trafic 2.0hdi - zahada hlavolamu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No já už nevěřím ničemu, motor v Citroenu C4 /asi BMW s natáčením vaček/ve 140000 km na volnoběh už bylo slyšet ševelení řetězu a svítí kontolka , závada rozhozené rozvody .Ať se na to vykašlou a vezmou si licenci na veterána Velorex, to možná dokáží..Ale vymlouvat se, že ten řetízek trpí vibracemi, které dnešní motory vyvádějí je ubohost..Tak ať tam vrátí řemen, když tohle nevyřeší, samozřejmě dlouhý kvalty a uškrcený a spoutaný motor jako bonsaj protestuje , že jej brzdí v rozletu a i když má mnoho komponentů omezujících vibraci , někde se to projevit musí...
nepropadat panice...
Tak strašné to nebude, to by nestačily servisy opravovat. Kdysi to bylo tak, že auta měla víc km než majitelé tušili a autům často křivdili.A dnes je zákazník náročný, nebo ne? Mě říkají, že žiji v minulosti, a že nová doba spočívá v tom, že lidé požadují zamáchat nohou pod nárazníkem, aby se mu otevřely dveře kufru, ti bohatší si užívají zamáchat prstem vedle volantu ve vzduchu, aby se ubrala klimoška, pak zas na druhou stranu zamáchat , aby přidala a podobné pomůcky pro dnešní cvičené opice jménem homo sapiens/člověk rozumný/.. Ale realita spočívá většinou ve vozech z bazarů, nebo dovezených..Co je nám dnes platné, že BMW umí velká auta, má 4 turba, umělý zvuk a kosmické vlastnosti, když se nad malým motorem BMW dnes lidé ušklíbají. Naštěstí jsou reference, který motor ano, ve kterém typu auta a který ne..Já jsem takový divílek, pořád si zacláním ve výhledu a nechápu, jak se tohle může firmě vyplatit, když pověst je přece největší bohatství firmy..Patrně je to tím, že lidé a i konstruktéři prostě blbnou ....
nepropadat panice...
Tak se vracim na puvodni tema:
Mezitim jsem bez uspechu udelal:
-vymenene rozvody
-vymenene hydrostely
vse postaveno na pripravky - zavada pretrvava.
-zvysil jsem i spolehlivost zavreni obtoku turba (chybel asi milimetr na tycce k dokonalemu zavreni)
auto lze na dvojku vytocit na 4000 pak umre, trojka umira uz ve 3000. Kdyz jedu z kopce a drzim stale plyn chcipne to.
Kdyz jsem jel z kopce tak sel volnobeh 3x vytocit pres 4000, ted na miste i pri opakovanem vypnuti a nastartovani nejde pres 3.000 ani nahodou...
Ze by ho drzelo pak ABS na 3000??
Stale jezdim s lahvi nafty u cerpadla a odpojenym vyfukem (vrazeny nastorc klic 24 mezi katem a turbem tzn cca 3,5cm mezera)
softwarove odpojeny egr + zaplechovany, softwarove odpojena klapka.
je jeste nejaky napad?
Mezitim jsem bez uspechu udelal:
-vymenene rozvody
-vymenene hydrostely
vse postaveno na pripravky - zavada pretrvava.
-zvysil jsem i spolehlivost zavreni obtoku turba (chybel asi milimetr na tycce k dokonalemu zavreni)
auto lze na dvojku vytocit na 4000 pak umre, trojka umira uz ve 3000. Kdyz jedu z kopce a drzim stale plyn chcipne to.
Kdyz jsem jel z kopce tak sel volnobeh 3x vytocit pres 4000, ted na miste i pri opakovanem vypnuti a nastartovani nejde pres 3.000 ani nahodou...
Ze by ho drzelo pak ABS na 3000??
Stale jezdim s lahvi nafty u cerpadla a odpojenym vyfukem (vrazeny nastorc klic 24 mezi katem a turbem tzn cca 3,5cm mezera)
softwarove odpojeny egr + zaplechovany, softwarove odpojena klapka.
je jeste nejaky napad?
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
vysokotlake cerpadlo jsem zkusil jine... co konkretne myslis?octaviask píše:vstrekovaci system podla mna
vtrekovaci system ma mnoho dilu ktere se vzajemne ovlivnuji - a mely by na sebe take nieco porozpravat...a ono to nepise nic.... jen jednotku dozhavovani....
pri 2500-3000 se to rozskyta jako kdyz to jede na 3-2-1 valec a zdochne pokial neuberem plyn.....sa z toho obesim...
este som nepozeral tych 20cm hlinika na sacich parohach ci to nieje zabetonovane tam...citim ako by to nemalo vzduch
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
S niečim (vzdialene) podobným som sa pred pár rokmi stretol na Lagune I 2.0 benzín, nešiel tachometer a chýbal signál o rýchlosti. Do otáčok to išlo, ale pri ubratí sem tam strelilo do výfuku a pri znovu pridaní plynu dlhšie trvalo kým sa spamätal a tuším aj na volnobeh na neutráli to občas skapalo, ale inak ťahal dobre aj do otáčok išiel, jazdiť sa s tým dalo tak to nikto neriešil. Náhodou, nezávisle od toho sme opravili snímač rýchlosti (kvôli tachometru - bol na prevodovke) a odvtedy tie prejavy zmizli. Ja by som teda tú rýchlosť v motorovej jednotke pozrel, nečítal som to celé tak možno si už aj pozeral ale či to náhodou nemá nejaký launch control alebo niečo podobné a nerobí to somarinu ak si nerozumie s ABS jednotkou. Prípadne aj či sú všetky RJ (motor aj ABS) také aké majú byť. Ešte v krajnom prípade by som možno skúsil skopom napojiť jeden vstrek, ventil na čerpadle príp. snímač tlaku na raile čo sa tam deje v okamihu keď to prestane ísť, či jednotka vedome uberá dávku.