trafic 2.0hdi - zahada hlavolamu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
trafic 2.0hdi - zahada hlavolamu
Panove prosim zkuste se zamyslet a trosku me nakopnout, jsem bezradny a nespim z toho....
chytne krasne a prede jak kocka, pri klidne jizde na 1/2 plynu se skoro nic nepozna. Jak se vsak chce jet ziveji a vytoci se na 2,5-3t otacek zacne umirat pod plynem az zhasne. Kdyz se povoli plyn, po par vterinach se zase chytne. Pocitove to vypada ze v tu chvili umiraji postupne valce.
Dosud vymeneno z funkcniho auta:
EGR, Klapka, vaha, vysokotlake cerpadlo, naftu sajeme z lahve, odpojen vyfuk za turbem
turbo novy repas
snizen tlak oleje ze 7 baru na 2,5 pruzinou v cerpadle
regulator tlaku turba
tesnost podtlaku, zapojeni hadicek
tesnost vysokotlaku a jeho pruchodnost
renault clip pise jen jednotku zhaveni zkrat na +
porovvnany hodnoty
- tlak nafty pozadovany a skutecny ok
-tlak turba ve spickach o 0,4 nizsi
-nedostatek vzduchu zvyseny
-drahy pedalu ok
nema nekdo nejakou zkusenost co by mi pomohla?
diky moc
chytne krasne a prede jak kocka, pri klidne jizde na 1/2 plynu se skoro nic nepozna. Jak se vsak chce jet ziveji a vytoci se na 2,5-3t otacek zacne umirat pod plynem az zhasne. Kdyz se povoli plyn, po par vterinach se zase chytne. Pocitove to vypada ze v tu chvili umiraji postupne valce.
Dosud vymeneno z funkcniho auta:
EGR, Klapka, vaha, vysokotlake cerpadlo, naftu sajeme z lahve, odpojen vyfuk za turbem
turbo novy repas
snizen tlak oleje ze 7 baru na 2,5 pruzinou v cerpadle
regulator tlaku turba
tesnost podtlaku, zapojeni hadicek
tesnost vysokotlaku a jeho pruchodnost
renault clip pise jen jednotku zhaveni zkrat na +
porovvnany hodnoty
- tlak nafty pozadovany a skutecny ok
-tlak turba ve spickach o 0,4 nizsi
-nedostatek vzduchu zvyseny
-drahy pedalu ok
nema nekdo nejakou zkusenost co by mi pomohla?
diky moc
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
snazim se precist log mimo clipa a nedari se mi to,
zda se ze stoupa hodnota "nedostatek vzduchu" - ale sani mam volne az do turba a z turba pres klapku az do hlavy (jedine ze by bylo ucpane sani az u hlavy)
vyfuk mam odpojeny hned u turba a mam tam vrazeny 14" sroub, aby byla mezera. kdyz to rozjedu tak turbo zatahne - okolo 2500-3000 citim jak to zacne kychat do vyfuku a umira to dokud nesundam nohu z plynu...
zda se ze stoupa hodnota "nedostatek vzduchu" - ale sani mam volne az do turba a z turba pres klapku az do hlavy (jedine ze by bylo ucpane sani az u hlavy)
vyfuk mam odpojeny hned u turba a mam tam vrazeny 14" sroub, aby byla mezera. kdyz to rozjedu tak turbo zatahne - okolo 2500-3000 citim jak to zacne kychat do vyfuku a umira to dokud nesundam nohu z plynu...
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
jdu odfotit ty grafy z monitoru
1.synchronizace
2.poloha pedalu plynu
3.otacky motoru
4.urceny tlak preplnovani
5 tlak preplnovani
6. urceny tlak v rampe
-urceny tlak v rampe
-tlak v rampe
-mnozstvi vzduchu do motoru
-nedostatek vzduchu
-davka paliva
-tlak ulozeny v pameti
bohuzel nejde vlozit vetsi obrazek
1.synchronizace
2.poloha pedalu plynu
3.otacky motoru
4.urceny tlak preplnovani
5 tlak preplnovani
6. urceny tlak v rampe
-urceny tlak v rampe
-tlak v rampe
-mnozstvi vzduchu do motoru
-nedostatek vzduchu
-davka paliva
-tlak ulozeny v pameti
bohuzel nejde vlozit vetsi obrazek
Naposledy upravil(a) morose dne 22 kvě 2017, 22:35, celkem upraveno 1 x.
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
ten cesky preklad pri diagnostike bude celkom slusne posratý ako vsetky ceske preklady....nedostatok vzduchu? to je co za hodnota prosim ta?
z tych obrazkov nic nevidno....su to logy pocas jazdy ked to zacne saskovat? ak nie..sprav také..nech to vidno...
a uploadni obrazky niekam kde aj daco uvidim
a sprav v znackach poznamky..ked si dal plny plyn..kedy to zacne umierat...a kedy skape
z tych obrazkov nic nevidno....su to logy pocas jazdy ked to zacne saskovat? ak nie..sprav také..nech to vidno...
a uploadni obrazky niekam kde aj daco uvidim
a sprav v znackach poznamky..ked si dal plny plyn..kedy to zacne umierat...a kedy skape
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
prvni obrazek:
https://s15.postimg.org/fwrsd3cjv/Bez_n_zvu.jpg
a druhy
https://s14.postimg.org/sa1ez8gtt/Bez_n_zvu1.jpg
umrelo to na ose 275,48 cca
je tam videt ze plyn je na podlaze, a nez zacnou klesat otacky zacne klesat tlak v sacim traktu... chova se to jako pretoceny motor...
https://s15.postimg.org/fwrsd3cjv/Bez_n_zvu.jpg
a druhy
https://s14.postimg.org/sa1ez8gtt/Bez_n_zvu1.jpg
umrelo to na ose 275,48 cca
je tam videt ze plyn je na podlaze, a nez zacnou klesat otacky zacne klesat tlak v sacim traktu... chova se to jako pretoceny motor...
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
Vazna otazka c.1 :
Ako je mozne ze ti spadne turbo tlak...keď dávka paliva ostáva podla diag rovnaká? (s turbotlakom padá aj Váha)..to je OK.
takto narychlo by som to videl na daku mechanicku kulehu v motore.... i ked , tazko povedat...
v tych logoch vidno ako si radil prve rychlosti....vtedy to ide na otackach vyssie...robi to aj na 1tke a 2ke?
co volnobeh? vytocis 4000 a udrzis?
co studene auto?....je to zavistle na teplote?
Ako je mozne ze ti spadne turbo tlak...keď dávka paliva ostáva podla diag rovnaká? (s turbotlakom padá aj Váha)..to je OK.
takto narychlo by som to videl na daku mechanicku kulehu v motore.... i ked , tazko povedat...
v tych logoch vidno ako si radil prve rychlosti....vtedy to ide na otackach vyssie...robi to aj na 1tke a 2ke?
co volnobeh? vytocis 4000 a udrzis?
co studene auto?....je to zavistle na teplote?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
je to renault kod motoru M9R traficII
to cerpadlo oleje jsem resil protoze moje teorie byla ze to za jizdy ztrati komprese kvuli vysokemu tlaku oleje (6-7 bar) na hydroštelech....
za studena nebo za tepla stejne
dela to aj na dvojku kdyz se dele podrzi
neda se to vytocit ani na volnobehu pres 3t
s odpojenym vyfukem to je o trosicku lepsi - o 500 otacek vic nez se zapojenym....
take myslim na mechaniku motoru - ale nevim kde. Mate mne ze to chytne na drc a bezi krasne pravidelne.....
to cerpadlo oleje jsem resil protoze moje teorie byla ze to za jizdy ztrati komprese kvuli vysokemu tlaku oleje (6-7 bar) na hydroštelech....
za studena nebo za tepla stejne
dela to aj na dvojku kdyz se dele podrzi
neda se to vytocit ani na volnobehu pres 3t
s odpojenym vyfukem to je o trosicku lepsi - o 500 otacek vic nez se zapojenym....
take myslim na mechaniku motoru - ale nevim kde. Mate mne ze to chytne na drc a bezi krasne pravidelne.....
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
zkusil som to teraz znova - 2550ot max, udrzim je ale zacne to ist nepravidelne a prska to do vyfuku...octaviask píše:usetri si pracu a nemusis sa vozit...na volnobehu treba patrat preco to nejde vytocit viac ako 3000ot!!! ( ak to nie je launch control priamo v jednotke)...
mozno mas pravdu, asi to bude na hlave neco....
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001