Opět HTP...

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Opět HTP...

Příspěvek od roman1648 »

Před půl rokem komplet hlava, auto se vrátilo, hulí bíle, žere litr oleje na 100km, svíčky zalepený
chtěl jsem to zkusit jak tuněkdo popisoval že navrtat dole díru a tou povolit podkovu na třetí ojnici,no nevím,povolit ještě budiž, ale jak to pak složit ?? měl jsem obavy že by to tam nemuselo sednout pořádně, tou dírkou to nějak přidržovat šroubovákem??? to se mi nelíbí
tak jsem se nasral,vyhodil motor ven - je to asi 10 minut...4 obvoďáky,starter a motor jsem hodil pod auto na pneu
Rozházel jsem to, ale průser je že všechno vypadá normálně = dobře
Proč to teda kurva tak pumpuje olej ??
Mě z těchto motorků fakt jebne.. (wallbash)
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Čau Romane, nestraš ma, zrovna tento týždeň ma čaká takáto akcia, HTP žere olej jak sviňa ale motor robený ešte nebol pokiaľ viem, tak uvidím čo z toho vznikne.

Vtedy ako si robil tú hlavu tak si ho nekrúžkoval? Vložky ako vyzerajú? Teraz sú aké tlaky? Ja som tiež uvažoval že tam vyvŕtam dieru kvôli 3. ojnici a dám zátku M22 z embéčky ale bojím sa že dojebem celý blok a celkovo si to neviem predstaviť tak asi toho sráča vyberem radšej von. Ale keby tu mal niekto skúsenosť s krúžkovaním bez demontáže motora rád sa priučím.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Právě že nekroužkovali, ono to mělo najeto jen 42tis. myslím, tak jsem to vyhodnotil že to musí být OK a opět to se mnou vyjebalo..
Je lepší to vytáhnout ven, teď už to vím, napravo od motoru je plno místa, takže jen zhoď silentblok,altík, povol obvoďáky a starter povyjeď z převodovky a pusť ho dolů, převodovku jsem tam nechal
Čuměl jsem do toho včera dobře hodinu, ona je tam taková ploška kde by se to jako dalo navrtat, ale je to skřápka, tak 2mm víc ne, tak mám strach že by to třeba pak teklo a co s tím, leda zavařit...
Někdo tu právě psal že to tak dělal ale já to vzdal..
(noteeth)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tlaky OK, vložky vypadají pěkně, píst v horní úvrati normálně trochu chodí tak kruhy pruží jak mají, nevím co to je za vymrd zase
dneska vytáhnu písty překroužkuju a poskládám to, udělám nějaký fotky ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak kruhy vypadaly celkem normalne....tim to nebude,trocha karbonu v drazkach tak jsem to vyskrabal,novy kruhy a poskladal,koukali jsme na tu hlavu a problem bude asi v ni,asi bkby gufirka nebo voditka,nevim,bavil jsem se o tom s nekolika lidma a vsichni rikaji ze hlava...tak kurva nevim
Hlava se da znovu zkontrolovat a uvidime (wallbash)
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Počkaj vybehnem a urobim ti foto.
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Obrázek
b707
Přispěvovatel
Příspěvky: 513
Registrován: 22 říj 2013, 21:41

Příspěvek od b707 »

hubo44 píše:Obrázek

čím to pak zaděláváš??
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, na vydělaným motoru si to dokážu představit...
ale když už je to venku, je fakt jednodušší sundat ten spodek, vzduchovkou je to rozdělaný za 5 min, jen jsem to lehce očistil,podmáznul a dal zpátky, tak snad to bude OK
šály ani axiály se ani nehnuly, na to jsem dával bacha, mají to celkem pěkně sesazený / zkolíkovaný
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No tak ja som včera ten motor vybral komplet, ale už som ho nestihol otvoriť, vrhnem sa na to asi dnes, potom dám vedieť na čo som prišiel.

Ešte predtým som zistil že studený motor točí 20-30s kým chytí, keď sa preberá k životu tak minútu dymí nabielo a potom prestane. Potom už stále ide na volnobeh tak na 2,5 valca, vynecháva 2. valec a kompresiu za tepla má len 4-5 bar. Zaujímavé je, že vo vyšších otáčkach ide perfektne. Akurát to vraj žere olej. Ešte som zabudol dodať že je to 12V, čo som doteraz robil HTP tak vždy to bolo len 6V a neviem či aj 12V tak trpia na výfukové ventily. Má to odhadom 250000 km a jazdili na tom elektrikári, posledné dva roky nemenili ani olej (že načo keď ho stále dolievali) Počítam že budú vybehané/zakarbónované kruhy.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

a víš že se to ofiko nesmí rozdělávat ? (LOL)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

To vieme všetci (rofl)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nesmi ale kazdej to dela (rofl)
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Včera som dal dole z toho hlavu, na druhom valci sú podpálené výfukové ventily, ale čo je horšie tak sú pridreté vačky. Prvý valec bol plný oleja, vyzerá to na prasknutý krúžok ale samotné valce vyzerajú pekne, ešte je vidno originál honovanie. Takže to vyzerá buď na novú hlavu aj s vačkami (klzné časti vačky sú úplne vydreté), druhý motor alebo vrakáč. Uvidíme, ale trochu ma prechádza chuť to dávať dokopy lebo vačky sa asi nepridreli len tak samy od seba, navyše som zistil že ten motor už bol robený asi ho už rozpolím keď je vonku nech viem ako je na tom kľuka ale nevyzerá to dobre.

Keby mal niekto na predaj dobrú hlavu aj s vačkami napíšte ss, kód motora je AZQ.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hlava se da opravit i vacky nastrikem
Bylo tam mslo oleje tak se to chytlo
Posledne jsem z jednoho vypustil tsk 2 deci...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“