FABIA II 1.9Tdi- převodovka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
Tak trochu update:
Včera jsem vzal telefon že udělám fotky z pozamotoru,kam se pohledem nedostanu.
No a něco jsem objevil.
hadicky vedou k senzoru tlaku.Jedna není uplne doražená a druha je spuchřelá a ještě roztrhlá.Myslíte že to je ten problém?Pokdu to stihnu zkusim je dneska odpo vyndat a dát jiné.
Včera jsem vzal telefon že udělám fotky z pozamotoru,kam se pohledem nedostanu.
No a něco jsem objevil.
hadicky vedou k senzoru tlaku.Jedna není uplne doražená a druha je spuchřelá a ještě roztrhlá.Myslíte že to je ten problém?Pokdu to stihnu zkusim je dneska odpo vyndat a dát jiné.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
Tak hadičky i senzor mam vyměněné, bohužel bez vysledku, pořad sviti kontrola DPF,Motoru a bliká žhavení.
Technik mi nahral aktualni SW.Vše v pořádku, ale po ujetí 120km se rožla "pouze" kontrolka Motoru (Vag napsal že bycha je opět v senzoru G450).
Auto jede normálně, jen spotřeba je vyšší o cca 1-1,5l.
Nevite nekdo kde by mohla být ještě chyba?
DPF je zanešeno na 11g.
konektor na pripojení G450 jsem kontroloval a byl OK.
Prosím o nějaky napad co ještě zkontrolovat,už mi dochazeji napady.
Technik mi nahral aktualni SW.Vše v pořádku, ale po ujetí 120km se rožla "pouze" kontrolka Motoru (Vag napsal že bycha je opět v senzoru G450).
Auto jede normálně, jen spotřeba je vyšší o cca 1-1,5l.
Nevite nekdo kde by mohla být ještě chyba?
DPF je zanešeno na 11g.
konektor na pripojení G450 jsem kontroloval a byl OK.
Prosím o nějaky napad co ještě zkontrolovat,už mi dochazeji napady.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
tak dnes jsem si neco nalokoval po příjezdu do práce(cca 25km),
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-021-BLS.clb
Oídící jednotka SW: 03G 906 013 M HW: 03G 906 013
Díl: R4 1,9L EDC G000SG 0030
Revize: --H04--- Seriové eíslo: SKZ7Z0I5315090
Kódování: 0003071
Dílna #: WSC 20753 141 29312
VCID: 2A5A3A3486FF281197-513C
2 závad nalezeno.
001137 - tlakovy snimac vyfuku 1 (G450)
P0471 - 000 - neverohodny signal - Kontrolka závad ZAP
info o závadi:
Stav závad: 11110000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Poeítadlo resetu: 255
Indikace easu: 0
info o závadi:
Otáeky: 0 /min
Rychlost: 4.0 km/h
bez jednotek: 102.00
bez jednotek: 99.45
Váha vzduchu: 0.01 g/s
Teplota: 78.0*C
Teplota: 12.6*C
053273 - Rídicí jednotka sdruž. prístroju
U1019 - 000 - chybející signál hladiny/teploty oleje - Sporadická
info o závadi:
Stav závad: 11110000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Poeítadlo resetu: 255
Indikace easu: 0
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-021-BLS.clb
Oídící jednotka SW: 03G 906 013 M HW: 03G 906 013
Díl: R4 1,9L EDC G000SG 0030
Revize: --H04--- Seriové eíslo: SKZ7Z0I5315090
Kódování: 0003071
Dílna #: WSC 20753 141 29312
VCID: 2A5A3A3486FF281197-513C
2 závad nalezeno.
001137 - tlakovy snimac vyfuku 1 (G450)
P0471 - 000 - neverohodny signal - Kontrolka závad ZAP
info o závadi:
Stav závad: 11110000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Poeítadlo resetu: 255
Indikace easu: 0
info o závadi:
Otáeky: 0 /min
Rychlost: 4.0 km/h
bez jednotek: 102.00
bez jednotek: 99.45
Váha vzduchu: 0.01 g/s
Teplota: 78.0*C
Teplota: 12.6*C
053273 - Rídicí jednotka sdruž. prístroju
U1019 - 000 - chybející signál hladiny/teploty oleje - Sporadická
info o závadi:
Stav závad: 11110000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Poeítadlo resetu: 255
Indikace easu: 0
Readiness: N/A
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
No já osobně to nedělal,měl mi to dělat týpek co tam nahrával novy SW.
Nastavoval i nový EGR to nepomohlo,tak se koupil snímač kterej nešel nastavit,ze ho nepustí jednotka a že to chce nový SW,nahrál tedy novej SW i s kalibraci G450 a po pár kilometrech opět "emise do dílny"
Mám diagnostiku cca 2 dny a nějak se s ní teprve ucim.
Před nastavením G450 musím spustit nucenou regeneraci?to mě asi nepustí ne? když snímač buď nefunguje a nebo není nastaven.
Bylo mi i řečeno že DPF je nějake divné ale to co vyčtu z VDCS mi nějak extra špatny nepřijde.Hmotnost karbonu je 11g což není dost a zat. koeficient je necelých 18%.Ted už je to 420 km bez regenerace tak mám strach abych ho neoddělal.
Nastavoval i nový EGR to nepomohlo,tak se koupil snímač kterej nešel nastavit,ze ho nepustí jednotka a že to chce nový SW,nahrál tedy novej SW i s kalibraci G450 a po pár kilometrech opět "emise do dílny"
Mám diagnostiku cca 2 dny a nějak se s ní teprve ucim.
Před nastavením G450 musím spustit nucenou regeneraci?to mě asi nepustí ne? když snímač buď nefunguje a nebo není nastaven.
Bylo mi i řečeno že DPF je nějake divné ale to co vyčtu z VDCS mi nějak extra špatny nepřijde.Hmotnost karbonu je 11g což není dost a zat. koeficient je necelých 18%.Ted už je to 420 km bez regenerace tak mám strach abych ho neoddělal.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
tak senzor nahran byl dle infa co jsem obdržel.
Ráno jsem to zkoušel ale vykočila na me hláška níže.
Zkusim tedy jeste donastavit čislo dílny a importera a po praci vyzkouším znovu,ale mám takovy dojem že uplně stejna hlašky vyskočila když to dělal ten chlap před nahraním SW.
přidavam jestě log na volnoběh a pri cca 1500ot(min
Ráno jsem to zkoušel ale vykočila na me hláška níže.
Zkusim tedy jeste donastavit čislo dílny a importera a po praci vyzkouším znovu,ale mám takovy dojem že uplně stejna hlašky vyskočila když to dělal ten chlap před nahraním SW.
přidavam jestě log na volnoběh a pri cca 1500ot(min
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15