zdravím vespolek...
měl jsem u Citroena C8 vadné turbo.. Vůle byla tak 0,5cm do stran, takže vylámané lopatky turbíny i kompresoru, olej v intercooleru...
Koupilo se nové vyvážené srdíčko a mechanik mi ho namontoval.. Prý výfukovou část nechal na autě, vymontoval dmychadlo se středem, vyměnil za nové a namontoval zpět...
Momentálně mám problém s příliš vysokým tlakem turba.. I při pomalé jízdě do mírného kopce ukazuje regulace 5% a stejně je tam o 500mbar více než by mělo být.. Pří ráznějším stisknutí plynu vyskočí okamžitě chyba motoru...
Dočetl jsem se o možném problému s membránou swirl.. Kontroloval jsem a swirl se hýbe..
Takže v čem může být jádro pudla??
a/ Může být nový střed vadný?? (made in china) Ale dávalo by vadné turbo příliš vysoký tlak???
b/ Zaseklé ovládání variabilní geometrie.. Je pravděpodobné, že staré turbo si o lopatky toho vysouvacího věnečku škrtlo.. ale prý na něm nebylo znát žádné poškození.. Když má omezit tlak, mají být ty plošky vysunuté, nebo zasunuté??? A hlavně.. jaká je výchozí poloha?? Tím myslím při vypnutém motoru.. vysunuté, nebo ne?? Prý byly vysunuté..
c/ Jiná chyba v autě, která třeba oddělala to staré turbo???
Dík za rady..
P.S. Mechanik, co to dělal je kamarád a nechtělo se mu do toho.. Trošku jsem ho překecal, takže řešení typu reklamovat, ať mi vrátí funkční auto není zcela vhodná.. Spíše ho chci nasměrovat, aby to dal dokupy..
2.2HDI - příliš vysoký tlak turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ať projde vedení podtlaku,tohle turbo je regulované opačně-malý podtlak velký plnící tlak,hodně podtlaku nejede to, skontloruj jestli není ko akumulátor podtlaku.
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr ex automat,original měchy
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 )
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr ex automat,original měchy
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 )
Ten akumulátor podtlaku by to hypoteticky mohl být... Když jsem chtěl vyzkoušet ovládání SWIRL a TURBA přes diagnostiku, tak postup jsem pochopil že motor má běžet 15s, aby se udělal podtlak, pak vypnout a udělat test prvku... Vyzkoušel jsem to několikrát a ani jeden se nehne... Takže jako by po vypnutí motoru hned zmizel podtlak
Pokud nastartuju, vidím že SWIRL se hýbe a byl jsem dnes na jámě a regulace turba se taky zasouvá... jestli se zasouvá včas a o správný krok nedokážu posoudit, ale hýbe se to...
macman
Pokud nastartuju, vidím že SWIRL se hýbe a byl jsem dnes na jámě a regulace turba se taky zasouvá... jestli se zasouvá včas a o správný krok nedokážu posoudit, ale hýbe se to...
macman
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 28 kvě 2017, 09:46