trafic 2.0hdi - zahada hlavolamu

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

trafic 2.0hdi - zahada hlavolamu

Příspěvek od morose »

Panove prosim zkuste se zamyslet a trosku me nakopnout, jsem bezradny a nespim z toho....

chytne krasne a prede jak kocka, pri klidne jizde na 1/2 plynu se skoro nic nepozna. Jak se vsak chce jet ziveji a vytoci se na 2,5-3t otacek zacne umirat pod plynem az zhasne. Kdyz se povoli plyn, po par vterinach se zase chytne. Pocitove to vypada ze v tu chvili umiraji postupne valce.

Dosud vymeneno z funkcniho auta:
EGR, Klapka, vaha, vysokotlake cerpadlo, naftu sajeme z lahve, odpojen vyfuk za turbem
turbo novy repas
snizen tlak oleje ze 7 baru na 2,5 pruzinou v cerpadle
regulator tlaku turba
tesnost podtlaku, zapojeni hadicek
tesnost vysokotlaku a jeho pruchodnost

renault clip pise jen jednotku zhaveni zkrat na +

porovvnany hodnoty
- tlak nafty pozadovany a skutecny ok
-tlak turba ve spickach o 0,4 nizsi
-nedostatek vzduchu zvyseny
-drahy pedalu ok

nema nekdo nejakou zkusenost co by mi pomohla?
diky moc
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A když to začne vadnout nehulí to bílomodře, nebo je to pořád stejné? A dělá to i na místě, když vytočíš motor? Pokud to nehulí, odpoj vývod výfuku pod autem..
nepropadat panice...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ktora merana zacne saskovat ked tomu pridáš?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

snazim se precist log mimo clipa a nedari se mi to,
zda se ze stoupa hodnota "nedostatek vzduchu" - ale sani mam volne az do turba a z turba pres klapku az do hlavy (jedine ze by bylo ucpane sani az u hlavy)

vyfuk mam odpojeny hned u turba a mam tam vrazeny 14" sroub, aby byla mezera. kdyz to rozjedu tak turbo zatahne - okolo 2500-3000 citim jak to zacne kychat do vyfuku a umira to dokud nesundam nohu z plynu... :(
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

jdu odfotit ty grafy z monitoru
1.synchronizace
2.poloha pedalu plynu
3.otacky motoru
4.urceny tlak preplnovani
5 tlak preplnovani
6. urceny tlak v rampe

Obrázek

-urceny tlak v rampe
-tlak v rampe
-mnozstvi vzduchu do motoru
-nedostatek vzduchu
-davka paliva
-tlak ulozeny v pameti
Obrázek

bohuzel nejde vlozit vetsi obrazek
Naposledy upravil(a) morose dne 22 kvě 2017, 22:35, celkem upraveno 1 x.
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ten cesky preklad pri diagnostike bude celkom slusne posratý ako vsetky ceske preklady....nedostatok vzduchu? to je co za hodnota prosim ta?

z tych obrazkov nic nevidno....su to logy pocas jazdy ked to zacne saskovat? ak nie..sprav také..nech to vidno...

a uploadni obrazky niekam kde aj daco uvidim ;)

a sprav v znackach poznamky..ked si dal plny plyn..kedy to zacne umierat...a kedy skape
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

prvni obrazek:
https://s15.postimg.org/fwrsd3cjv/Bez_n_zvu.jpg

a druhy

https://s14.postimg.org/sa1ez8gtt/Bez_n_zvu1.jpg

umrelo to na ose 275,48 cca

je tam videt ze plyn je na podlaze, a nez zacnou klesat otacky zacne klesat tlak v sacim traktu... chova se to jako pretoceny motor...
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

jericho-3 píše:A když to začne vadnout nehulí to bílomodře, nebo je to pořád stejné? A dělá to i na místě, když vytočíš motor? Pokud to nehulí, odpoj vývod výfuku pod autem..
ne nehuli to, vyfuk mam odpojeny hned za turbem je tam 1,5cm mezera jistena sroubem
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Vazna otazka c.1 :

Ako je mozne ze ti spadne turbo tlak...keď dávka paliva ostáva podla diag rovnaká? (s turbotlakom padá aj Váha)..to je OK.

takto narychlo by som to videl na daku mechanicku kulehu v motore.... i ked , tazko povedat...



v tych logoch vidno ako si radil prve rychlosti....vtedy to ide na otackach vyssie...robi to aj na 1tke a 2ke?

co volnobeh? vytocis 4000 a udrzis?

co studene auto?....je to zavistle na teplote?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Co je to vlastně za auto ? Traffic HDi asi ne?
Je to Renault nebo PSA ?
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

je to renault kod motoru M9R traficII

to cerpadlo oleje jsem resil protoze moje teorie byla ze to za jizdy ztrati komprese kvuli vysokemu tlaku oleje (6-7 bar) na hydroštelech....

za studena nebo za tepla stejne

dela to aj na dvojku kdyz se dele podrzi

neda se to vytocit ani na volnobehu pres 3t

s odpojenym vyfukem to je o trosicku lepsi - o 500 otacek vic nez se zapojenym....

take myslim na mechaniku motoru - ale nevim kde. Mate mne ze to chytne na drc a bezi krasne pravidelne.....
Obrázek
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

usetri si pracu a nemusis sa vozit...na volnobehu treba patrat preco to nejde vytocit viac ako 3000ot!!! ( ak to nie je launch control priamo v jednotke)...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

octaviask píše:usetri si pracu a nemusis sa vozit...na volnobehu treba patrat preco to nejde vytocit viac ako 3000ot!!! ( ak to nie je launch control priamo v jednotke)...
zkusil som to teraz znova - 2550ot max, udrzim je ale zacne to ist nepravidelne a prska to do vyfuku...

mozno mas pravdu, asi to bude na hlave neco....
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

najdi v clipe casovanie vstreku...kedy vstrekuje naftu...° pred HU
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nebylo to potkany? Jestli neni posunuty kolo na vacce,je to jen lisovany...
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“