Opět HTP...

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:Hlava se da opravit i vacky nastrikem
Bylo tam mslo oleje tak se to chytlo
Posledne jsem z jednoho vypustil tsk 2 deci...
mám za sebou potkana 12V, má hodně najeto, skákala jen sací vačka, všechny ventily ko vykuchání katu proběhlo zavčas už se drolil ale nic nepoškodil, jediný problém že netěsnili okroužky na sání ty jsem nevyměnil ale časem si to nějak sedlo
majitel spokojený najeto nějak čtvrt mega
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak dobojováno, v sobotu jsem to namontoval, párkrát protočil bez svíček aby se nafoukly hydra, dal svíce a na první otočení to chytlo
Testovací jízda uspokojivá, ani náznak kouření do bíla, kde to předtím jelo stěží 100 to letělo 120
Vypadá že to bude OK :-D
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

kuci,potreboval bych radu.

Htp 47kw,skocily rozvody. dal jsem nove,auto chytlo pekne,jede pekne akorat kdyz se ale trosku zahreje,vynechava nejvic 2 valec. zda se mi ze to i vic dymi ale olejivy smrad to neni.
kat byl vykuchany uz pred skocenim.
Kompres za studena 12- 13.
kdyz to žacne vynechavat za tepla tak tam je kolem 8. muzou to delat ventily ?

diky


Roman na kolik vysel caa material ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

dával jsem nový jen těsnění pod hlavu, svíčky,pístní kroužky,nemrzku ca. 1500,-
oprava hlavy 2400,- ( nový vodítka,gufírka ) protože prý je asi posledně neudělali...
změř tlaky když to začne blbnout ale nemusí to být nutně tím
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

rami píše:kuci,potreboval bych radu.

Htp 47kw,skocily rozvody. dal jsem nove,auto chytlo pekne,jede pekne akorat kdyz se ale trosku zahreje,vynechava nejvic 2 valec. zda se mi ze to i vic dymi ale olejivy smrad to neni.
kat byl vykuchany uz pred skocenim.
Kompres za studena 12- 13.
kdyz to žacne vynechavat za tepla tak tam je kolem 8. muzou to delat ventily ?

diky


Roman na kolik vysel caa material ?
Ano ventily su podpalene. Ale ked to ma viac nalietane tak aj kružky nove lebo bude 2x robiť.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Hubo44 - diky

Jak das ty salky na sve misto,kdyz koukam na tve foto neni tam moc mista na ruce.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ja len doplním, že u mňa to nakoniec skončilo výmenou celého motora, ako som písal ten pôvodný bol pridretý na vačke a po rozborke spodku som zistil že aj šálky na kľuke sú KO, ojničné tiež nič moc... Kľuka tak na hrane, skôr by som povedal že zrelá na výbrus. Vložky sú dobré, keby sa dali nové kruhy ešte by to šlo ale kvôli tomu spodku sa neoplatí s tým zaoberať, takže celý motor asi pôjde do železa. Ak by náhodou niekto chcel z toho nejaké veci napíšte ss.
Naposledy upravil(a) Marek001 dne 05 kvě 2017, 08:59, celkem upraveno 1 x.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Taky mne to čeká. Koupil jsem manželce 12v htp a než se trochu zahřeje tak nějak taky pocukává. Nejradši bych asi šel taky cestou druhého motoru,má to najeto přes 300,ale to je těžká sportka.Tak su na vážkách. Ideál by to bylo udělat komplet,ale když jsem se díval kolik vyjde sada pístů bylo mi na blití. zdvojnásobit hodnotu auta se mi moc nechce.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Tomas6 píše:Taky mne to čeká. Koupil jsem manželce 12v htp a než se trochu zahřeje tak nějak taky pocukává. Nejradši bych asi šel taky cestou druhého motoru,má to najeto přes 300,ale to je těžká sportka.Tak su na vážkách. Ideál by to bylo udělat komplet,ale když jsem se díval kolik vyjde sada pístů bylo mi na blití. zdvojnásobit hodnotu auta se mi moc nechce.
Zas sa netreba unáhliť, môžu byť len KO cievky alebo sviečky, aj keď tých 300k je dosť... spotreba oleja a tlaky sú v tomto prípade základom všetkého.
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

[/quote]Zas sa netreba unáhliť, môžu byť len KO cievky alebo sviečky, aj keď tých 300k je dosť... spotreba oleja a tlaky sú v tomto prípade základom všetkého.[/quote]

A odmerať tlak oleja či nie je na hrane či ma vobec vyznam do toho rypať.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

přesně tak, 300tis.km je už dost na tento kolovrat
na nový písty se vykašli, ty budou OK,max. překroužkovat a na to skákání je to ve zlatě..
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

svíčky cívky a všechno okolo je ok.Je to jednoznačně v motoru.Sice tlaky za tepla i studena 14,ale po ranním startu prostě jeden válec jede tak na půl. Teď to nevadí, rychle se to prohřeje, ale jak přijde zima tak bude problém. Mám tu jeden zrovna firemní rozebraný a tam jsou výfuky zaklepané po 150 tis. Ten se ale opravuje.
No právě někde v Olomouci borci mají motory z angličanů prej najeto něco kolem 120 tis.tak jestli s tím nemá někdo zkušenost.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Cim se projevi to ze jsou praskliny na svodech vyfuku.
Nekde jsem cetl ze je to normani a maji to skoro vsecky HTP.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

tak mam tady firemni fabii. najeto 280tis. jedinej problem ze zere oil. do motoru co to servisujeme nebylo sahnuto. spotreba oilu cca 1500km tak 1litr. muze to delat spodek ? nebo staci udelat jen ten vrsek. jinak motor jede jako zavodak :D a jde krasne pravidelne
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“