zvlněné kotouče golf IV tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zvlněné kotouče golf IV tdi
Zdarec, jsou to dva měsíce co se na předku měnili brzdy ATE+ZIMMERMAN.
A opět mám zvlněné kotouče a volant mi mlátí.. A to jsem je zajížděj poctivě min. 100km žádné prudké brždění.
V servisu mi řekli, že to můžou dělat ložiska kol.. Náboje mi řekl, že kontroloval předtím než tam dali brzdy a ok.
Mám obavu, že to auto bylo bořené ze předku a možná i náprava je pohlá..
Dá se to nějak poznat a nebo jít do těch ložisek?
Tipy, rady velmi vřele uvítám..
A opět mám zvlněné kotouče a volant mi mlátí.. A to jsem je zajížděj poctivě min. 100km žádné prudké brždění.
V servisu mi řekli, že to můžou dělat ložiska kol.. Náboje mi řekl, že kontroloval předtím než tam dali brzdy a ok.
Mám obavu, že to auto bylo bořené ze předku a možná i náprava je pohlá..
Dá se to nějak poznat a nebo jít do těch ložisek?
Tipy, rady velmi vřele uvítám..
romissek, golf IV 81kw AHF, egr off, chip 140hp, 305Nm, trysky 764 sprint
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 10 úno 2016, 17:08
- Bydliště: Plzenský kraj
Odpovědi: 0
Jakej průmer kotoučů? Asi je to na TDI 280mm tak jedině doporučím kompletní přechod na silnější 288. Já s tím bojoval celej rok, náprava udělaná absolutně bez vůli, náboje, ložiska v pořádku, a zvlnili se ATE, Brembo Max, TRW.. vždy tak po 1500-2000km a to sem s tim brzdil opravdu jak čajíček lehce a stejnak to začlo kopat jak hovado .. pak sem udělal přestavbu na 288mm, brzdím s tím jak chci, celkem často dost agresivně ze 180 na 50 několikrát po sobě, a nic nezvlněno už 30tis km
Doporučím za mě vůbec neexperimentovat a neztrácet čas, peníze a dát rovnou 288 případně 312
Doporučím za mě vůbec neexperimentovat a neztrácet čas, peníze a dát rovnou 288 případně 312
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Taky jsem s tim bojoval u O1 TDI,naprava komplet nova bez vuli,kotouce vyzkousene ruzne..drazsi,levnejsi a furt to po ujeti cca 4000 km kopalo..No nevyresil jsem to az do prodeje auta.Co je zajimave,ze na O1 kombi bez ABS z Italie,co mame,to nedela,a to jsou tam kotouce a desky Starline..
Mozna bych se podival i na zadek,jestli neni problem tam a nelikviduje to nejak predek.
Ony ty kotouce podle soustruznika nebyly ani zvlnene,ale v jednom miste jakoby jina struktura materialu,poznal to podle zvuku pri soustruzeni,nuz jakoby v tom miste jemne piskal..
Mozna bych se podival i na zadek,jestli neni problem tam a nelikviduje to nejak predek.
Ony ty kotouce podle soustruznika nebyly ani zvlnene,ale v jednom miste jakoby jina struktura materialu,poznal to podle zvuku pri soustruzeni,nuz jakoby v tom miste jemne piskal..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
To je právě ono, každej vidí fenomém zkroucenejch kotoučů, ale realita je většinou jinde, třeba nános s desek na jednom místě atd. I to zajíždění šudláním není to pravý ořechovýNOVON píše:Ony ty kotouce podle soustruznika nebyly ani zvlnene,ale v jednom miste jakoby jina struktura materialu,poznal to podle zvuku pri soustruzeni,nuz jakoby v tom miste jemne piskal..

Člověk se pořád učí.
Já jsem si tím taky prošel, rovnou na dvou autech po sobě. "Vyřešil" jsem to až na tom druhým.
1) po koupi jsem vyměnil jeden set kotoučů a destiček, orig. ATE > nepomohlo
2) druhý set kotoučů a destiček, tentokrát i zadek (už to stejně chtělo) > nepomohlo
3) na radu jsem vyměnil silentbloky, čepy, ramena, prostě vše (něco už bylo načaté) + další set předních brzd, tentokrát TRW > zdálo se, že OK, ale po cca 4-5 tis km > znovu to samé
4) zakoupen set noname čínských kotoučů a destiček v ceně 1000 Kč komplet a světe div se, je to OK
auto brzdí krásně, na STK nabrzdilo bez odchylky a kotouče nejsou zkroucené ani po dalších 20 tis.
Je to divný, že nejlevnější kotouče jsou v pohodě, ale auto s nimi brzdí stejně jako se všemi ostatními a za cca 20tis. km s nimi nebyl jediný problém. Takže u mě vyřešeno tímto.
1) po koupi jsem vyměnil jeden set kotoučů a destiček, orig. ATE > nepomohlo
2) druhý set kotoučů a destiček, tentokrát i zadek (už to stejně chtělo) > nepomohlo
3) na radu jsem vyměnil silentbloky, čepy, ramena, prostě vše (něco už bylo načaté) + další set předních brzd, tentokrát TRW > zdálo se, že OK, ale po cca 4-5 tis km > znovu to samé
4) zakoupen set noname čínských kotoučů a destiček v ceně 1000 Kč komplet a světe div se, je to OK

Je to divný, že nejlevnější kotouče jsou v pohodě, ale auto s nimi brzdí stejně jako se všemi ostatními a za cca 20tis. km s nimi nebyl jediný problém. Takže u mě vyřešeno tímto.
to jsou ty paradoxy...člověk chce dát to nejlepší v druhovýrobě a ono je po tom hovno
originál nikdo zaplatit nechce
pak se dohaduj s lidma proč to dělá to nebo to
já tedˇ párkrát dával kotouče Barum a fungují taky, je to ale fakt loterie
z prdele zkusím namontovat nějaký Maxgeary,Kamoky nebo něco podobnýho co to bude dělat...ten kotouč 280mm stojí necelý 4 kila
tak je budu borcoci měnit spolu s olejem vždycky a je to 
originál nikdo zaplatit nechce
pak se dohaduj s lidma proč to dělá to nebo to
já tedˇ párkrát dával kotouče Barum a fungují taky, je to ale fakt loterie
z prdele zkusím namontovat nějaký Maxgeary,Kamoky nebo něco podobnýho co to bude dělat...ten kotouč 280mm stojí necelý 4 kila


Já už ani nevim tu značku, fakt stál kotouč asi 280 Kč a desky kolem 300 Kč a funguje to úplně normálně jako všecko ostatní, co na tom autě bylo. nemám s tím jediný problém. A dokonce je to přes rok a ty kotouče nejsou ani orezlé, jsou krásně stříbrné (myslím plochy, které nebrzdí). Možná je i zinkovanej 
