urob si radsej kotol na mokre piliny alebo stiepku na kaz dej pile je toho vela kuri to non stop je to ekolgicke bezpecne a lacne plan ti poslem alebo vyrobim celemtapaj píše:cauko...ma niekto navod na vyrobu pece na pouzity mot. olej???
alebo neaky planik,prospekt.....
ide mi hlavne o spalovaciu komoru
pec na pouzity mot.olej
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 17 říj 2007, 20:19
- Bydliště: zilina
Re: pec na pouzity mot.olej
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Re: pec na pouzity mot.olej
oki,,,,posliviliam makuka píše:urob si radsej kotol na mokre piliny alebo stiepku na kaz dej pile je toho vela kuri to non stop je to ekolgicke bezpecne a lacne plan ti poslem alebo vyrobim celemtapaj píše:cauko...ma niekto navod na vyrobu pece na pouzity mot. olej???
alebo neaky planik,prospekt.....
ide mi hlavne o spalovaciu komoru
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu
Jo!
Kámo, teď je to zakázaný, na černo,ofic. už Ti to nikdo nepovolí, risknout to můžeš, než tě někdo udá.je to kvůli EU.Frčelo to tak před 10i lety, kdy se tady prodávaly spec. kotle především z Holandska, tak za 55-100 tis., kolem 70i se už dal pořídit slušný. Lehké, neporuchové, ideál. použité se pak daly koupit i za 20. Teď už se pár let tady nesměj prodávat. Já sám jsem ale toho fanoušek, protože ty kotle to uměly dobře spálit a minimum popela zbylo.Poděkuj Bursíkovi a těm co hlasovali pro EU.Zlom vaz (:-)
Esco Mk4 1.8D-Boš,5dv,r89,190tkm,taž,dělňas,někdy též Scíplina!+ Š120(2x).Děláme tesařinu,krovy,toč.schody,šopy,pergoly,zahr.bódy,architekturu,jezírka,zahrady vč.rostlin a živ.plotů,který máme skladem.Foto pošlu
takto hoří vyjetý olej v kotli přímo dělaném na vyjeťák, made in Holland
fakt nevím, co proti tomu máte? každý den se ze dna vysype cca 0,5 kg popela - karbonu a jede se dál, do vzduchu se podle mě nedostane nic z aditiv a pod.., páč tam hoří jen odpařené plyny z toho oleje a co se neodpaří (humus) se vyhodí do popelnice....
fakt nevím, co proti tomu máte? každý den se ze dna vysype cca 0,5 kg popela - karbonu a jede se dál, do vzduchu se podle mě nedostane nic z aditiv a pod.., páč tam hoří jen odpařené plyny z toho oleje a co se neodpaří (humus) se vyhodí do popelnice....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
mám kamaráda, který má taky origo kamna z německa a z komína nejde vůbec žádný černý kouř ale jenom je vidět jak se tetelí teplý vzduch, nic proti tomu, ale dneska už to prý nikdo nepovolí, něco jiného asi bude domácí výroba těchto kamen, ale asi jsou pořád lepší než když moji sousedi, ti dříve narození důchodci, večer zatápí a spalují PET lahve a někteří i odpadky, to bych potom každému přál vyjít ven na " čerstvý vzduch ".
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 29 říj 2007, 21:18
- Bydliště: Pardubice
Nic proti nikomu,ale já měla takový kamna vyrobený made in doma.
Z bojleru.Dal jsem tam jen puklici ze 120 ve kterej hořel olej,tu plechovou a pořádnej přívod vzduchu.Naháněl jsem ho tam starým fenem.Po sazich z komína ani vidu jen se výřil vzduch.A ta výhřevnost.Za 4 hodiny jsem spálil tal 2litry,přičemž kamna byly rudý.Chce to jen správně seřídit poměr vzduchu a paliva.Vono když spalujete uhlí a zavřete mu vzduch aby to jen doutnalo tak to taky neni nic extra.
Když má člověk představivost tak se ty kamna daj docela slušně vyrobit.Ono z naftovýho motoru taky nepadá nic příjemnýho.kor když si ho kde kdo nechá čipnout.
Z bojleru.Dal jsem tam jen puklici ze 120 ve kterej hořel olej,tu plechovou a pořádnej přívod vzduchu.Naháněl jsem ho tam starým fenem.Po sazich z komína ani vidu jen se výřil vzduch.A ta výhřevnost.Za 4 hodiny jsem spálil tal 2litry,přičemž kamna byly rudý.Chce to jen správně seřídit poměr vzduchu a paliva.Vono když spalujete uhlí a zavřete mu vzduch aby to jen doutnalo tak to taky neni nic extra.
Když má člověk představivost tak se ty kamna daj docela slušně vyrobit.Ono z naftovýho motoru taky nepadá nic příjemnýho.kor když si ho kde kdo nechá čipnout.
celkem nic na tom není. Olej teče do litinové pánve (průměr dle výkonu kamen kolem 20- 40 cm. V pánvi se olej odpařuje a výpary hoří, nad pánví je prstenec s malýma dírkama , výška tak 10cm - přívod vzduchu - primárního.
Pak je taková poklička - viz foto - plechová, s velko dírou uprostřed a malýma dírama po obvodu. A nad ní je zase prstenec s otvorama - zase přívod vzduchu - sekundárního. A pak už to jde do výměníku a do komína. Přívod oleje to má čerpadýlkem, podle výkonu má 2 rychlosti.Primární a sekundární vzduch - u malých výkonů samotahem, u toho kotle co mám (60kW ) je tam ventilátorek.
Pak pár čidel, hlídání přetečení pánve a přehřátí kotle, ventilátor pro foukání horkýho vzduchu do prostoru a je to
Pak je taková poklička - viz foto - plechová, s velko dírou uprostřed a malýma dírama po obvodu. A nad ní je zase prstenec s otvorama - zase přívod vzduchu - sekundárního. A pak už to jde do výměníku a do komína. Přívod oleje to má čerpadýlkem, podle výkonu má 2 rychlosti.Primární a sekundární vzduch - u malých výkonů samotahem, u toho kotle co mám (60kW ) je tam ventilátorek.
Pak pár čidel, hlídání přetečení pánve a přehřátí kotle, ventilátor pro foukání horkýho vzduchu do prostoru a je to
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
hmm, to abych trochu poklidil
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série