové odkazy?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

V čem je to v praxi jiné než na tom odkazu? Lze to zjednodušeně napsat? Díky..
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

330i ti bude žrať aj 11l v zime priemer ale diaľku predpisovo dáš aj za 7.5l ale auto spoľahlivé len je malé a zadný náhon na zimu nikdy ,druhá vec pri nájazde 30-40tis ročne by som sa poobzeral po niečom inom a väčšom osobné ja ,auto na LPG by som nedával keď je nejaká závada len hľadáš či to je plynom či samotným autom ak ho chces spoľahlivé nechať na benzín a zmieriť sa so spotrebou novšie modely 200kw 330 priamo vstrek to je už katastrofa tam sa menia vstreky častejšie ako na nafte .
Osobne by som radšej išiel do A6 3.0 tri Quattro po fl .176kw zohnať pekný kúsok.
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak to bohužel je, to auto je velikostně opravdu tak pro Semira Gerkhana nebo pro ženskou,já osobně nejsem žádný obr(181cm) a zdá se mi to dost stísněné, navíc už to nastupování do nízkého auta mě prostě vadí :roll:
Odpovědět

Zpět na „BMW“