Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » Úsady ve vstřikovacím čerpadle při provozu na použitý RO
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Úsady ve vstřikovacím čerpadle při provozu na použitý RO
PříspěvekZaslal: pá květen 26, 2017 10:54 am Citovat
pepe276
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2010
Příspěvky: 936
Bydliště: Praha a okolí




Ahoj, jezdím už dobu na použitý friťák a když občas něco rozebírám, nebo třeba měním filtr, tak narážím na to, že jsou všechny železné části pokryté hnědorezavou vrstvičkou jakoby rezu, ale jde to seškrábat nožem a pod tím je povrch netknutý. Co to je a jak proti tomu bojovat? To jsou usazené nějaké biosračky z friťáku, které neodstranila filtrace, nebo se to usadí časem z jakkoliv jemně přefiltrovaného oleje, nebo to tam udělaly bakterie, nebo co to je?! Ani palivový filtr v autě(5mikronů) to nechytí, ani filtrace na friťák(1 mikron). Po čase to zanese podávací čerpadlo, že už nepodává, motor si nenasaje a absolutně nemá výkon. Je zajímavé, že na hliníku se to neusadí a na pozinkovaném tělese filtru až po delší době. Nerez jsem nezkoušel.
Jak tomu zabránit? Ještě lépe filtrovat? Ale jak, mám teď 1mikronový filtr a jsem schopný se dostat na 0,5 mikronu, ale dál už nevím. Nebo jestli jsou to bakterie, tak by je mohlo zabít trochu benzínu ve friťáku. Kdysi jsme na střední při biologii dělali pokusy s nítěnkama, dávali jsmeje do různých roztoků jaru, nafty, benzínu a já už nevím, čeho ještě a pamatuju si, že v naftě žily dlouho a v benzínu hned chcíply. Sice dnešní benzín už má v sobě taky nějaké biosračky, ale ve friťáku je jich 100 %, takže už to tím zhoršit nemůžu.
Máte s tím nějaké zkušenosti? Poraďte, jak tohle řešíte. Díky

_________________
Citroen Jumpy 1.9TD 1997 68kW
Citroen Xantia Break 1.9TD 66kW 1997 klima, ABS
Citroen BX 1.9D 51 kW 1993
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá květen 26, 2017 4:58 pm Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 269
Bydliště: Kladno




sharan AFN 81kW automat - řeším to následovně, jezdím na čistý olej a po nádrži, cca 80litrů jí vyjedu úplně do prázdnaa potom naleju 2-4 litry nafty nebo petroleje co mám z práce a projedu cca 50km a nechám odstát přes noc, ráno trochu projedu a naleju opět čistý frit.. na frit trochu karbonují trysky a zalepuje se systém + auto víc kouří, po očištění touto kůrou jsou zase na chvíli čisté a bez kouře.. dřív jsem míchal, teď už na to seru.. pokud bys míchal třeba 1:2 nafta:frit tak tam ten šmant nemáš, ale to pak ztrácí potenciál Cool
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Úsady ve vstřikovacím čerpadle při provozu na použitý RO
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 1  

  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.