FABIA II 1.9Tdi- převodovka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
matess
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 03 srp 2007, 12:59
Bydliště: Brandýs n/L

Příspěvek od matess »

Osobně s tím zkušenost nemám, ale být to moje auto, tak je to na mašli....

Něco se řešilo tady
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=150865
Octavia combi TDi ASV + Reesha chip prodáno
VW Sharan TDI
romperstromper
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 12 kvě 2017, 06:15

Příspěvek od romperstromper »

Tak trochu update:
Včera jsem vzal telefon že udělám fotky z pozamotoru,kam se pohledem nedostanu.
No a něco jsem objevil.
hadicky vedou k senzoru tlaku.Jedna není uplne doražená a druha je spuchřelá a ještě roztrhlá.Myslíte že to je ten problém?Pokdu to stihnu zkusim je dneska odpo vyndat a dát jiné.Obrázek
michal555
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 22 led 2018, 20:44

Příspěvek od michal555 »

přikláním se k velký axiální vůle na klice
romperstromper
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 12 kvě 2017, 06:15

Příspěvek od romperstromper »

michal555 píše:přikláním se k velký axiální vůle na klice
jako na klikovce?

Neví někdo kde sehnat ty dve hadicky co vedou do toho senzoru?
Ve škodovce mi napsali: je to součást většího celku. Vypadá to, že je to součást senzoru odchylky tlaku a celé to stojí 2890 Kč s DPH.

Obrázek
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

A mají vůbec nějaký poškození?
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
romperstromper
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 12 kvě 2017, 06:15

Příspěvek od romperstromper »

jsou trošu zpuchřele a na koncích už potrhané,ale na funkci by neměli mít asi vliv.Jen je tam už nechi vracet v takovym stavu.Senzor budu mít novej tak chci dat nove i hadičky
romperstromper
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 12 kvě 2017, 06:15

Příspěvek od romperstromper »

Tak hadičky i senzor mam vyměněné, bohužel bez vysledku, pořad sviti kontrola DPF,Motoru a bliká žhavení.

Technik mi nahral aktualni SW.Vše v pořádku, ale po ujetí 120km se rožla "pouze" kontrolka Motoru (Vag napsal že bycha je opět v senzoru G450).

Auto jede normálně, jen spotřeba je vyšší o cca 1-1,5l.
Nevite nekdo kde by mohla být ještě chyba?
DPF je zanešeno na 11g.
konektor na pripojení G450 jsem kontroloval a byl OK.

Prosím o nějaky napad co ještě zkontrolovat,už mi dochazeji napady.
romperstromper
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 12 kvě 2017, 06:15

Příspěvek od romperstromper »

tak dnes jsem si neco nalokoval po příjezdu do práce(cca 25km),

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-021-BLS.clb
Oídící jednotka SW: 03G 906 013 M HW: 03G 906 013
Díl: R4 1,9L EDC G000SG 0030
Revize: --H04--- Seriové eíslo: SKZ7Z0I5315090
Kódování: 0003071
Dílna #: WSC 20753 141 29312
VCID: 2A5A3A3486FF281197-513C

2 závad nalezeno.
001137 - tlakovy snimac vyfuku 1 (G450)
P0471 - 000 - neverohodny signal - Kontrolka závad ZAP
info o závadi:
Stav závad: 11110000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Poeítadlo resetu: 255
Indikace easu: 0

info o závadi:
Otáeky: 0 /min
Rychlost: 4.0 km/h
bez jednotek: 102.00
bez jednotek: 99.45
Váha vzduchu: 0.01 g/s
Teplota: 78.0*C
Teplota: 12.6*C

053273 - Rídicí jednotka sdruž. prístroju
U1019 - 000 - chybející signál hladiny/teploty oleje - Sporadická
info o závadi:
Stav závad: 11110000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Poeítadlo resetu: 255
Indikace easu: 0

Readiness: N/A


ObrázekObrázek
romperstromper
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 12 kvě 2017, 06:15

Příspěvek od romperstromper »

ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přizpůsobili jste ten novej snimač tlaku?
romperstromper
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 12 kvě 2017, 06:15

Příspěvek od romperstromper »

No já osobně to nedělal,měl mi to dělat týpek co tam nahrával novy SW.
Nastavoval i nový EGR to nepomohlo,tak se koupil snímač kterej nešel nastavit,ze ho nepustí jednotka a že to chce nový SW,nahrál tedy novej SW i s kalibraci G450 a po pár kilometrech opět "emise do dílny"
Mám diagnostiku cca 2 dny a nějak se s ní teprve ucim.
Před nastavením G450 musím spustit nucenou regeneraci?to mě asi nepustí ne? když snímač buď nefunguje a nebo není nastaven.

Bylo mi i řečeno že DPF je nějake divné ale to co vyčtu z VDCS mi nějak extra špatny nepřijde.Hmotnost karbonu je 11g což není dost a zat. koeficient je necelých 18%.Ted už je to 420 km bez regenerace tak mám strach abych ho neoddělal.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no problém s tím snímačem je, nevím jestli je to měřený na volnoběh nebo jen při zapnutým zapalování, ale ukazuje to tlak 99mbar a ofset je taky 99mbar, začal bych tady, v řj motoru zadej do 11ky kodování, 30605, pak na minutu vypnout zapalování, snímač by se měl přizpůsobit
romperstromper
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 12 kvě 2017, 06:15

Příspěvek od romperstromper »

Ráno to zkusím nastavit nez pojedu do práce,je to měřeny jen se zapnutým klíčkem.mam doma ještě jeden senzor nepoužitej, tak když nepomůže to nastavení zkusim u ještě znovu vyměnit a nastavit..
Děkuji za pomoc.zitrs se ozvu
romperstromper
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 12 kvě 2017, 06:15

Příspěvek od romperstromper »

tak senzor nahran byl dle infa co jsem obdržel.

Ráno jsem to zkoušel ale vykočila na me hláška níže.
Zkusim tedy jeste donastavit čislo dílny a importera a po praci vyzkouším znovu,ale mám takovy dojem že uplně stejna hlašky vyskočila když to dělal ten chlap před nahraním SW.



Obrázek

přidavam jestě log na volnoběh a pri cca 1500ot(min

Obrázek
Obrázek
romperstromper
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 12 kvě 2017, 06:15

Příspěvek od romperstromper »

tak dneska po příjedu do prace jsem se znovu pripojit a zjistil že probehla regenerace DPF?Je to možné když mi diagnostika hlasí chybu toho senzoru G450.

ObrázekObrázekObrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“